Ervaringen fitnesshoelahoep gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ludique96

Re: Ervaringen fitnesshoelahoep gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 14:12

Ik heb ook een hoelahoep, maar nog niet serieus er mee aan de gang geweest. Misschien eens serieus aan beginnen haha.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 14:18

Ik heb er 1 besteld! Met dvd en zo'n band, ben erg benieuwd! :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 17:31

mystery1980 schreef:
stukje pvc buis bij de gamma gehaald en rond gebogen, verbindingsstukje ertussen en nog geen 2 euro voor een hoepel.
Prima om eens te proberen dacht ik. Helaas moet ik nog effe oefenen want het lukt mij maar heel kort. Mijn vriend kan het rustig een kwartier volhouden, frustrerend.. -O-

Lol, zo kan ik het ook niet... Maar met mijn 1,45kg fitness hoop kan ik gerust een half uur doorgaan hoor...

Is je hoepel écht rond? Zo ja, probeer de buis eens te vullen met zand, zodat je gewicht hebt om tegenaan te hoepelen. Dat zou het al eenvoudiger moeten maken. :)

Athena1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 18:06

_KellyAV schreef:
Ik heb het topic een beetje doorgelezen, die vragenlijst ingevuld voor welke hoepel ik zou moeten hebben, en op sportbay rondgekeken. Maar ik weet nog steeds niet welke ik moet bestellen :?
Kan iemand misschien helpen? :D

Ik kwam er ook niet uit met de testen en informatie. De ene keer 1,2 kg, de andere keer 1,8. Heb maar het gemiddelde gedaan: 1,5. En hij bevalt goed.
Ook qua massagedingen wel/niet wist ik het niet. Nu heb ik die met grote golven om het zo maar te zeggen.

Ik heb m op sportbay gekocht, inderdaad met die gratis weerstandelastieken. De buikband heb ik er bij gekocht. Als je keuze hebt voor de video wel/niet doen; voor de video hoef je het niet te doen. Filmpje staat ook op internet. (https://m.youtube.com/watch?v=IbAHKXUaDfk)

Maar misschien hebben anderen een ander idee hierover.

marjo_elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 19:09

Ik heb de mijne ook via sportbay met buikband. Mijn heupen zijn wel gevoellig maar niet blauw. Mijn buikband stinkt ook mega. Vandaag een rustdagje en morgen maar weer verder!

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 20:48

Ik heb geen eens een test gemaakt, heb gewoon rond zitten neuzen voor wat ik het fijnst leek en kwam bij de hoepel uit die ik uiteindelijk besteld had.
heb nu weer opkomende blauwe plekken op m'n rechter heup ;(

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 20:51

Die van mij komt morgen als het goed is! Het is er 1 met massage hobbels, en 1.8 kilo geloof ik. En er zit een dvd bij, dus dat vind ik wel leuk! En ik kreeg die buikband er gratis bij :)

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 11:44

Janine1990 schreef:
mystery1980 schreef:
stukje pvc buis bij de gamma gehaald en rond gebogen, verbindingsstukje ertussen en nog geen 2 euro voor een hoepel.
Prima om eens te proberen dacht ik. Helaas moet ik nog effe oefenen want het lukt mij maar heel kort. Mijn vriend kan het rustig een kwartier volhouden, frustrerend.. -O-

Lol, zo kan ik het ook niet... Maar met mijn 1,45kg fitness hoop kan ik gerust een half uur doorgaan hoor...

Is je hoepel écht rond? Zo ja, probeer de buis eens te vullen met zand, zodat je gewicht hebt om tegenaan te hoepelen. Dat zou het al eenvoudiger moeten maken. :)

De hoepel is echt goed rond. Mijn vriend kan het dus wel met dezelfde hoepel dus dat is het niet. Misschien dat het makkelijker is met meer gewicht, dus ga idd maar eens je tip met het zand opvolgen.
bedankt voor het idee!

