wat is een goede site om je BMR te berekenen? ik ben sinds vorige week ook weer bezig met afvallen, gewoon door voeding aan te passen, iets meer te bewegen (zittend beroep) en calorieën in de gaten te houden.
ik gebruik de S Health app (op samsung tel.) om mijn calorie inname bij te houden. volgens deze app zou ik 2200 kcal mogen nuttigen. ik probeer het op max 1500 kcal per dag te houden. ik wil/moet 18 kg kwijt. ik ben sinds vorige week maandag 1kg afgevallen en ga zo gestaag door.
de health app heeft een stappenteller en berekend bijv. hoe lang en snel je gewandeld hebt en hoeveel calorieën je met de gezette stappen en wandeling verbrand hebt.
Hier staat het al een paar maanden stil helaas, maar het positieve is wel dat er ook niks bij komt Ik mag van mezelf even wat minder op de lijn letten met de komende dagen Daarna ga ik weer naar de sportschool en gezond eten!
Das balen Flowery! Maar een goed streven, met de feestdagen is t toch ook lastiger..
Flowery
Geplaatst: 23-12-15 23:21
Nibbit schreef:
Das balen Flowery! Maar een goed streven, met de feestdagen is t toch ook lastiger..
Ja daarom, dan geniet ik liever een paar dagen dan dat ik overal op moet letten haha Ik ben nu bijna een jaar aan het afvallen dus een probleem vind ik het niet om even stil te staan Als er maar niks bij komt
Anoniem
Geplaatst: 03-01-16 01:35
Nieuw jaar dames , nieuwe kansen
Pff ik moet en ik zal nu weer wat kwijtraken
Maandag begin ik 3 dagen met werken , opbouwen en maar 4 uurtjes. Wel 10 km heen en 10 km terug op fiets! , en werktijden zijn luxe van 15:00 tot 19:00
Nu vult momenteel onbijt compleet niet , of ik sla over en dan ben ik misselijk omdat ik leeg ben en dan eet ik en ben ik vol en toch leeg
Lunchen is vaak even snel 3 boterhammen met stroop , als ik al zin heb om te lunchen
Warm eten doe ik bij ouders , daar eet ik een appel met theetijd. En dan weer naar huis , ben niet echt een fruitmens.
Nadeel is dat ik rond de 25 a 30 euro heb per week voor een volle kast en buik , doel is nu eerst weer onder de 100 zitten . Ga van het voorjaar weer een ballonvaart maken en wil wel comfortabel kunnen staan ipv hutje mutje , ook wil ik weer in mijn kleren passen. Mam is van de pakjes en dan nasi en bami , wel eet ik vaker mijn bordje leeg en vis ik minder de groentes eruit. Kwa vlees is het veel gepaneerd , aardappelen gebakken maar die kan ik wel missen in ruil voor meer groente.
Ik moet gewoon , even zien wat ik de andere 4 dagen doe kwa beweging . Heb vaak veel last van mijn plasser als ik gefietst heb en kan dan al moeilijk plassen en bewegen is dan ook niet fijn , maar dat is even kijken
Mag ik me hier ook melden? Na een tijdje niet opletten, relatie net over en dus geen puf om te sporten en gezond te eten is er helaas weer te veel aangekomen.. Ik wil graag eerst weer naar 75, en daarna graag 70. Maar ik weet dat ik daar enorm veel voor moet doen en laten. Nu de motivatie wel weer iets te pakken, dus we moeten er weer tegenaan. Komende week ook weer naar de sportschool.
Ik was zwaar, ik ben nu bezig met de laatste kg's Woog net 58,6 en op mijn lichtst woog ik 57,7. Alleen is dat alweer een paar maanden terug dus ik sta echt stil Máár er komt ook niks aan, ondanks een relatiedip en ik toch een emotie-eter ben
Weekje niet thuis geweest om op te passen, en daar aangepast aan het ritme van de kids. Nu weer thuis dus maar weer aan de slag! M'n sportmotivatie ligt echter nog steeds ver beneden 0... :/
SsSimonee
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-16 09:50
Urielle ik ken het, maar ik ben sinds deze week echt weer goed bezig! Weg met de kilo's. Sport ook veel, en maandag een afspraak voor een effectief sportschema
Nibbit
Geplaatst: 26-01-16 19:09
Hoe gaat het dames?
Ik heb even wat strenger op de calorieën gelet, het schoot niet echt meer op... dat demotiveert zo, al hou ik me voor dat de aanhouder wint! Er was nu toch weer een halve kg af. Nog 1 te gaan voor de -20 !!
Daarna proberen nog 1,5 kg, maar of dat lukt dat zien we dan wel