Ik bedenk me alleen wel, ik wil vrijdag ook nog uit. Is dat een no go zo vlak na het zetten of is het allemaal wel prima zolang ik geen halve fles wodka achterover sla?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colien schreef:Doanique schreef:Helix heelt in 9 maanden tot een jaar, en als het goed is als hij geheeld is is slapen niet meer vervelend.
Bij mij zit hij er al ruim een jaar in en is slapen nog gevoelig, kan er prima op liggen maar je voelt het wel een beetje.
Resfeber schreef:Colien schreef:Bij mij zit hij er al ruim een jaar in en is slapen nog gevoelig, kan er prima op liggen maar je voelt het wel een beetje.
![]()
Ik zie dan maar af van een piercing in mijn andere oor.![]()
Bedankt voor jullie reactie's.
ZeSteigert schreef:Vanochtend eentje in mijn wenkbrauw laten zetten. Ik was best wel zenuwachtig en vond het best wel eng ook.. De puntjes waren al gezet en alles was klaar en toen durfde ik toch niet meer. Ik ben weggegaan zonder piercing dus.. Ik baal wel maar nu weet ik tenminste dat ik het nog niet zeker weet dus voorlopig wacht ik nog even.
Resfeber schreef:Nu bestaat er een kans dat ik binnenkort voor een aantal maanden in Afrika ga bivakkeren.
Is het verstandig om dan nu een oorpiercing te laten zetten, of kan ik dit beter uitstellen tot na mijn Afrika avontuur?
Lous schreef:Waarom laten zetten met verdoving? Dat zijn twee prikken?!!
Daarnaast mag alleen een arts of dokter een verdoving zetten.
Ook is een piercing binnen twee seconden gezet,dus ik snap sowieso niet waarom iemand het met verdoving zou laten zetten.
Heimdallr schreef:Hey, ik wil graag oorbellen, had ze al gehad maar ben dus echt bang dat dat schieten weer pijn gaat doen. Nare herinneringen aan. Maar daarna wil ik ze dus gaan stretchen naar een 4 of 2g. Iemand ervaring?