Ymke_Z schreef:Doen jullie ook bijhouden hoeveel jullie drinken?
Nee maar ik beperk het ook tot groene thee en heel soms een cola light. (los vd weekenden)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeniseES schreef:Ik word er gek van dat iedereen zegt (als ik het over sporten/gezonder eten heb) dat ik me niet aan moet stellen, dat ik niet dik ben, waar het vandaan zou moeten komen...
_sharonnn schreef:Het mag, moet niet![]()
Liever eerst ontbijten en dan sporten!
DeniseES schreef:Wooow wat gaat het hard hier!![]()
Een hoop mensen zijn al goed bezig zeg![]()
Het is toch motiverend dat er 'lotgenoten'zijn
![]()
Ik word er gek van dat iedereen zegt (als ik het over sporten/gezonder eten heb) dat ik me niet aan moet stellen, dat ik niet dik ben, waar het vandaan zou moeten komen...
Alsof je pas wat mag gaan doen als je zwaar overgewicht hebt... Tot die tijd moet je niet zeuren (ik kreeg laatst nog te horen 'waar heb je het over, ik mag dromen van zo'n lichaam als jij'... sorry dat ik het zo wil houden en dat - als het even kan - ik vind dat er ook bij mij wel iets vanaf mag...)
Arisca2005 schreef:Met veel drinken moet je ook uitkijken. Als je meer dan 3 liter drinkt zonder te zweten (sporten of bij warm weer) ga je niet alleen afvalstoffen afvoeren uit je lichaam maar ook vitaminen en mineralen.
antje_vip schreef:Halloik zou ook best wat 'droger' willen worden (dus minder vet en meer spieren). Ik sport minstens 5 dagen per week, omdat ik sportlerares ben. Maar het grootste probleem zit hem in de voeding: ik weet nog steeds niet wat ik lekkerder vind; een superstrak lijf, of chocolade en taart
edit: ik gebruik eiwitshakes voor spierherstel en carnitine voor extra vetverbranding.
Ymke_Z schreef:Eiwitten shake hou je een eiwitten buikje van he, niet vergeten!
Eig zijn die shake's onzin, want met een flink glas melk zit je al snel weer aan je eiwitten voor spier herstel.
Arisca2005 schreef:_sharonnn schreef:Het mag, moet niet![]()
Liever eerst ontbijten en dan sporten!
Hey allemaal echt een leuk topic ditlekker luchtig maar toch motiverend!
Als je wil afvallen kan je beter eerst sporten en daarna ontbijten heb ik geleerd van een sportfreak collega.
Je traint dan op je reserve energie (vetjes)en doordat je verbranding hoger is na het sporten blijven je ontbijt calorieën niet 'plakken'
Ik ben zelf ook mijn eetpatroon wat aan het wijzigen de laatste maanden...en val nu een kilo per maand af ipv dat er elke maand een kilo bij komt.Nog 8 maanden en dan zit ik op mijn streef gewicht.