Pieteritus1 schreef:Soap vervolg:
Vanmorgen heb ik zelf maar naar het ziekenhuis gebeld en helaas helaas: Een heel lieve en begripvolle dame aan de telefoon die vanalles probeerde te doen, maar het lukte niet.
de patientenplanning kon me niet helpen en de OK-datum zou toch echt op 9 december blijven staan.
Kon natuurlijk niet boos worden dus heb gezegd dat ik begrip ervoor had, maar het heel jammer vond. Ze had echt haar best gedaan, maar het lukte niet.
Op een aardige manier afscheid genomen en 9 december in mijn agenda gezet (met stiekem toch een pesthumeur).
Wat schertst mijn verbazing?
Om 16.00 telefoon: ANONIEM. Hmmmm, ik zal maar opnemen, ge wit mar noit toch?
Patientenplanning aan de lijn. Ach mevrouw, ik vond het zo sneu voor u en ik had volgende week een uitvaller, want die wil niet meer geopereerd worden, dus ik ben aan het schuiven gegaan.
Volgende week was te vroeg voor u, dus heb ik geschoven, geschoven, geschoven en nog meer geschoven en nu heb ik u in kunnen plannen voor 18 november.
HALLELUJAAAAA dat is fijn!!!
Wederom is gebleken dat je met vriendelijkheid en fatsoen je veel meer voor elkaar kan krijgen dan met boos reageren. Dan had deze beste mevrouw waarschijnlijk veel minder moeite gedaan om mij te helpen.
26 oktober blijft de Preopereatieve screening staan, die hoeft niet eerder. Maar wat ik in ieder geval wél ga doen op die dag (is ook mijn verjaardag): een heerlijke appeltaart afleveren aan de dames van de patientenplanning!
Wie goed doet, goed ontmoet!
Mag ik vragen waar je geopereerd wordt in Nijmegen toevallig? (klinkt een beetje hoe het bij ons gaat)