Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Linda: lukt het ook niet als je even latex handschoenen aan doet? Van die wegwerp dingen, kun je gewoon bij kruidvat etc kopen. Gebruik ik zelf altijd om piercings los te draaien en lukt me dan eigenlijk altijd wel
Chantaliiejj schreef:Hallo,
Ik heb sinds Juli/augustus vorig jaar een helix piercing, niks aan de hand behalve dat het tijdens de genezing begon te irriteren.
Ik heb nu zeker al vijf maanden een bultje achter me piercing (achter kant van me oor) en met heel veel geduld en schoon maken gaat het weg, dat weet ik.
Sinds gister is het dus heel erg gaan bloeden tijdens het schoon maken en vannacht tijdens het slapen is het weer gaan bloeden.
Naar mijn idee is het niet normaal dat het na zo'n lange tijd gaat bloeden ? heeft iemand enig idee wat dit kan zijn of dat het een beginnende ontsteking kan zijn ?
Ik maak het 1 x per dag 10 min. schoon met water en zeezout, en ben in de tussen tijd naar meerdere piercings shops gegaan voor het bultje en die zijden dat ik het gewoon moet blijven schoon maken met zeezout. ( ik heb nog nooit me staafje verwisseld, heb nog steeds het zelfde staafje in me oor als toen ie gezet werd)
Raden jullie aan nu met het bloeden om weer terug te gaan naar de shop ? of heeft iemand enig idee wat dit kan zijn
Colien schreef:Forward helixjes zitten er nog in, nog niet bij de piercer geweest want ben stiekem echt te bang dat hij me veel pijn doet. Zelf net even zitten frutten omdat ik vind dat hij er echt te ver is uit gegroeid, maar ondanks dat ik genoeg grip heb (met handschoentjes) krijg ik hem niet los. Ding zit muurvast, iemand een oplossing ervoor?