[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:36

Hier nog een meelezer. Mooi dingen zie ik voorbij komen. Als het aan mij zou liggen zou ik ook wel redelijk vol staan. In ieder geval sleeves ;-)
Nu alleen op mijn onderrug, heup een heel kleintje en op de binnenkant van mijn pols, jawel, heel afgezaagd een hoefijzer. En ondanks dat velen dat hebben maakt het mij nog steeds blij. De reden dat ik nog geen sleeve heb is puur omdat het voor mijn werk (bij een bank) niet mag.
Afgelopen zaterdag naar een tattoo event in Luik geweest en daar echt hele gave dingen gezien. Had bewust geen geld meegenomen hahahaha

En wat er slecht kan zijn aan tattoo's zijn bijv ook geen strakke lijnen of slecht kleurgebruik.

xniieeenke

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:37

ik bedoel meer voor de gezondheid want dat hoorde ik een tijd terug?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-15 17:39

Bibberige lijnen, soms stukken overgeslagen, zielige aftreksels van het voorbeeld wat je eigenlijk wilde,doorgelopen lijnen, slecht ingekleurde tattoos enz enz.
Dat vind ik slecht aan tattoos.

Ik heb dus een geklaaide tattoo.
Mooi. :')

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:41

Troost je Tinkerloos, me too haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:46

xniieeenke schreef:
Ik zelf vind het zonde, dat betekent niet dat er een ruzie moet komen of dat ik jullie raar vind hoor ;)

En wat is precies het nut van binnenvallen in een topic waar je nog nooit een reactie geplaatst hebt, alleen maar om te vertellen dat je tattoos eigenlijk zonde vindt? :=

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:47

xniieeenke schreef:
Ik zelf vind het zonde, dat betekent niet dat er een ruzie moet komen of dat ik jullie raar vind hoor ;)

Dus als ik mijn beer gezet zo hebben voor mijn overleden opa/vader/nicht/kat/hamster zou het niet zonde zijn, maar omdat er geen gedachte achter zit is het ineens zonde? :?

Ieder zijn mening natuurlijk, maar dit slaat voor mij als een tang op een varken.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:48

Emmaa_ schreef:
xniieeenke schreef:

En wat is precies het nut van binnenvallen in een topic waar je nog nooit een reactie geplaatst hebt, alleen maar om te vertellen dat je tattoos eigenlijk zonde vindt? :=

Inderdaad :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:49

Leffroi schreef:
Wat ik soms slecht vind aan tattoo's, is dat er niet over nagedacht wordt. Zo heb ik 2 jaar tijd besteeds aan het uitzoeken van een tattoo, heb die in januari/februari dit jaar eindelijk gevonden. Toen nog de plek en vorige maand eindelijk laten zetten. Maar zo heeft een kennis van mij een vriendin die sindskort haar licentie heeft om tattoo's te zetten en krijgt dus met korting tattoo's van die vrouw. Die heeft nu een aantal staan waarvan ik denk, heb je daar in vrédesnaam wel over nagedacht?

Verder vind ik tattoo's die iedereen al heeft vreselijk. Een ankertje, een koikarper, een tijger, een hoefijzer en ga zo maar door. Er zitten heus mooie tussen hoor, daar niet van, maar ik vind het vaak zo cliché.

Tja, mijn sternum tattoo is een result uit een design die mijn artiest graag wou zetten. Wou ik een sternum tattoo? Ja, had er wel over gedacht. Paar weken daarvoor hele mooie gezien en zodoende leek het me erg tof, maar toen Mandy het ontwerp uploadde wist ik het zeker 'Die wil ik!'. Zit er een betekenis achter? Neuh, niet echt. Maar ja, dat maakt hem voor mij absoluut niet minder mooi :)

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:49

Ik moet mezelf denk ik maar even quoten:
xniieeenke schreef:
Ik vind tattoo's die ergens voor staan zoals voor je kinderen altijd erg mooi maar de rest vind ik nogal geklaai XD

Mag ik vragen of iemand mij kan uitleggen wat er soms zo slecht gevonden word aan tattoo's?

Daar ging het mij meer om.
Maare, ik bedoel dan qua gezondheid

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:50

xniieeenke schreef:
Ik vind tattoo's die ergens voor staan zoals voor je kinderen altijd erg mooi maar de rest vind ik nogal geklaai XD

Mag ik vragen of iemand mij kan uitleggen wat er soms zo slecht gevonden word aan tattoo's?

