Personal Body Plan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 11:39

Negerzoen schreef:
Ik kom even binnenvallen :D ik heb 2 vragen aan de pbp'ers.. Hoeveel zijn jullie per maand ongeveer aan boodschappen kwijt? En hoe is de 'nazorg' na die 6 maanden?

Aan mij heb je vrij weinig :))
Woon nog bij mijn ouders dus haal niet al mijn boodschappen zelf, wel mijn ontbijt en lunch vaak maar weet niet of je daar wat aan hebt.

En nazorg, geen idee.. zijn nog mijn eerste 6 maanden en is niet ter sprake gekomen nog

CCCCC

Re: Personal Body Plan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 11:49

Ik woon ook nog thuis, dus ik weet het ook niet.

Na 6 maanden kan je over naar de community, dan krijg je voor 20 euro trainingsschema's, macro's en kan je je vragen stellen op een soort forum geloof ik.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 14:49

Oh dat is wel fijn :) lijkt me zonde van de resultaten als je daarna in een zwart gat valt zonder hulp.. maar jullie kunnen dus makkelijk thuis mee eten? Of halen jullie ouders dingen speciaal voor jullie?

Skinnylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:37

Sorry, ik kom even binnenvallen!

Leuk jullie verhalen en ervaringen te lezen :j
Ik ben al een half jaar aan het twijfelen om eraan te beginnen, maar het kostenplaatje houdt mij tot nu toe nog tegen..

Ik hoef niet af te vallen en sport 5 x in de week maar ik boek geen resultaten meer en ik wil zo graag meer leren over voeding en strakker worden.

Maar het is zo duur... :=

Noa_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 16:18

Hallo,

Ik kom even binnen vallen als dat mag?
Ik ben 31 jaar, heb een fulltime baan, druk daarnaast met mijn hond. Eerst kon ik altijd eten wat ik wilde maar ik merk nu dat de kilo's er langzaam aan komen. Ik hoor goede resultaten over PBP, maar durf de stap nog niet te nemen.
Wat als ik me inschrijf en blijkt dat het niks voor mij is? Of dat ik het niet vol kan houden? Zo gauw ik denk dat ik iets niet mag eten, krijg ik juist heel erg behoefte aan dat gene. Kan ik een voorgeschreven dieet wel volhouden? En wil ik dat wel?

Wat vinden jullie? Is het goed vol te houden? En ga je echt anders denken? Want ik merk gewoon dat mijn manier van denken echt anders moet. Ipv pfff moet ik weer naar de sportschool (daar ben ik ook bang voor, dadelijk gaat het sporten mij tegen staan) dat ik ook echt met plezier ga? En ik moet echt anders gaan eten, ik ben echt constant moe. Ik zit nu tegen een burn out aan, en denk dat gezonde voeding me misschien wel een steun in de rug kan geven...
Lastig, moeilijke keuze!

Wat denken jullie, is het de moeit waard? Zelfs voor iemand die nu (nog) niet gemotiveerd is?

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 09:27

Of je het vol gaat houden kan ik jouw niet vertellen. Wel kan ik je zeggen dag je geen dieet gaat volgen. In principe zou je (als je dat wil) elke dag een reep chocola kunnen eten zolang het maar binnen je macro's past. Macro's zijn koolhydraten, vetten en eiwitten. Je krijgt namelijk een voorgeschreven aantal koolhydraten, vetten en eiwitten die je mag eten per dag. Hoe jij deze invult is aan jou. Ik ben nu ongeveer een maand bezig en merk al wel verschil (ook mentaal). Door een prive omstandigheid heb ik er 2 weken een 'zooitje' van gemaakt maar ondanks dat heb ik onbewust toch gelet op wat en hoe ik at :j voor vragen kun je me gerust een pb sturen.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 16:00

Ik zit er ook aan te denken om te beginnen... Heb wel eens Kayla haar schema's gevolgd, maar heb echt een coach nodig en een stok achter de deur.
Vind het als 'student' wel heel veel geld, maar als ik alle resultaten zie word ik zo enthousiast..

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 22:51

Ik start 7 september *\%/*

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 07:06

Succes alvast! Ik zit nu met mijn pre work out wakker te worden om zo naar de gym te gaan :z

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 08:50

Jij bent nu ruim een maand bezig , toch? En, heeft het al resultaat?

Noa_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 09:01

Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Merk je iets? Qua energie?

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 09:16

Ik merk vooral mentaal iets. Wat ik al eerder zei door een prive omstandigheid heb ik er even een tijdje voor mijn gevoel een zooitje van gemaakt maar ondanks dat toch onbewust ermee bezig geweest. Er is nu wel iets af en blijft er ook af gelukkig :j
En je komt jezelf echt tegen :')

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 09:17

Vind je het tot nu toe ook al het geld waard?

