Danique - Doanique - 6 kilo kwijt, meer bewegen, gezond eten.
Laura - Lau_ - gezonder eten en meer bewegen
Selena - kusselena - 5 kilo kwijt raken, meer sporten, conditie verbeteren.
TanjaxBas - Tanja - gezonder eten, strakker lichaam
Suus - Magrathea op Runkeeper - 8 kg afvallen, 1/8e triatlon doen, 10k lopen, open water wedstrijd doen.
Sterre - - - fitter/strakker worden
BaileyMix(Merel) - Niet afvallen, strakker en gespierder worden. Drastisch minderen in snacks, minder tot geen drugs/alcohol. Uiteindelijk doel me fitter en beter in mijn lijf voelen.
Gerlinda - Macyy - Minder snacks/tussendoortjes, iets strakker en conditie opbouwen.
Nanno_123 - doel: gezonder leven, fitter voelen, gespierder worden en meer conditie krijgen.
Liesje1611 (Lisanne): Ik wil gespierder worden, dikkere billen (
), geen schurende bovenbenen meer, strakkere buik, en grotere borsten (maar dat gaat niet)Wendybrian: eerst een streng dieet volgen om te ongiften, daarna gezond eten, meer hardlopen en beginnen met squads
belleBoef (Noortje) nig gezonder eten, beginnen met fanatiek touwtje springen, betere conditie en een strakker bovenlijf. En als het even kan 2/3 kilo kwijt
s
sannx94 - sannex94 - Mijn doel is om 5-10 kg af te vallen, maar vooral om beter in mijn vel te zitten
Geryon - 6 kilo, meer bewegen
iEmmaaa - gezonder eten, zonder schaamte in polo paardrijden
Marrie_L - fitter worden
Yesterday - 7 kg afvallen, minder snoepen en veeeeel meer bewegen!
IlseXZinia - iets gespierder worden, strakker buikje en gezonder eten! (fruit in plaats van chocolade haha ;p )
LoveBodin - gespierder en fitter worden
PureSG - 6kg afvallen en fit worden.
xRiiannex - 3 kilo afvallen, strakker buikje en een dikkere kont

Nies_ - fitter worden, nog wat kilo's kwijt
liefsmarleen - marleenvs - strakker worden, meer bewegen en gezonder eten
Laat het dan een tijdje weken in water tot het zacht is en gooi het dan door een bakje volle franse kwark of griekse yoghurt. Beetje honing of jam erbij om het wat zoeter te maken en je hebt een heerlijk en SUPER vullend ontbijt. Als je het echt goed wilt doen kan je er ook nog een halve eetlepel lijnzaadolie door gooien, dat is super goed voor je spijsvertering!
met de volgende ingredienten:
, nog niet de stap durven zetten om me te melden in een topic, maar deze lijkt me wel een goede motivatie om door te gaan tot de zomer!
(is sowieso niet zo heel goed voor wie dan ook, maar ik wordt er echt vreselijk verkouden van). Heb het wel eens geprobeerd met sojamelk, maar dat is toch niet heel erg lekker hihi.
maar ik wil mijzelf graag melden. Ik ben zelf al best dun maar ben deze winter elke dag met de bus geweest en ook helemaal niet gesport dus wil het weer oppakken. Ik ga vanaf nu weer elke dag op de fiets naar school, dat is alleen heel al 14 km en 's middags dus 14 km terug. Ik wil ook nu 3x in de week gaan hardlopen en de andere 4 dagen een work-out thuis doen. Ook wil ik op een dag sws 2 liter drinken en niet elke dag als ik thuis ben wat ongezonds eten. Ik wil graag weer een goede conditie hebben en mooi lichaam waar ik trots op kan zijn. Ook hoop ik door het vele drinken en minder ongezonde dingen te eten mij puistjes iets minder worden