Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
contagious schreef:pimaude schreef:Ik was nu sinds 8 weken niet meer. Goed spoelen met water, je huis masseren en met koud water uitspoelen! Je moet even door een 'vette' periode maar mijn haar is niet meer zo droog en dood
Hoe lang duurde deze periode voor jou? En gek vraagje, maar hoe ruikt je haar?
Sparkles schreef:Geen idee of het al genoemd is, maar niet meer je haar met shampoo wassen!
Ik was m'n haar nu zo'n 2 maanden met alleen conditioner op deze manier: https://www.youtube.com/watch?v=6VASo-7Glgs en ik kan nu eindelijk mijn haar los dragen en dat het mooi valt, het pluist niet meer, groeit beter en is super sterk geworden! Raad het iedereen aanHet wordt ook niet sneller vet, ik was het juist minder vaak dan voorheen!
love_western schreef:Ik was mijn haar 1 x in de 3 dagen. Gebruik de goedkoopste shampoo wat ik kan vinden. En verder helemaal niks.
Was laatst bij de kapper. En eigenlijk was het onzin om de puntjes er af te knippen. Want zag er nog helemaal gezond eruit. Maar mijn pony moest na 3kwart jaar nodig bij gewerkt worden
Hier in huis wordt gewoon gerookt. Maar hoor nooit mensen klagen dat mijn haar naar rookt stinkt. Rook zelf niet trouwens.
MadelonSunny schreef:Maar siliconen zijn toch juist slecht voor je haar? Ik doe alleen conditioner in de onderste puntjes om het beter door te kammen maar als ik het in mijn hele haar zou doen zou ik heel snel weer vet haar hebben. Siliconen laten het glanzen maar het maakt het ook weer sneller vet.
Ik kan me dus niet voorstellen dat het goed is
Ik was mijn haar inmiddels vast op woensdagavond en zondagochtend. Ik gebruik sinds een jaar Dr. Organic Aloe Vera shampoo. Twee keer wassen en daarna de conditioner in de puntjes. Werkt echt super voor mijWas vorige maand na een jaar weer bij de kapper en ze vond het er erg goed uit zien. Puntjes knippen was amper nodig.
hackny schreef:Sparkles schreef:Geen idee of het al genoemd is, maar niet meer je haar met shampoo wassen!
Ik was m'n haar nu zo'n 2 maanden met alleen conditioner op deze manier: https://www.youtube.com/watch?v=6VASo-7Glgs en ik kan nu eindelijk mijn haar los dragen en dat het mooi valt, het pluist niet meer, groeit beter en is super sterk geworden! Raad het iedereen aanHet wordt ook niet sneller vet, ik was het juist minder vaak dan voorheen!
maar heb je dan niet dat het daarom zo vet word erna dan?
Rebeccaa schreef:love_western schreef:Ik was mijn haar 1 x in de 3 dagen. Gebruik de goedkoopste shampoo wat ik kan vinden. En verder helemaal niks.
Was laatst bij de kapper. En eigenlijk was het onzin om de puntjes er af te knippen. Want zag er nog helemaal gezond eruit. Maar mijn pony moest na 3kwart jaar nodig bij gewerkt worden
Hier in huis wordt gewoon gerookt. Maar hoor nooit mensen klagen dat mijn haar naar rookt stinkt. Rook zelf niet trouwens.
Dan ben jij wel heel bijzonder. Haar dat in een rookomgeving hangt, gaat echt wel stinken naar rook hoor.