En dan heb je binnen 2 mnd.een Tumor.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Re: En dan heb je binnen 2 mnd.een Tumor.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-15 21:54

Ik vraag wel om een MRI scan,die zullen ze toch weer moeten maken als ik me laat opereren aan de stenose.

Wat ik trouwens best vreemd vind,die groene smurrie komt nu erg veel uit me oog.Echt veel vanavond,dat kan toch ook niet goed zijn? Het komt vanuit boven me oog achterin zeg maar.Ik begin nu meer aan een of andere bacterie infectie te denken,waardoor miss. ook dat plekje is ontstaan?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 22:01

gohya schreef:
Ik vraag wel om een MRI scan,die zullen ze toch weer moeten maken als ik me laat opereren aan de stenose.

Wat ik trouwens best vreemd vind,die groene smurrie komt nu erg veel uit me oog.Echt veel vanavond,dat kan toch ook niet goed zijn? Het komt vanuit boven me oog achterin zeg maar.Ik begin nu meer aan een of andere bacterie infectie te denken,waardoor miss. ook dat plekje is ontstaan?

dat zou mooi zijn...klinkt wat raar natuurlijk.
Kun je niet nog even naar de huisarts en wat van dat pus op kweek laten zetten?

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 22:06

Ik heb net even meegelezen. Helaas heb ik er geen ervaring mee, anders had ik het graag met je gedeeld. Sterkte in ieder geval! Lijkt me echt heftig om dit te horen en zo snel..

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 22:08

gohya schreef:

Als dat morgen ochtend nog zo is zou ik even naar de poli oogheelkunde bellen hoor om dit te overleggen. Beter een keer teveel gebeld als te weinig toch?

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 00:54

HOe voelt het verder dan?

mn man had last van een abces na het verwijderen van een verstandskies. Dit was al 2x door de ta bekeken en op een avond was het niet meer houdbaar. Wij naar huisartsen post die ons direct naar de seh stuurde. Daar hebben ze gewoon een kaakchirurg uit Amsterdam laten komen en het was dus ook echt spoed geworden.

Als het moet, moet het en zou ik bellen. Laat ze er maar even naar kijken.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 07:30

Wat vervelend allemaal zeg, hopelijk komt er toch iets "goeds" uit. Heel spannend en dat wachten... Ik herken t, vreselijk.

Welk gedeelte van je armen brand? Als het vanuit de zenuwen komt zou het namelijk niet je gehele armen zijn, maar gedeelte. Aan het gedeelte dat brand kan je afleiden vanaf welke hoogte het komt.

Als de zenuwen door de val zo'n harde klap gemaakt hebben en wat beschadigd zijn, duurt het wel lang voor deze weer helemaal hersteld zijn. Ook al is er verder geen beklemming oid meer (die op een foto wel te zien is, de zenuwen zelf niet inderdaad). Dat kan tot wel 2/3 of zelfs 4 weken duren.

Ik kan op dit moment bijna niet lopen doordat de drain die ik heb tegen zenuwen in mijn rug zit en waarschijnlijk door een infectie steeds verder afgeklemd worden. Sta continue "onder stroom", Ik denk dat dat hetzelfde zal zijn als jij bedoeld met branden? Heel erg naar.

Bedenk me nu dat ze bij de eerste operatie met infuus prikken toen ook een zenuw goed geraakt hebben in mijn hand, daar heb ik soms nog steeds last van. Stroom bij sommige bewegingen. Dat was 16 maart... dus het kan echt lang duren voor t weer hersteld die zenuwen! Stomme dingen ook...

Hopelijk trekt dat in ieder geval snel weer weg! En krijg je over twee weken een goede uitslag. Ik duim voor je! Heel erg veel sterkte.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 07:56

Groenig spul klinkt als een infectie ergens. Daar zou k toch over bellen voor overleg. Succes met wachten op uitslag.
Hoe meer artsen het zien hoe beter. Als het iets is wat niet vaak voorkomt, dan is het vaak een keer gezien, altijd herkennen en dat is erg fijn voor de patiënten die volgen

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 08:04

Zie dit topic nu pas, heel veel sterkte met alles, en beterschap.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-15 08:24

Ik heb verder geen pijn in mijn oog en die smurrie komt áltijd alleen pas s'avonds.Maar gisteravond was het echt erg veel.Mijn oog zit s'morgens ook niet dicht geplakt ofso,dan is het gewoon weer allemaal weg,die smurrie.Oog is ook niet rood of dik.De H.A. en oogsrtsen weten dit,ik heb het ze verteld.

Quir ik wist niet dat dat zo lang kon duren voor de zenuwen weer hersteld zijn.
Het brand op de bovenarm aan de buitenkant zeg maar en op de onderarm aan de binnenkant.
Het voelt net als dat je flink verbrand bent door de zon,de stof van je trui er tegen aan doet al pijn,en als ik erop blaas ook.Links is erger dan rechts.
Jij kent het onder 'stroom' staan dus erg goed,zeer irritant,geen echte pijn maar een vervelende pijn.
Die 'stroom' heb ik ook bij bepaalde bewegingen van mijn nek,maar das tijdelijk steeds.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 08:32

jeetje, wat een verhaal, heel veel sterkte toegewenst!

