Succes morgen TS , koppie omhoog houden je kan het je bent al sterk door deze grote stap te nemen!
puttertje
Geplaatst: 14-02-15 23:37
Hele dikke knuffel en een dikke kus van Murrie.... meis je gaat een grote stap zetten in jouw leven.. Je kiest voor je zelf en dat is al een hele stap..Ik heb ooit een ring gekregen met een passende inschriptie ... A journey of A thousand Miles begins with one step.... Jij heb de eerste stap al gezet!!!! Wil je echt het allerbeste wensen en doe JOUW ding
Anoniem
Geplaatst: 15-02-15 00:37
Dapper besluit van je TS, je mag trots zijn op jezelf! Ik wil je heel veel succes wensen voor morgen en de rest van de periode. Je kunt het! En niet te vergeten:
Knappe beslissing! ik heb ook opnames achter de rug en in al de weken niks van mijn vader gehoord of gezien,hij wil er niks mee te maken hebben. mijn moeder leeft niet meer. Toch heb ik het ook zonder die steun gered. Een opname is niet alleen vervelend,we hebben ook meerdere keren veel steun aan elkaar gehad,veel gelachen. ik vond het in het begin vreselijk om in het weekend naar huis te gaan,weg uit die beschermde omgeving. de therapieen zijn soms best zwaar,maar het heeft me wel heel erg geholpen. hou je taai,over een jaar zal je vast blij zijn dat je het hebt gedaan. je mag trots zijn op jezelf dat je deze stap durft te maken. succes!!!
Wat ontzettend knap dat je deze stap hebt gezet, en natuurlijk is dat doodeng. Want je weet dat er uiteindelijk heel veel weggestopte emoties omhoog gaan komen. Ga er voor meid, uiteindelijk ben je blij dat je deze stap gezet hebt. Je zet de stap puur voor jezelf, om beter in je vel te gaan zitten en af te rekenen met de spoken uit het het verleden. Ik weet zeker dat jouw leven na dit jaar heel anders gaat worden en je keuzes gaat maken die voor jouw belangrijk en goed zijn. Wees trots op jezelf!
kruimellover
Geplaatst: 15-02-15 10:13
Heel veel succes! Heel knap dat je deze stap genomen hebt. Ga ervoor! Dikke knuffel!
Heel veel succes!! Stuur je adres maar dan stuurik een kaartje!:)
LS_fotos
Geplaatst: 15-02-15 11:20
Heel veel sterkte meid! Straks zit je ook hier op het terrein, en de eerste dagen zul je je flink K voelen. Daarna zwakt het af, en weet je waarvoor je het doet. Mocht je het even niet zien zitten PB me maar, kunnen we naar t raakpunt.
Lief dat jullie er zo aan denken! Gister heb ik een erg leuke dag gehad, lekker samen gamen en toen uit eten geweest en vervolgens naar de verjaardag van mn broer. Mijn ouders beginnen zelfs wat te steunen? Heel apart. Kan ook door de drank komen van gister die zij op hadden haha. Voelde raar en nog niet echt fijn maar dat komt denk ik wel. Nu allemaal dingen de was in en dingen bij elkaar schrapen..
Raar idee dat ik vanavond alleen slaap op dat mini kamertje, heel eng.
Shirley
Geplaatst: 15-02-15 13:40
Fijn juist, zo'n eigen plekje, helemaal voor jezelf! En wij verhuizen gewoon lekker met je mee.
Je kunt je veel eenzamer voelen in een groot huis vol met mensen die zich niks van je aantrekken, hoor Komt goed!