even hard balen Amy...... maar als het verbetering geeft........ en revalidatie korter is met deze methode... Wanneer is de planning? Of is dat nog niet bekend. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MonteKarlo schreef:aah jaaa wat jammer! Ik ga er voor de eerste keer heen! Okee gelukkig dat je werk meedenkend is. Ik zit nu een maand thuis. Ik voel me wel wat beter nu ik medicijnen heb. Daarbij is me moeder heel depressief en ernstig ziek. Dus dat werkt ook niet mee. Denk dat ik wel weer wil gaan werken maar dan halve dagen. Ik hoop dat ze er mee akkoord zullen gaan. Ben er bang voorLisaFaded schreef:Ja ik hoef nog net niet een e-mail te sturen wat ik thuis de hele dag doe.. Zucht
Even offtopic, daar ben ik goed in![]()
Ik kwam je tegen in het KNHS instructieweken topic, tof dat je gaat!
Ik wil naar de 5 daagse, anders hadden we in dezelfde week gezeten.
Weer ontopic;
Mijn werk is gelukkig heel meewerkend, ik heb denk ik het ' geluk ' dat het een ongeluk is geweest waardoor het voor hun makkelijker te begrijpen is allemaal.
Daarnaast heb ik al mijn afspraken gewoon op papier staan waardoor ze zich niet druk hoeven te maken of ik wat doe en waar ik ben, de tijden dat ik niets heb ben ik ook gewoon op mijn werk, plannen ze mij voor 2 uur in en meestal blijf ik dan iets langer.
Ik werk in een super leuk team dus vind het ook echt leuk om naar mijn werk te gaan.
Mijn dagcrème is bijna op dus dat is heel erg welkom. Tazzey schreef:Auw, dat klinkt niet fijn Tyke!
Die pijnstillers zijn gewoon morfine. Heftig inderdaad. Zodra ik ervan af ben gaat de vlag uit.
Douglas heeft mijn dag vandaag helemaal goed gemaakt. Ik heb een Lancaster gezichts pakket gewonnenMijn dagcrème is bijna op dus dat is heel erg welkom.
Tazzey schreef:Alco, heb jij ook zo'n last van de warmte? Ik kan dus echt in de zomer niet zonder mijn airco omdat ik dan gewoon heel ziek word.
Het is inderdaad onwijs koud. Ik vind de winter leuker dan de zomer. Heerlijk warm binnen, knus met kaarsjes en warme chocola of vers kopje thee
Tazzey schreef:Ik kan niet autorijden meer doordat een van mijn benen niet meer werkt als ik zit. En mijn auto heeft airco gelukkig. En thuis houden we het op 22 graden max in de zomer met de airco.
Kun je niet meer proeven? Wow, dat lijkt me vervelend zeg!
Tazzey schreef:Alco, heb jij ook zo'n last van de warmte? Ik kan dus echt in de zomer niet zonder mijn airco omdat ik dan gewoon heel ziek word.
Het is inderdaad onwijs koud. Ik vind de winter leuker dan de zomer. Heerlijk warm binnen, knus met kaarsjes en warme chocola of vers kopje thee