onpaard schreef:als je wintertenen hebt moet je 's ochtens over je voeten plassen. Even paar minuten wachten en dan lekker douchen
![]()
Ja, vies maar helpt wel.
Meen je dat nu echt?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gelukki heb ik niet echt last van wintertenen. Al heb ik wel snel koude voeten. Komt mede doordat ze ook snel zweten en dan dus snel afkoelen. Super irritant...
Als ik terug denk aan sommige uren op school dat ik van de docent geen jas aan mocht in de klas..... Brr! onpaard schreef:Ik zei een paar minuten wachten en dan lekker schoonspoelen. Ik deed het elke ochtend een tijdje, totdat het weg was. En nooit meer last gehad. Wintertenen zijn echt vervelend, als je last genoeg hebt dan probeer je het wel.
onpaard schreef:Heeft iemand nog een tip om dode vingers te voorkomen. Als het koud is en ik sta buiten bij school te wachten dan heb ik 2 vingertopjes die spierwit wegtrekken en heel raar aanvoelen. Ik loop al snel met handschoenen buiten maar zelfs hele dikke voorkomen dit niet als het echt koud is. Als ik in beweging ben heb ik er minder last van. Maar sta ik te kletsen of te wachten dan is het snel raak.
onpaard schreef:Heeft iemand nog een tip om dode vingers te voorkomen. Als het koud is en ik sta buiten bij school te wachten dan heb ik 2 vingertopjes die spierwit wegtrekken en heel raar aanvoelen. Ik loop al snel met handschoenen buiten maar zelfs hele dikke voorkomen dit niet als het echt koud is. Als ik in beweging ben heb ik er minder last van. Maar sta ik te kletsen of te wachten dan is het snel raak.
Terwijl ik de hele dag echt knetterkoud was op het werk...