Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stefaaah schreef:Ik vraag me af, ik merk er echt niets van als ik zogezegd te weinig drink. Heb nergens klachten van.. Is het dan erg dat ik te weinig drink?
weet iemand wat er in een gemiddelde mok gaat?
Volgens mij kom ik aan ruim 2 liter namelijk als ik thee meetel. Jaan81 schreef:Soms kom ik echt niet aan 500ml, dus minder dan 1/4 van de aanbevolen hoeveelheid...Stefaaah schreef:Ik vraag me af, ik merk er echt niets van als ik zogezegd te weinig drink. Heb nergens klachten van.. Is het dan erg dat ik te weinig drink?
Wat is te weinig?
Je lichaam is er aan gewend, dus wat dat betreft wel oke denk ik, maar wellicht dat je straks ineens vooruit gaat omdat je dan toch meer water binnenkrijgt??
CRos95 schreef:Mag ik me ook nog aanmelden? Er gaan dagen voorbij dat ik gewoonweg vergeet te drinken en dan maar één glas water oid drink. Ik ga proberen aan te houden minimaal drie flesjes van 1/2 L te drinken en dan nog minimaal 1 mok koffie
Elke keer als ik mijn eigen berichten aan klik en dit topic voorbij zie komen pak ik er een glas water bij
Shanna_ schreef:CRos95 schreef:Mag ik me ook nog aanmelden? Er gaan dagen voorbij dat ik gewoonweg vergeet te drinken en dan maar één glas water oid drink. Ik ga proberen aan te houden minimaal drie flesjes van 1/2 L te drinken en dan nog minimaal 1 mok koffie
Oh hier echt precies hetzelfde! Bizar he, dat je soms gewoon zo weinig drinkt. Ik denk er gewoon niet aan en heb ook echt zelden dorst.. Vaak realiseer ik me de volgende dag dan pas dat ik die dag niet meer heb gedronken dan bijv een kop koffie en een sapje. Vind dat best verontrustend..
Ik ga het dan ook niet redden om nu gelijk 2 of 3 liter te drinken, maar ga het ook opbouwen
.