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 09:24

Moeilijk om te zeggen. Ik heb nu nog niet veel resultaat geboekt maar heb ik ook aan mezelf te danken.. Echter heb ik wel al veel geleerd en ben ik er onbewust wel veel meer (en beter) mee bezig.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 09:28

Lijkt me wel heel erg vervelend als je zelf nog niet heel veel resultaat ziet. Maar als je weet dat je 't aan je zelf te danken heb is dat misschien beter omschakelen.
Ik zou ook in september willen beginnen, maar begin oktober ga ik een weekje naar New York, en ben bang dat ik daar niet echt kan gaan sporten of gezond kan gaan eten ..

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:54

Je kunt (en dat zal je ook leren als je start met pbp) overal en altijd gezond eten. Het zijn keuzes die je moet maken. Vaak zijn de eetgewoontes van mensen gewoon dusdanig verstoort dat mensen mentaal een slechte relatie ermee krijgen.

Je leert dat alles mogelijk is wanneer jij het maar hard genoeg wilt en wanneer je maar dingen ervoor durft te laten.

Het is niet makkelijk, ik zal de laatste zijn die dat beweert want sinds ik ermee gestart ben ben ik zelfs ook nog een tijd súper hard achteruit gegaan omdat ik me ging verzetten tegen alles (het was NIET mijn schuld, ik at ALTIJD gezond, ik snapte niet dat ik niet afviel etc etc) en daardoor al mijn resultaten weer finaal de prullenbak in heb gegooid en volledig van voor af aan moest beginnen. Maar ik zit nu aan het begin van een goed stuk. Mijn coach heeft me er doorheen weten te slepen en me aan het denken gezet en met alle kennis die ik heb opgebouwd weet ik nu wat ik fout deed en wat ik moet doen.

Of dat altijd goed gaat is ten tweede, maar ik wéét het nu wel.

Het is dus volledig jou keuze of je dit wilt gaan doen. Het loont zeker, maar je moet er een hoop aanpassingen voor (willen) doen.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 13:54

En met die woorden heb ik mij aangemeld voor de nieuwe groep in september. :D

Voor de mensen die zich ook willen aanmelden. Ik heb een uitnodigings link waarbij je 15,00 korting krijgt.

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:16

Alvast veel succes Xivura!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:18

xNathaliee schreef:
Alvast veel succes Xivura!

Bedankt! Ben heel erg benieuwd. Heb er echt heel erg veel zin in en baal dat ik nog een tijdje moet wachten. :))

Noa_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:25

Super goed dat jullie de uitdaging aan gaan! Heel veel succes! (ik zou nu nog stiekem even alles opeten wat los en vast zit voordat het niet meer kan :+ Maar mss is dat een verkeerde instelling)

Ik twijfel echt heel erg! Niet zo zeer vanwege het eten (alhoewel ik wel echt een bourgondier ben) Maar vooral vanwege het sporten.. Dan moet je met de grote mannen het kracht honk in... En mss doe je de oefeningen wel helemaal verkeerd :(

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:31

Noa_M schreef:
Super goed dat jullie de uitdaging aan gaan! Heel veel succes! (ik zou nu nog stiekem even alles opeten wat los en vast zit voordat het niet meer kan :+ Maar mss is dat een verkeerde instelling)

Ik twijfel echt heel erg! Niet zo zeer vanwege het eten (alhoewel ik wel echt een bourgondier ben) Maar vooral vanwege het sporten.. Dan moet je met de grote mannen het kracht honk in... En mss doe je de oefeningen wel helemaal verkeerd :(

Geloof dat je sowieso filmpjes te zien krijgt hoe je de oefeningen moet uitvoeren.
Ben zelf ook best onzeker om dat krachthok in te gaan ... Maar dat is vast 1x en daarna is het niet meer eng. (Heb ik me laten vertellen. :') )

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 15:26

Noa_M schreef:

Je kan straks ook nog wel alles eten alleen misschien niet meer in de hoeveelheden als dat je normaal doet.. Paar blokjes chocolade ipv hele reep etc
Je krijgt je macro's en daar kan je rustig eens een keer chocolade, ijs of wat anders inplannen

En die grote mannen moet je niet bang voor zijn.. Ik krijg regelmatig opmerkingen dat ze vinden dat ik zo goed bezig ben en me niks aantrek van al dat mannengeweld, hebben ze alleen maar bewondering voor :) En de oefeningen krijg je inderdaad uitleg over dmv een filmpje en tekst, je kan de sportschool altijd vragen om even te helpen met de uitvoering en die grote enge mannen willen je vaak ook wel even helpen

Noa_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 15:42

:= die grote enge mannen.... Niet dat ik zelf nu zo klein ben.
Maar die zullen idd wel waarderen als je serieus bezig bent met het sporten. (ipv op een toestel vooral niet bezweet probeerd te raken omdat dat er niet uitziet)

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 15:58

Afbeelding

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 16:14

Wij hebben een bepaalde ruimte waar je 'zelf' kan trainen dus ik neem mijn attributen altijd daar naar toe mee en kan dan mijn gang gaan. Ik ga ook elke ochtend rond de klok van 8 dan is het nog vrij rustig in de sportschool dat scheelt!