Dan moet je je neus natmaken en de strip erop plakken. Laten drogen en eraf halen. (Die van de action dan) als het goed is trekt hij dan het vuil mee. Ik heb ze wel eens gehad de ene keer meer resultaat als de andere keer
Wat ik bij die strips altijd doe is dat ik m'n neus nat maak met een watje, die strip erop doe en dan met een schone, natte tandenborstel er overheen. Dan wordt ie echt helemaal nat en plakt hij beter, vind ik. Daarmee haalt ie ook meer weg.
Masker was droog, haal het eraf maar doet geen pijn niks en gaat er heel makkelijk af..... had verwacht dat het mn vel er half af zou trekken. En t resultaat is niet zoals de foto's hier. Nou later nog maar een keer proberen
Eline_S_S
Geplaatst: 20-08-16 13:00
Even gezocht en dit topic teruggevonden. Ik wil ze ook graag proberen. Wie heeft er een betrouwbare, goedkope site?
Eilish
Geplaatst: 20-08-16 15:08
Aliexpress, duurt alleen even voordat het binnen is, meestal 2 weken tot een maand, ligt aan de levertijd die erbij staat. Maar als het alleen voor uitproberen is, dan kan ik je wel wat zakjes opsturen.
Nou. Ik heb net ook van deze maskertjes gehaald van Pilaten Ga straks douchen zodat m'n poriën een beetje gestoomd zijn en open zijn en dan ga ik smeren. Ben benieuwd!
paulien85
Geplaatst: 16-12-16 15:37
Je ziet de blackhead killers zakjes ook steeds voorbij komen op Facebook en je kunt het ook op meerdere websites kopen. Toch maar eens geprobeerd. Moet zeggen na het douchen werkt het toch beter. Ik heb nu een grotere verpakking besteld op http://www.webshop-outlet.nl/?s=black&p ... gwt_wcas=1. Niet duur en snel geleverd.