Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
takkie_muis schreef:Ik ben 22, mijn genen kunnen denk ik beter weg blijven
. Een lijn van autisme , adhd , borderline etc , mijn moeder had het heel moeilijk vroeger met mijn borderline met adhd zus . Dan mijn andere zus met adhd ,mijn broer blijkbaar ook autist en ik ook . En zelf is ze ook adhd soms , het zijn maar labels maar nee ze had het niet makkelijk met ons er is maar 1 zus 'gewoon'
JenW schreef:takkie_muis schreef:Ik ben 22, mijn genen kunnen denk ik beter weg blijven
. Een lijn van autisme , adhd , borderline etc , mijn moeder had het heel moeilijk vroeger met mijn borderline met adhd zus . Dan mijn andere zus met adhd ,mijn broer blijkbaar ook autist en ik ook . En zelf is ze ook adhd soms , het zijn maar labels maar nee ze had het niet makkelijk met ons er is maar 1 zus 'gewoon'
Hier nog 1 niet normale haha, dyslectisch als een doos, en zo gek als een deur!
Dat wilt toch niemand
vuurneon schreef:Ik wil absoluut geen eicel donerenhet traject vooraf vind ik echt te zwaar en tja, hoe graag sommigen het ook willen; een kind krijgen is geen medische noodzaak. Dus dan weegt het zelf gedeeltelijk een ivf behandeling ondergaan niet op tegen de eicellen die geoogst kunnen worden.
vuurneon schreef:Vragen ze eigenlijk al bij de bevalling of ze de navelstreng mogen hebben ten behoeve van de stamcellen? Die mogen ze van mij wel hebben, geloof niet dat ik dat in wil lijsten
Ailill schreef:vuurneon schreef:Ik wil absoluut geen eicel donerenhet traject vooraf vind ik echt te zwaar en tja, hoe graag sommigen het ook willen; een kind krijgen is geen medische noodzaak. Dus dan weegt het zelf gedeeltelijk een ivf behandeling ondergaan niet op tegen de eicellen die geoogst kunnen worden.
Stel nou dat ivf of een andere behandeling meerdere malen niet is gelukt, of dat uit (voor)onderzoek blijkt dat eiceldonatie de meeste vruchten af zal werpen (flauw), dan weegt het medische belang dus voor jou zwaarder dan een persoonlijk verlangen van de medemens?
Begrijp ik je zo goed?