EMMAxSAMMY schreef:Erg interessant..
Ik ben sinds mijn 15e aan de pil en was toen nog wel vaak geil, zin in seks, opgewonden..
Nu eigenlijk sinds 2 jaar is dat helemaal weg.
Ik vraag mijzelf ook al een tijd af, is er nou iets mis met me?
Stoppen met de pil is zeker een goed idee om uit te proberen, al hoewel zie ik er echt niet naar uit elke maand weer ongesteld te worden.
Maar als dit de oplossing kan zijn voor mijn lage libido zou super zijn..
Dit heb ik dus ook gehad, nu 5 jaar andere vriend en in het begin was het ook helemaal prima.
Maar inderdaad laatste 2 jaar pff.. Heeft echt invloed op onze relatie.
Maar nu ben ik dus bang dat het niet aan de pil ligt, maar aan ons of zo. Misschien voel ik me gewoon niet genoeg aangetrokken tot hem? terwijl de rest van onze relatie hartstikke goed zit.
Zit hierdoor erg in dubio, maar aan de andere kant, als het wél aan de pil ligt en het daarna weer goed wordt, zou ik zo gelukkig zijn!
Ik ken mijn ovulatie patroon, slechts op basis van een verwachting van het cyclus. Pas 2 dagen ervoor wist ik het nauwkeurig aan te geven, op basis van testen en op de dag voor de eisprong was het heel herkenbaar lichamelijk. Neemt niet weg dat ook bij mij de de verachte ovulatie opeens verschoof (ook bij een regelmatig cyclus kan het eens verschuiven immers). Dus had ik dagen ervoor onbeschermde seks gehad om ik 'zeker wist' toch niet vruchtbaar te zijn.... Was het niet best
. Nu slik ik nog steeds braaf de pil, en als die libido verlagend werkt is dat misschien maar goed ook want het moet niet nog hoger worden zeg maar. Ik slik hem nu overigens wel door. Heb dus ook geen last meer van migraine en stemmingswisselingen. Dus het doorslikken heeft wel veel verschil gemaakt.
ik geloof wel in die methode, ken veel mensen die hier gebruik van maken.
Mijn lijf ging vrij snel in de pilloze modus verder, maar kan me voorstellen dat het ook langer kan duren.
je kunt er niet zomaar vanuit gaan dat het niet zo is. Of dat je op tijd al de kerk uit bent zegmaar