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 20:22

Wat doet dat zeer zeg!!! :oo :oo

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 23:17

wooo ja dat valt mij ook tegen.
Lukte me wel in 1 keer maar holy smokerz ik heb echt pijn morgen :') en ik ben geen kleinzerig type. Mijne is 1,5 kilo

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 23:45

Ik heb een rustdag ingelast vandaag. M'n vriend was bang dat er gedacht zou worden dat hij me mishandelde ;-). Ben bont en blauw haha

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 07:27

Ik heb gister ook niks gedaan omdat ik kkm weer bont en blauw ben, echt abnormaal _O-

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 09:26

Ik heb al tijden een hoepel hangen, maar nooit gebruikt....toch maar eens starten dan, ik heb een zwembandje wat ik graag kwijt wil :D

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 20:13

3 kilo afgevallen, vrij trots op mezelf. O.a. door een hoelahoep!

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 21:37

Ik dacht ach wat een gezeur van iedereen dat ze blauw worden, ik kan wel wat hebben... Nou die woorden neem ik heel hard terug :')
Maar ik kan het wel elke dag langer volhouden!

Top cleo!! Hoevaak hoepel jij en hoelang doe je dat?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 21:39

_KellyAV schreef:
Ik dacht ach wat een gezeur van iedereen dat ze blauw worden, ik kan wel wat hebben... Nou die woorden neem ik heel hard terug :')

_O-

M'n ouders wilden me vorig jaar amper naar het strand hebben, wat moesten mensen daar wel niet denken?

Niet dat ik daar naar luisterde :') Maar het was wel heel ernstig om te zien :')

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 22:26

_KellyAV schreef:

Elke dag, tussen de 10/15 min, maar daarnaast rijd ik 3x paard en ga ik 3x naar de sportschool :o

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 06:40

Oke! Wel erg netjes :)

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 08:58

xxcleeoo schreef:

Super knap! Hoelang heb je er over gedaan?

Vandaag gaat mijn 3e week van het hoelahoepen in, heb "thuis sport" nog nooit zolang volgehouden. :))

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 09:01

Keedie schreef:
xxcleeoo schreef:

Super knap! Hoelang heb je er over gedaan?

Vandaag gaat mijn 3e week van het hoelahoepen in, heb "thuis sport" nog nooit zolang volgehouden. :))

3 weken ongeveer, maar eet een stuk meer fruit en drink meer water!

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 09:07

Doe ik de laatste tijd ook! ben zo'n 5 a 6 kilo kwijt maar ik sport verder niet. Het werk wat ik doe is erg intensief. Neem elke dag crackers + kipfilet mee, komkommer en tomaat en een bakje fruit. Ik ben geen fan van 'normaal' water dus doe meestal een dag van te voren een paar citroen schijfjes of ander fruit in een fles water en neem dat dan mee. :)

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:21

Maar even zonder dollen hè? Is het slim om door te hoepelen met al die blauwe plekken? Ik had vandaag een hogere rijbroek aan de hele dag en ik schrok me kapot toen ik die uitdeed. M'n blauwe plekken zijn nu diep paars van kleur omdat de band van die broek precies over de blauwe plekken liep. ;(

Zijn jullie gestopt tot de plekken weg waren? Ik denk dat ik dat maar wel even doe. Vind dit een beetje absurde vormen aannemen zo langzamerhand }:0

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:20

Olympia96 schreef:
Maar even zonder dollen hè? Is het slim om door te hoepelen met al die blauwe plekken? Ik had vandaag een hogere rijbroek aan de hele dag en ik schrok me kapot toen ik die uitdeed. M'n blauwe plekken zijn nu diep paars van kleur omdat de band van die broek precies over de blauwe plekken liep. ;(

Zijn jullie gestopt tot de plekken weg waren? Ik denk dat ik dat maar wel even doe. Vind dit een beetje absurde vormen aannemen zo langzamerhand }:0

Ik ging gewoon door, maar smeerde twee keer per dag arniflor. Of eerstehulpgel van VSM. Werkt heel erg goed!!!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:57

Mijn blauwe plekken blijven nu weg gelukkig. :)

Helaas houd ik het maar net 5 minuten vol terwijl ik eerst 20 minuten volhield.. Ik word er echt kotsmisselijk van op één of andere manier.. Voor of na het eten maakt niet uit. Nog meer mensen met dit probleem?

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 22:03

Hmmm heb nog wat traumeel zalf liggen. Ga het proberen!
Misselijk ben ik dan weer niet haha