.Ik weet niet hoe ijdel je bent, maar ik zag dat je op woensdag de afspraak hebt. Ik zou als ik jou was die vrijdag (20ste) vrij nemen. Mij boeit het nu niet meer hoe erg het verkleurd, maar de eerste keer met die Jessner vond ik het zóóóó vreselijk en heb me echt kapot geschaamd! Bij mij waren de verkleuringen het ergst op vrijdag en dan zaterdag en zondag vervellen als een malle (ik had ze ook op woensdag).
Maar dat is natuurlijk net aan jezelf. Nu boeit het me niet meer en ga ik gewoon met verkleuringen en vellen naar het werk. Maar die eerste keer had ik echt gewild dat ik die vrijdag vrij had genomen!
Hou je ons op de hoogte!!?
Oh okee, wist ik niet Bliver, Maar zoals ik zei: denk niet dat het een probleem is
. Ik heb redelijk vaak in een aantal weken een paar gewone fruitzuurbehandelingen gehad. Merkte niks, ja, een zacht huidje. Maar geen verschil in littekentjes of wat dan ook. Helaas. Mijn moeder haar huid is er superjong van geworden en echt prachtig!
.
Mijn rug en borst ook nog steeds onrustig. Heb de diane nog niet opgehaald. Heb nu stopweek dus moet m van de week dan ophalen, maar door alle commotie rondom die pil toch wat twijfel. Terwijl ik m zowat 10 jaar eerder heb geslikt zonder bijwerkingen. Heb wel heel veel zin in volgende week. Dan de eerste x TCA

Eentje had ik er stiekem toch ingeprikt met een steriel naaldje die was echt huge! Was niet echt een puist met een kop, was gewoon plat en knalgeel iehh haat gele kopjes...En door die korst wat er op mn gezicht zit kon t ook niet zelf knappen of verder naar buiten komen. De rest blijf ik van af en trekken eigenlijk ook langzaam aan weer weg.