Ik weet wel dat ik een hele slechte doorbloeding heb, en de homeopaat heeft mij ooit uitgelegd waarom ik eerder of langer spierpijn heb dan een ander, maar dat verhaaltje kan ik niet meer na vertellen

Ik hoop ook echt dat ik wat verschil ga zien!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xRiiannex schreef:Hebben jullie ook als jullie zwaar benen hebben getraind en je gaat op je tenen staan en tegen iets aanleunen met je armen dat je benen helemaal trillen?
Jodie_ schreef:Haha ik heb wel echt puddingbenen tijdens de leg workouts en erna. Net zoals ik van commando's, push ups en de mountain climbers/push ups echt jelly armen krijg. Voel me dan zo'n slappe hap!
nanoukkie schreef:jeeezus; vanaf zaterdag is het helemaal misgelopen, volproppen, volproppen en nog eens volproppen.
Ook geen trainingen meer gedaan; iemand motivatie?!!
nanoukkie schreef:jeeezus; vanaf zaterdag is het helemaal misgelopen, volproppen, volproppen en nog eens volproppen.
Ook geen trainingen meer gedaan; iemand motivatie?!!
Linda_Fleur schreef:Ik had vanochtend arms en abs maar na circuit 1 lag ik al plat. Ik gaf het op, heel stom. Vanavond maar een herkansing doen want ik wil het echt volhouden in de hoop dat het ooit makkelijker gaat voelen. Die push ups zijn killing voor mij, heb echt slecht kracht in mijn armen. Na die 7 min trilden mijn spieren ook helemaal.
Gisteren wel LISS gedaan wat heel fijn ging ondanks de spierpijn in billen en benen van legs en cardio haha.
lemonyellie schreef:Ik wil er heel graag mee gaan beginnen maar heb al ruim een jaar niks meer aan sport gedaan, behalve paardrijden.
Ik zie hier wat mensen spreken over een pre-workout. Waar kan ik deze vinden?