Yv_ schreef:Wow Kippie, lekker bezig! Hoe beviel de behandeling? Heb jij nu geen last dat de troepjes die eronder zaten nu naar buiten komen? Dat had ik, de week erna meestal, vreselijk!
Yup, van die lekkere gele kopjes vooral op mn kin en wat rond mn neus
Eentje had ik er stiekem toch ingeprikt met een steriel naaldje die was echt huge! Was niet echt een puist met een kop, was gewoon plat en knalgeel iehh haat gele kopjes...En door die korst wat er op mn gezicht zit kon t ook niet zelf knappen of verder naar buiten komen. De rest blijf ik van af en trekken eigenlijk ook langzaam aan weer weg.
De behandeling zelf voel je wel ff goed branden dat spul. Kreeg een waaier om te wapperen omdat t heel erg ging branden zei ze, maar bikkel als ik ben bleef gewoon rustig liggen
Ze zag ook maar zelden mensen zo relaxed in de stoel liggen met deze peeling haha. Ik kan best wel wat hebben en dit was ff heel erg branden en zakt ook weer af, ze deed t 3x over mn gezicht en daarna retinol zei ze. De Aziatische peeling wat ik 4x gehad heb daarentegen doet veel meer pijn! Dat branden op zn hoogst met de tca voel je dan constant en moet je zo lang mogelijk vol houden en dat hielp voor geen meter dus hoop hier meer resultaat mee te boeken, al vel ik nu al meer dan toen ooit te hebben gedaan dus ben positief 
Ik dacht trouwens dat ze dat zuur weer moesten neutraliseren en eraf zouden halen net als met een Fruitzuurpeeling maar dit blijft gewoon op je gezicht en brand ook nog ff door. Eigenlijk dus niet zo moeilijk om zelf te doen want wat dat betreft kan je t er nooit te lang op laten zitten. Tenzij dit per merk verschild natuurlijk.
Moest jij ook die foam aanschaffen met 15% glycolzuur? Ik had bij de intake al een nachtcrème aangeschaft met 15% maar deze moest ook zei ze. Heb m toch maar gekocht dan kan het tegenvallende resultaat nooit daar aan liggen