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 08:40

Inderdaad niet echt pijn, maar wel heel naar/vervelend en continue. Duurt heel lang voor zenuwen goed herstellen. Maar ik hoop dat het ergste snel weg is, het continue gevoel was bij mij na zo'n 2/3 weken weg. De stroom schokken zeg maar, duurt veel langer.

http://www.huidarts.com/wp-content/uplo ... png?b9265f
(Afbeelding is te groot...)
Hier kan je t wel goed zien, verwacht c5, 6. Denk ik? Weet je waar de stenose zit?

Ik heb t in l2, 3, 4 en 5 en s1 en 2. Dermatomen heet dit. :)
Die stroom bij bewegingen is inderdaad elke keer maar tijdelijk en kort, maar ik vind dat echt zo een rot gevoel. Haha.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-15 08:51

Bij mij zit die in C6 en C7.Het is echt een rot gevoel ja,en een pijnstiller helpt hier niet tegen.
Nou hopen dat het snel weer weg gaat.

Ik ben nu trouwens helemaal niet meer gespannen of bang,na gister.Was ook helemaal niet zenuwachtig voor de biopsie,liet het allemaal maar gebeuren.
Op 10 Juni moet ik weer naar Utrecht en dan hoor ik daar de uitslag van de biopsie.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 09:13

Kan een fysio niet even verlichting geven? Even wat spiertjes losmaken waardoor de druk er even af is?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-15 09:21

Het zijn geen spieren Cemlys,het zijn de zenuwen die een klap gehad hebben.Daar kan je weinig aan doen,dat heeft tijd nodig om te herstellen.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 09:28

Klopt maar een logische reactie van het lichaam is de boel op slot zetten. Dat geeft uiteindelijk alleen maar meer druk op je zenuwen. Dat is het eerste wat ik zelf ga doen altijd. Die spieren weer laten ontspannen

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-15 12:31

Hm die oog ontsteking lijkt erg veel op een Herpes infectie.Ik heb regelmatig een herpes infectie op de bovenste oogleden zitten,kan ook zijn dat die naar binnen is geslagen.Maar volgens mij had de oogarts dat toch moeten zien? of ze hebben daar verder niet naar gekeken,dat kan ook natuurlijk.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 14:33

Ik weet niet of het al gezegd is, maar kun je geen nekhernia hebben? Daar is neem ik aan ook een mri voor nodig. Ik heb een rughernia gehad en had ook uitval en veel zenuw pijn in mn rechterbeen. Mn nek is al jaren een probleem omdat ik erg vast zit. Hoofdpijn, duizelingen, tintelende armen en vingers etc. Ze hebben me een paar keer losgemaakt en 1x gekraakt, maar daarna had ik erg veel last, dus niet meer gegaan.

Jij hebt echt wat in je oog zitten. Maar onze zoon was gevallen en maanden later hing steeds 1 oog dicht. ha stuurde ons naar de fysio die ook kraakt. Hij zat vast tussen zijn schouders en na een 4 behandelingen heeft zijn oog nooit meer dicht gehangen. Ik wilde hiermee alleen aangeven dat alles met elkaar te maken kan hebben.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-15 14:57

Een nek hernia heb ik er ook bij zitten,die zit iets hoger.Ook zit er 1 hernia in de onderrug en 1 in de bovenrug,maar die hebben nog genoeg ruimte.Daar hoeft niets aan gedaan te worden.

Ik ben niet meer zo kapot van de fysio,ik had volgens hen een Hamstring blessure.Hele pijnlijke Dry Needling behandelingen gehad,veel geld betaald en het hielp niets.
Later bleek dat het Ischias was en geen Hamstring!

Ook met een Tennisarm fysio gehad,hielp totaal niks.Toen een Injectie gehad bij de H.A. en nooit meer last gehad.

Maar als mijn oog met spieren te maken moet hebben,dan kan er toch geen pus uit komen?
Ik heb eigenlijk nooit spier problemen,heb 35 jaar gevoetbalt,sinds eind vorig jaar mee gestopt omdat het te gevaarlijk werd.
Ik denk echt aan een Bacterie of Virus in mijn oog.Ik heb dit nu al 4 mnd.met een tussenpoos dat het even weg was.Mijn zicht is trouwens ook slechter geworden.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:20

Holte ontsteking?

Maar dat je verder geen klachten hebt is raar.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:49

Zojuist ben ik op dit topic terechtgekomen, je hebt ook alles tegelijk, TS!
Hopelijk heb je snel een gunstige uitslag en kunnen ze ook wat aan die rare ontsteking doen.
En die klemzittende zenuw is een ellende ja. Beterschap!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-15 17:45

Holte ontsteking is het niet,heb nergens last van,alleen de pus die uit me oog komt.En af en toe jeukt het.
Ja idd. dit jaar begint goed.Ik ben gestopt met voetbal,en raar maar waar,krijg allerlei klachten.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 08:17

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 11:41

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 12:20

Hoe voel je je vandaag, gohya?

Bijzonder artikel inderdaad!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 13:17

Me armen gaat beter! de brand is stukken minder.
Het stukje wat ze eruit het plekje hadden gehaald is alweer aangegroeit. Gaat echt snel zeg.
Onder me ooglid een klein blauw plekje van de injectie,verder helemaal geen klachten.

Ik blijf erbij dat ik Lyme heb en daarom al die klachten krijg.