Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mystery1980 schreef:stukje pvc buis bij de gamma gehaald en rond gebogen, verbindingsstukje ertussen en nog geen 2 euro voor een hoepel.
Prima om eens te proberen dacht ik. Helaas moet ik nog effe oefenen want het lukt mij maar heel kort. Mijn vriend kan het rustig een kwartier volhouden, frustrerend..
_KellyAV schreef:Ik heb het topic een beetje doorgelezen, die vragenlijst ingevuld voor welke hoepel ik zou moeten hebben, en op sportbay rondgekeken. Maar ik weet nog steeds niet welke ik moet bestellen![]()
Kan iemand misschien helpen?
Janine1990 schreef:mystery1980 schreef:stukje pvc buis bij de gamma gehaald en rond gebogen, verbindingsstukje ertussen en nog geen 2 euro voor een hoepel.
Prima om eens te proberen dacht ik. Helaas moet ik nog effe oefenen want het lukt mij maar heel kort. Mijn vriend kan het rustig een kwartier volhouden, frustrerend..
Lol, zo kan ik het ook niet... Maar met mijn 1,45kg fitness hoop kan ik gerust een half uur doorgaan hoor...
Is je hoepel écht rond? Zo ja, probeer de buis eens te vullen met zand, zodat je gewicht hebt om tegenaan te hoepelen. Dat zou het al eenvoudiger moeten maken.
_KellyAV schreef:Ik dacht ach wat een gezeur van iedereen dat ze blauw worden, ik kan wel wat hebben... Nou die woorden neem ik heel hard terug
Maar ik kan het wel elke dag langer volhouden!
Top cleo!! Hoevaak hoepel jij en hoelang doe je dat?
_KellyAV schreef:Ik dacht ach wat een gezeur van iedereen dat ze blauw worden, ik kan wel wat hebben... Nou die woorden neem ik heel hard terug
Maar ik kan het wel elke dag langer volhouden!
Top cleo!! Hoevaak hoepel jij en hoelang doe je dat?
Keedie schreef:xxcleeoo schreef:3 kilo afgevallen, vrij trots op mezelf. O.a. door een hoelahoep!
Super knap! Hoelang heb je er over gedaan?
Vandaag gaat mijn 3e week van het hoelahoepen in, heb "thuis sport" nog nooit zolang volgehouden.
Olympia96 schreef:Maar even zonder dollen hè? Is het slim om door te hoepelen met al die blauwe plekken? Ik had vandaag een hogere rijbroek aan de hele dag en ik schrok me kapot toen ik die uitdeed. M'n blauwe plekken zijn nu diep paars van kleur omdat de band van die broek precies over de blauwe plekken liep.![]()
Zijn jullie gestopt tot de plekken weg waren? Ik denk dat ik dat maar wel even doe. Vind dit een beetje absurde vormen aannemen zo langzamerhand