Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nathalie_v schreef:Er werd gevraagd waarom ik niet geaccepteerd was, ik ben chronisch ziek. Dus is het voor verzekeraars niet zo interessant, Maar die manier waarop dat mede gedeeld werd vond ik een beetje vreemd.
Vrees dat ik dit jaar 180 euro mag gaan betalen (40 euro meer dan dit jaar..) aauww!!
nathalie_v schreef:Er werd gevraagd waarom ik niet geaccepteerd was, ik ben chronisch ziek. Dus is het voor verzekeraars niet zo interessant, Maar die manier waarop dat mede gedeeld werd vond ik een beetje vreemd.
Vrees dat ik dit jaar 180 euro mag gaan betalen (40 euro meer dan dit jaar..) aauww!!
LadyMadonna schreef:nathalie_v schreef:Er werd gevraagd waarom ik niet geaccepteerd was, ik ben chronisch ziek. Dus is het voor verzekeraars niet zo interessant, Maar die manier waarop dat mede gedeeld werd vond ik een beetje vreemd.
Voor de basis verzekering mag je niet geweigerd worden!
Lizzle schreef:Bij CZ las ik over de optie om vooraf aan te geven dat je je eigen risico vooraf gespreid betaald, wat je niet gebruikt krijg je eind 2014 weer terug.
Iemand ervaring mee? Aanmelden via de site lag eruit, maar het kan maar tot 1 januari.
Lizzle schreef:Lizzle schreef:Bij CZ las ik over de optie om vooraf aan te geven dat je je eigen risico vooraf gespreid betaald, wat je niet gebruikt krijg je eind 2014 weer terug.
Iemand ervaring mee? Aanmelden via de site lag eruit, maar het kan maar tot 1 januari.
Naar aanleiding van m'n mailtje hebben ze dat meteen voor ons ingesteld, we gaan het eigen risico vooruit per maand betalen en krijgen het begin 2016 terug als we het niet gebruiken.
Babsiej schreef:Collectief voordeel via stichting Vrouw en Energiek
Ook als jouw werkgever geen afspraken met Energiek heeft gemaakt, kun je korting op je premie zorgverzekering krijgen. Vink bij de premieberekening ‘stichting Vrouw en Energiek’ aan en je wordt gratis lid van de stichting Vrouw en Energiek. Hieraan zijn geen verplichtingen verbonden, maar je krijgt wel een leuke korting op je zorgverzekering!
Stichting Vrouw en Energiek wil middelen faciliteren om vrouwen te ondersteunen die (opnieuw) geïnspireerd, grensverleggend, succesvol en bewust willen leven en werken en daarbij de ambitie hebben het beste van zichzelf optimaal in te zetten.
Met je lidmaatschap van Stichting Vrouw en Energiek ontvang je:
•8,5% korting op de premie van de Energiek Basisverzekering
•8,5% korting op de premie van een aanvullende verzekering naar keuze
•8,5% korting op de premie van een tandartsverzekering naar keuze