Leffroi schreef:Wat ik soms slecht vind aan tattoo's, is dat er niet over nagedacht wordt. Zo heb ik 2 jaar tijd besteeds aan het uitzoeken van een tattoo, heb die in januari/februari dit jaar eindelijk gevonden. Toen nog de plek en vorige maand eindelijk laten zetten. Maar zo heeft een kennis van mij een vriendin die sindskort haar licentie heeft om tattoo's te zetten en krijgt dus met korting tattoo's van die vrouw. Die heeft nu een aantal staan waarvan ik denk, heb je daar in vrédesnaam wel over nagedacht?
Verder vind ik tattoo's die iedereen al heeft vreselijk. Een ankertje, een koikarper, een tijger, een hoefijzer en ga zo maar door. Er zitten heus mooie tussen hoor, daar niet van, maar ik vind het vaak zo cliché.
Tja, mijn sternum tattoo is een result uit een design die mijn artiest graag wou zetten. Wou ik een sternum tattoo? Ja, had er wel over gedacht. Paar weken daarvoor hele mooie gezien en zodoende leek het me erg tof, maar toen Mandy het ontwerp uploadde wist ik het zeker 'Die wil ik!'. Zit er een betekenis achter? Neuh, niet echt. Maar ja, dat maakt hem voor mij absoluut niet minder mooi