Goede beha voor een maatje meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Safiera

Re: Goede beha voor een maatje meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 11:28

Ik ben pas geslaagd in een zaakje in Duitsland.

Heb zowaar 12 bh's kunnen passen! Uiteindelijk paste ik er 2 en die heb ik ook gekocht.
80K... moet lachen om een blaadje van de livera waar ze adverteren met ''grote cupmaten'' eh, ja t/m E :')

Minder lachen is dat zelfs Prima Donna geen K maakt... en dat zijn wel zo ongeveer de beste bh's.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 12:20

Voor K kun je wellicht ook nog in Eindhoven terecht, ik heb zelf H.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 16:59

Welke zaak in Eindhoven?

Iemand van jullie misschien interesse in twee bikini's maat 38/40 G en H?
Allebei rekken ze wel wat mee, H past, misschien kleine I. Eentje is wat versleten, kan nog maar zal misschien niet heel lang meer mee gaan.
Beide zwart, een met paar kleine streepjes regenboog, ander met stukje grijs/wit/zwart stof.

Voor evt. geïnteresseerden maak ik wel een foto :)
Mogen tegen verzendkosten weg, liefste samen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 17:07

Nicky's lingerie!

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 11:42

Dit is geen reclame hoor, kwam dit ergens tegen.

Iemand ervaring met deze website?

http://www.grote-cupmaten.nl

Over bikini's gesproken. Vorig jaar na jaaaaren weer eens de moed opgevat om een bikini te kopen (vond altijd dat ik dat ik daaf geen figuur voor had). Toch goed geslaagd bij een winkel waar ik broekje en top los kon kopen van het merk Fantasie.
Niet goedkoop, maar heeft hele mooie pasvorm en blijft ook neel mooi.

http://www.fantasie.com/swimwear/latest ... tions.aspx

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 14:30

Ik heb daar paar weken terug mijn bikini besteld. Mijn maat hadden nergens meer. (85I) heb ze toen gebeld en ze hadden hem een gelijk aparte gelegd en 2 dagen later in huis.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 14:34

Ik bestel ook altijd Bhs en bikinis op Lace Lingerie. Veel keus voor grote cupmaten!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 17:03

Suzanne_18 schreef:
Er zit in het centrum van Breda een hele fijne winkel (kan er niet opkomen hoe de winkel heet... Zit iig vlak naast Dille en Kamille) die alleen maar lingerie verkoopt vanaf een D-cup en beginnend bij een omvangsmaat van 60. Ze voeren veel betaalbare merken en je kan daar goed slagen voor ongeveer 50,- euro.

Heerlijk om met m'n 70F cup eens iets aan te kunnen trekken waarin ik me sexy voel. Ben trots op m'n dames en wil ze niet weg hoeven stoppen in een degelijk opoe model die de boel ook nog eens onflatteus plat drukt. Ze hebben veel mooie dingen met veel kleur en kantjes. Da's iets heel anders dan de gemiddelde zaak waar ze m'n maat niet eens hebben of met model hoog bejaard aankomen. Ja, ik Breda slaag ik altijd voor iets moois dat functioneel is en waar de man thuis ook blij van wordt ;) .

Heb je toevallig nog een 'herkenningspunt' van in welke straat die zit? Klinkt best goed die winkel maar herkenningspunt dille en kamille zegt me niks haha. :)

Ik heb vandaag 2 bikini's besteld bij Bonprix. Daar hebben ze nog redelijk wat grote cupmaten die ook nog eens mooi zijn. Althans mijn 70E hadden ze veel leuke voor weinig geld. Ben benieuwd, dinsdag krijg ik ze binnen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 17:20

85D is een veel voorkomende maat: deze maat is vaak uitverkocht tenminste.
Zelf draag ik de minimizers van Triumph, je zou deze eens kunnen passen in de winkel (ik denk dat Livera ze verkoopt, maar anders kun je ze bij Wehkamp bestellen).

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 17:29

Queelens schreef:
Suzanne_18 schreef:
Er zit in het centrum van Breda een hele fijne winkel (kan er niet opkomen hoe de winkel heet... Zit iig vlak naast Dille en Kamille) die alleen maar lingerie verkoopt vanaf een D-cup en beginnend bij een omvangsmaat van 60. Ze voeren veel betaalbare merken en je kan daar goed slagen voor ongeveer 50,- euro.

Heerlijk om met m'n 70F cup eens iets aan te kunnen trekken waarin ik me sexy voel. Ben trots op m'n dames en wil ze niet weg hoeven stoppen in een degelijk opoe model die de boel ook nog eens onflatteus plat drukt. Ze hebben veel mooie dingen met veel kleur en kantjes. Da's iets heel anders dan de gemiddelde zaak waar ze m'n maat niet eens hebben of met model hoog bejaard aankomen. Ja, ik Breda slaag ik altijd voor iets moois dat functioneel is en waar de man thuis ook blij van wordt ;) .

Heb je toevallig nog een 'herkenningspunt' van in welke straat die zit? Klinkt best goed die winkel maar herkenningspunt dille en kamille zegt me niks haha. :)

Ik heb vandaag 2 bikini's besteld bij Bonprix. Daar hebben ze nog redelijk wat grote cupmaten die ook nog eens mooi zijn. Althans mijn 70E hadden ze veel leuke voor weinig geld. Ben benieuwd, dinsdag krijg ik ze binnen.

