Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pivanti schreef:http://www.primrose-nederland.nl/spring ... c=list_img Hebben jullie dit weleens geprobeerd?
Kirrr schreef:Count me in.
Normaal heb ik er niet zoveel last van, maar dit jaar hebben we geen chauffage in ons huisje en nu is vandaag ook de chauffage op het werk nog kapot.
Zit en slaap dus al enkele dagen in 3°C en ben het ook echt beu.![]()
Buiten bezig zijn met de paarden vind ik niet zo erg, maar de kou in huis kan ik echt niet meer aan.
Heb in de decathlon al nieuwe handschoenen, mutsen en sjaals gehaald. Alsook van die thermo onderhemdjes. Voor paard te rijden doe ik een kousebroek/legging onderaan.
Heb van die voetverwarmers in mijn schoenen als ik lang moeten moet stilstaan (als hoefsmid er is bv).
Ik slaap met een warmwaterblaas.
Pivanti schreef:http://www.primrose-nederland.nl/spring ... c=list_img Hebben jullie dit weleens geprobeerd?
Was dat maar eens zo haha Dat zou voor het eerst zijn
Emma21Nobel schreef:Ik meld me ook, s'nachts lig ik al met 3 dekens te slapen![]()
En dan heb ik ook nog is een lage bloeddruk..
Lekker, als je s'ochtends al om 7:15 uur op de fiets moet![]()
Maar ik heb wel een goede tip! (Misschien is die al eens gezegd, sorry, niet alles gelezen)
Pak 2 boterhamzakjes en doe die om je voeten, past niet helemaal, maar helpt wel! Dan met zakje en al in je schoenen, en tadaa! Geen koude voeten meer
Ben vanmiddag ook weer verkleumd, dus nu ook weer vreselijk koud (20 graden hier, badstofpyjamabroek, shirt met lange mouwen en zo'n gebreid vest) nu onder een fleecedeken eindelijk warm, behalve mijn voeten..
Jolien87 schreef:Emma21Nobel schreef:Ik meld me ook, s'nachts lig ik al met 3 dekens te slapen![]()
En dan heb ik ook nog is een lage bloeddruk..
Lekker, als je s'ochtends al om 7:15 uur op de fiets moet![]()
Maar ik heb wel een goede tip! (Misschien is die al eens gezegd, sorry, niet alles gelezen)
Pak 2 boterhamzakjes en doe die om je voeten, past niet helemaal, maar helpt wel! Dan met zakje en al in je schoenen, en tadaa! Geen koude voeten meer
Is dit wel gezond voor je voeten? Plastic zakjes zijn niet echt ademend en zweet wordt niet opgenomen waardoor het lekker gaat broeien. Hierdoor loop je snel kans op zwemmerseczeem, ook niet heel fris.

Pivanti schreef:Vandaag met rijden mn leren rijlaarzen aangedaan met mattes wollen inlegzooltjes. Die zijn wel lekker. Geen bevroren tenen.
.
Ik ga trouwens vanmiddag een elektrische deken ophalen bij mijn moeder,ze heeft 'm slechts 1 keertje gebruikt maar vond het te warm (wat ik me moeilijk voor kan stellen
). Dus vanavond/vannacht heb ik een héérlijk warm bed!
Kirrr schreef:Normaal heb ik er niet zoveel last van, maar dit jaar hebben we geen chauffage in ons huisje en nu is vandaag ook de chauffage op het werk nog kapot.
Zit en slaap dus al enkele dagen in 3°C en ben het ook echt beu.