Nu al koud hebben?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 22:00

onpaard schreef:
:x als je wintertenen hebt moet je 's ochtens over je voeten plassen. Even paar minuten wachten en dan lekker douchen :x :oo Ja, vies maar helpt wel.

Meen je dat nu echt?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 22:05

Freya6 schreef:
onpaard schreef:
:x als je wintertenen hebt moet je 's ochtens over je voeten plassen. Even paar minuten wachten en dan lekker douchen :x :oo Ja, vies maar helpt wel.

Meen je dat nu echt?

Het klinkt inderdaad aardig vies :+

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 22:10

onpaard schreef:

Euhhhh.........ieuw........Nee dat ga ik maar niet doen..... :P
Zit nu te bibberen van de kou op de bank....

onpaard

Re: Nu al koud hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 22:38

Het werkt super, nooit meer last gehad sinds dien. Ja het is niet zo fris maar als je last genoeg hebt waarom niet. Ik geloof dat er iets van hormonen in je urine zitten waardoor het helpt.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 15:33

Maar als je meteen erna doucht dan spoel je het er toch meteen weer af?
Dan helpt dat toch niet?

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 16:26

Ik zei een paar minuten wachten en dan lekker schoonspoelen. Ik deed het elke ochtend een tijdje, totdat het weg was. En nooit meer last gehad. Wintertenen zijn echt vervelend, als je last genoeg hebt dan probeer je het wel.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 19:06

Haha, wat een grappige tip :P Gelukki heb ik niet echt last van wintertenen. Al heb ik wel snel koude voeten. Komt mede doordat ze ook snel zweten en dan dus snel afkoelen. Super irritant...

verder word ik gek op mijn werk. De thermometer zegt dat het 23 graden is, maar ik heb het de afgelopen dagen echt koud op mijn werk (doe computer werk dus zit steeds). Ik had gisteren een lange mouwen shirt aan, daarover een gewoon shirt en daarover mijn dikste trui en een sjaal. Toen had ik het goed. Maar het vriest nog niet eens :=

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 19:10

Ik meld me! Ben ook een vreselijke koukleum. Gelukkig nu weinig last van omdat ik de deur amper uit hoef. Ik weet hoe verschrikkelijk het is om het echt koud te hebben, dat doet gewoon zoveel pijn. := Als ik terug denk aan sommige uren op school dat ik van de docent geen jas aan mocht in de klas..... Brr!

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 22:28

onpaard schreef:
Ik zei een paar minuten wachten en dan lekker schoonspoelen. Ik deed het elke ochtend een tijdje, totdat het weg was. En nooit meer last gehad. Wintertenen zijn echt vervelend, als je last genoeg hebt dan probeer je het wel.

Ik zou het wel willen proberen, maar ben zo bang dat het een grapje is en ik dan sta te bibberen in de douche en jij lacht in je vuistje hihi.
Maar wie weet, heb er super erg last van. Kan met die overgang naar de - zelfs beetje moeilijk lopen omdat ze zo zeer doen.

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 22:48

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 22:52

Heeft iemand nog een tip om dode vingers te voorkomen. Als het koud is en ik sta buiten bij school te wachten dan heb ik 2 vingertopjes die spierwit wegtrekken en heel raar aanvoelen. Ik loop al snel met handschoenen buiten maar zelfs hele dikke voorkomen dit niet als het echt koud is. Als ik in beweging ben heb ik er minder last van. Maar sta ik te kletsen of te wachten dan is het snel raak.

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 10:05

onpaard schreef:
Heeft iemand nog een tip om dode vingers te voorkomen. Als het koud is en ik sta buiten bij school te wachten dan heb ik 2 vingertopjes die spierwit wegtrekken en heel raar aanvoelen. Ik loop al snel met handschoenen buiten maar zelfs hele dikke voorkomen dit niet als het echt koud is. Als ik in beweging ben heb ik er minder last van. Maar sta ik te kletsen of te wachten dan is het snel raak.

Overheen plassen? :D
Flauw..

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 10:13

Lekkeh warm :+

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 12:48

Heb je geen handwarmer? Afbeelding

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 12:50

onpaard schreef:

Wanten ipv handschoenen dan houden je vingers elkaar warm

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 13:39

Waar koop je handwarmers? Klinkt ideaal voor in een paar wanten.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 18:19

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:07

warmevoetjes.nl verkoopt ook warmhoud dingen. Niet echt milieu vriendelijk..

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:18

Hoe zijn jullie in beweging? OP het werk, lekker 'warm' binnen maar stilzittend word ik echt maar niet warm... maar zodra ik buiten bezig ben met de paarden heb ik het binnen no time weer heet. Zojuist zelfs nog zonder jas gereden :o :o Terwijl ik de hele dag echt knetterkoud was op het werk...

Warme voetjes is wel een aanrader!!