Dus je geeft zelf aan dat je tattoo's slecht vind, maar vraagt aan ons of wij willen uitleggen waarom mensen dat vinden? Geen idee, geef eens een kijkje in je hoofd? ;)

TessaVB

Ach ik loop straks met een Disney arm, wat voor halve zool gaat de wereld mij niet vinden... :') Is voor mij niet puur alleen omdat ik Disney leuk vind, maar daar gaat natuurlijk niemand van uit, haha

xniieeenke

Courses schreef:
xniieeenke schreef:

Dus je geeft zelf aan dat je tattoo's slecht vind, maar vraagt aan ons of wij willen uitleggen waarom mensen dat vinden? Geen idee, geef eens een kijkje in je hoofd? ;)

Ik gaf mijn mening over uiterlijk, en ik vraag waarom het voor GEZONDHEID slecht word gevonden, pfff...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:51

En waar wordt dan gezegd dat tattoos slecht voor je gezondheid zijn? Het enige wat ik in dit topic zie is dat er iemand is met een vraag over as verwerken in een tattoo. Lijkt me dat je je zelf wel kan voorstellen waarom er mensen zijn die vragen hebben over de hygiene van het verwerken van menselijke resten in je huid.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:51

Emmaa_ schreef:
En waar wordt dan gezegd dat tattoos slecht voor je gezondheid zijn? Het enige wat ik in dit topic zie is dat er iemand is met een vraag over as verwerken in een tattoo. Lijkt me dat je je zelf wel kan voorstellen waarom er mensen zijn die vragen hebben over de hygiene van het verwerken van menselijke resten in je huid.

Weet ik niet meer, heb het laatst gehoord.
Ik dacht dat het ging om slecht voor je huid oid? ontsteken of zo? :o of dat er later gevolgen van komen?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:52

Meelezer meldt zich.
Dat kan je toch googelen, dit topic is niet bedoeld voor ongevraagd commentaar. :+

Selina

Ik herinner me wel een nieuwsbericht van een tijd geleden waarin stond dat tattoos kankerverwekkend waren oid?

Even googlen..

http://nos.nl/artikel/2030520-veel-tato ... anker.html

Bedoelde je dit Nienke?

Ach, volgens mij is een broodje kaas zelfs al slecht voor je gezondheid :+
Laatst bijgewerkt door Selina op 12-10-15 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

xniieeenke schreef:
Emmaa_ schreef:

Weet ik niet meer, heb het laatst gehoord.
Ik dacht dat het ging om slecht voor je huid oid? ontsteken of zo? :o of dat er later gevolgen van komen?

Ja, wij hebben allemaal tattoos omdat het algemeen bekend is dat het heel erg ongezond is en dat ze allemaal gaan ontsteken. Ook gaan wij allemaal 30 jaar eerder dood.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:53

Huh? Je zegt eerst dat je tattoo's zonde vind, en daarom vraag je waarom mensen tattoos slecht vinden? Je geeft toch eigenlijk al antwoord op je vraag? :=

Het is heus niet slecht voor je huid, kan me ook niet voorstellen dat je je dat zelf niet kan bedenken.... := Anders zullen heel veel mensen nu wel een lelijke/slechte huid hebben of erger.....

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:54

Selina ja die richting ging het wel op, thanks!

Emma wil je alsjeblieft niet zo zielig doen? Je doet nu alsof ik alles verkeerd zeg en je jezelf heel cool vind hier mee...

Nou kijk ik word meteen al weer gehaat omdat ik iets vraag.
Leuk zijn jullie -:(-

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:55

xniieeenke schreef:

Emma wil je alsjeblieft niet zo zielig doen? Je doet nu alsof ik alles verkeerd zeg en je jezelf heel cool vind hier mee...

Wow, niet zo overdreven doen.... We haten je niet, we vinden het alleen nogal apart dat je zomaar binnen komt vallen met commentaar...... Even rustig.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:56

xniieeenke schreef:

Rustig maar hoor, niemand hier haat je :')

TessaVB

Jongens... jongens... pies en vree... <3

xniieeenke

De smileys van iemand, en het sarcasme van de ander zeggen mij dat mijn mening en vragen hier niet welkom zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:57

xniieeenke schreef:

[naam] wil je alsjeblieft niet zo zielig doen? Je doet nu alsof ik alles verkeerd zeg en je jezelf heel cool vind hier mee...

Stel je niet zo aan joh. Je komt hier binnen vallen om te verkondigen om te vertellen dat je tattoos lelijk vindt, en vervolgens stel je een vraag waar je (hoop ik) het antwoord wel al op weet. Natuurlijk zijn tattoos niet mega schadelijk voor je gezondheid, anders zou de helft van de wereldbevolking er toch niet mee rondlopen? Man man man..

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:58

Emma...
1 ik heb nooit gezegd dat ik ze lelijk vind.
2. Wist ik NIET anders vraag ik het niet