Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niniane schreef:Ik was toen in Lyon ook bij de Kiko maar wow, wat een puinhoop in die winkel joh. Alles vies en zit onder de make-up. Vast wel mooie producten maar die winkel...
hipkippie schreef:Ik kom even dit topic binnen vallen met een vraagje![]()
Weten jullie een goede matterende primer? Waarvan mijn gezicht ook echt mat blijft en ik niet na een halve dag glim als een spiegel?
Ik gebruik nooit primers maar mijn huid is zo vet dat ik na een paar uur alweer helemaal glim en mijn foundation zo niet mooi blijft zitten. Ik had de lyco gel als foundation deze bleef lang mat maar vind hem geen €60,- waard. Heb nu weer mn oude vertrouwde dermablend van vichy maar ik ik vind t erg lelijk dat ik zo ga glimmen met mn vette acne huid , ondanks dat ik m afpoeder, dat ik eens een primer wil proberen. Heb die groene van Etos maar vind dat je daar zo kleurloos van word dus gebruik m niet
Iemand tips??
Furrow schreef:Ik denk niet dat er zoveel echt matterende primers zijn die goed zijn voor frequent gebruik.
Een gewone primer in combinatie met foundation en poeder is volgens mij huidvriendelijker.
eenitraM schreef:Ik heb hem ook nog niet gevonden. Heb gosh, rimmel, catrice, maxfactor en nivea spul maar niets helpt. Heb gisteren wel bij Kiko wat gehaald en heb alleen wat op mijn voorhoofd en neus gedaan maar zonder fullface make up en wat ik zo merkte droogte hij in. Van t weekend een betere review
Judass schreef:Ging die aftershave niet alleen om de glycerine die zou zorgen dat je make-up zou blijven zitten? Ik denk dat je echt meer moet zoeken naar een primer specifiek voor de vettere huid (oftewel een echt matterende).
DnT schreef:Ik kan je helaas geen specifieke primer aanraden, aangezien ik zelf een droge huid heb, maar ik vind de primers van Smashbox toch het aller fijnste.
Die hebben voor elk huidtype een aparte primer en ze zijn oil free.
Zit alleen wel een iets hoger prijskaartje aan.