Die winkel heet Naron

Suzanne_18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 21:32

Groenharker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 18:03

Ik las zo dit topic eens terug en misschien een goede vraag om hier ook eens te posten: waar zouden ze nou goede voedings-BH's verkopen, voorgevormd, maat 75 F?!

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 21:28

Ik heb ze toen bij mamamea.nl besteld goed betaalbaar en draag ze nu nog wel eens. Ondanks dat ik geen bv meer geef.
Had er een besteld en bleek niet de goede maat te zijn. En mocht toen langs komen. Ze doet het vanuit haar huis. En ze heeft me super goed geholpen.

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 21:36

Hmmm hele topic doorgeworsteld maar nog niet de BH tegengekomen die ik graag zou hebben. Ik zoek een BH maat 75DD zonder beugel en liefst geen sportmodel ( daar gaan je borsten zo van tegen elkaar zitten en dat vind ik in de zomer niet prettig) maar dus gewoon met 2 afzonderlijke cups en dan met een hele brede onderrand. Kan iemand mij daaraan helpen? Door een verkleining jaren geleden kan ik geen beugels meer verdragen of strakke naden net onder cup vandaar de grote rand die ik zoek. Heb ooit bij de Hema een goeie kunnen vinden maar die is niet meer in de verkoop helaas.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 21:42

Lieniefarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 21:46

Ik heb een geweldige ervaring met de BH's van Dyanne, merk kun je bij Livera kopen,
Ze blijven ook mooi na een aantal keer wassen,

Het merk After Eden is ook een erg fijn merk!
Laatst bijgewerkt door Lieniefarm op 15-07-15 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 21:47

Destination, bedankt voor je reactie, heb alle lingeriespeciaalzaken in de omgeving gehad, heb voor een vermogen aan BH's in de kast liggen maar de enige die lekker zit is die oeroude van de Hema en eentje van Schiesser die niet meer te verkrijgen is. Ik zoek een model met echt een brede rand, van minstens 5 cm die net tot mijn rib komt maar dat is een model dat antiek is en dus nauwelijks meer te verkrijgen.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 22:32

Heb je al eens gekeken naar Ten Cate? Volgens mij hebben die ook dat soort modellen.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 22:40

Anita heb je met en zonder beugel en wel zo dat je geen platgedrukte uniboob krijgt en wel brede rand onder aan, zoek eens bij Lace op anita

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 20:25

Bedankt voor de tips, het model wat ik zoek zit ook niet bij Ten Cate en ook niet bij Anita maar ik zag tijdens het bekijken van die modellen wel iets er tussen staan wat zou kunnen passen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 18:04

Ik moet even denken aan dit:
http://www.degoednieuwskrant.nl/nieuws/ ... iet-gezond

Ik weet dat veel mensen een bh prettig vinden, maar af en toe niets om is dus wel heel erg goed. Ik heb het geluk geheel zonder bh door het leven te kunnen, alleen een sporttopje is genoeg (Elke bh zit mij beroerd en knelt).
Dus behalve misschien een prettige bh voor jou zoekenen af en toe ook lekker thuis niets om.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 22:35

germie schreef:
Ik moet even denken aan dit:
http://www.degoednieuwskrant.nl/nieuws/ ... iet-gezond

Ik weet dat veel mensen een bh prettig vinden, maar af en toe niets om is dus wel heel erg goed. Ik heb het geluk geheel zonder bh door het leven te kunnen, alleen een sporttopje is genoeg (Elke bh zit mij beroerd en knelt).
Dus behalve misschien een prettige bh voor jou zoekenen af en toe ook lekker thuis niets om.

Tja, als je een goed passende bh hebt wordt er helemaal niks afgeklemd of belemmerd. Erg gekleurd stuk dit naar mijn mening, ik heb zomaar het vermoeden dat het genoemde franse onderzoek gedaan is met vrouwen met kleine cupmaten :+ :P
Voor mijn bvk kon ik overdag absoluut niet zonder bh, 10 min rondscharrelen in huis zonder bh stond gelijk aan rest van de dag niks meer kunnen doen omdat mijn rug dan niet meer meedeed. Dat bh's hangborsten niet voorkomen is overigens wel waar, maar verschilt gewoon heel erg door de samenstelling (vet/klier weefsel) van de borst.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 08:15

Er zijn meer onderzoeken geweest die zeggen dat een bh slecht is. Uiteraard passen mij dit soort onderzoeken heel erg goed. ;) Maar ik kan me wel voorstellen dat sommigen een bh fijn vinden.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 08:59

Ik zou met alle liefde af willen kunnen zonder BH. Helaas gaat de rest van m'n lijf echt protesteren dan...

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 20:46

Ik heb het onderzoek ook gelezen Germie en inderdaad ik zou met alle plezier ook liever BH-loos door het leven gaan maar zelfs na een borstverkleining is dat niet prettig, het doet gewoon pijn bij elke beweging. Als ik s' avonds op de bank zit en ik weet zeker dat mijn enige beweging die avond op en neer naar de wc lopen is dan wil ik de BH achterwege laten en dat is heerlijk, nergens iets knellends aan. Ik ben echt jaloers op mensen met een A-cup. Overweeg wel eens om nogmaals een operatie aan te gaan, op eigen kosten en naar een a-cup te gaan maar die operaties zijn niet te betalen. Als ik de staatsloterij win dan weet ik wel waar mijn geld naar toe gaat :-).