Zonnebloem schreef:Dit ziekenhuis heeft een wond poli. Zit samen met poli chirurgie en daar had eerst een wond verpleegkundige ernaar geken en toen een chirurg. Die chirurg keek er twee tellen naar en zei toen "dit kan ik hier zo niet oplossen ik zie je op de ok" en weg was hij. Heb nog een hele scene geschopt later maar helaas ging het gisteren dus ivm spoedgevallen niet door![]()
![]()
Ik snap dat er belangrijkere dingen zijn maar ik ben het toch echt wel zat nu![]()
In het weekend opereren ze niet en ik ga niet meer zo veel herrie schoppen om twee dagen eerder te kunnen. Ik laat het opereren en daarna kom ik daar nooit meer.
Ga voortaan naar het Boven ij ziekenhuis.
Nou lees ik hier dingen dat ik denk jeetje wat je zelf hebt stelt niet zoveel voor maar ik ben die pijn onderhand ook wel eens zat. Het voelt alsof het van binnenuit word opgevreten
Wat heb je van pijnstilling in huis? Heb je iets anders als Paracetamol? Ik zou Ibuprofen proberen, tot 400 mg kan je dat (in België toch) zonder voorschrift krijgen. Je kan ook testen of ijs de pijn verzacht en je arm omhoog leggen op een kussen kan ook helpen. Warme compressen zou ik er niet op leggen, tenzij je zelf ondervonden hebt dat warmte verzacht. Je kan ook proberen om de wonde te koelen door er compressen met natriumchloride, prontosan of hibidil op te leggen, sommige mensen hebben daar baat bij. Jammer dat ik onze wachtarts niet vanop afstand advies kan laten geven.