Hier ook SsSimone, deze week zelfs 5 dagen achter elkaar ga ze niet allemaal doen hoor, ben gekke henkie niet
Eileen_
Geplaatst: 03-09-14 21:53
Ah wat poedersuiker jans, beterschap..
Ik heb pump vanochtend maar overgeslagen, heb ontzettende spierpijn van maandag dus mn instructrice zei dat ik dan beter rust kan nemen. Ook doet mn kuit weer pijn en ben bang dat dit overbelasting is.. Heb dit vóór mn examens ook precies zo gehad, en dir was ook overbelasting Zou ik mn gewichten bij pump ook moeten verlichten hiervoor? Of gebruik je je kuiten daar nier echt mee?
Jeetje wat balen zeg Jans, en voor je partner ook! Duim voor spoedig herstel.
Ik vind het zoooo jammer dat ze in mijn club geen Sh'bam hebben (niet live althans). Heb het een paar keer gedaan met vriendinnen bij hun club en vond het echt heel leuk . Ik zit wel eens te twijfeleb om over te stappen naar een andere club maar deze club zit echt letterlijk op 2 minuten lopen en dat is toch ook wel heul fijn
Ik ga morgenochtend weer! Zal dan ook mijn gewichten eens hier neerzetten
Sport nu al 4 jaar in de zin van fitness en dergelijk en sinds vorig jaar doe ik af en toe bodypump Nu 2 maanden op stage in Italië geweest en er deze week weer aan begonnen. Viel wel even zwaar haha Ik ben overigens 22 en mijn doel is dat ik er voor het einde van het jaar minimaal 5 kilo af heb en dat betekent dat ik onder de 75 minimaal wil zitten. Vind gewicht overigens minder belangrijk dan wat de spiegel zegt. Heb een beeld voor ogen en daar ga ik dan voor Ben overigens lekker breed gebouwd en heb snelle spiergroei dus ben benieuwd
Gister ochtend cardio gedaan, 20 minuten cross trainer en 2,5 km hardlopen. In de avond uur bodypump Vandaag 1 km hardgelopen en 1 gewoon gelopen en 10 min cross trainer en nog rug en biceps gedaan. Vavond weer bodypump en dan heb ik morgen lekker vrij
Soez
Geplaatst: 04-09-14 21:52
Ik heb net weer iets 'nieuws' ontdekt en vind het minstens zo leuk als XCO
Ohh nee dat is echt te veel dansen voor mij Hele week al weinig tijd om te sporten.
dressagelady
Geplaatst: 04-09-14 23:30
Daar ben ik ook veel te motorisch beperkt voor denk ik
Ik heb vanavond m'n gewichten verhoogd op bijna iedere track behalve de schouders en triceps (daar ben ik al blij dat ik de hele track überhaupt volhou met de huidige 2,5kg per kant ) babysteps, maar het voelt goed!
Ohh Soez ik wil dat als dat een groepsles zou zijn hier ben ik er denk ik helemaal niet meer weg te slaan
Goed toch dressagelady! Je hoeft echt niet op weet ik veel hoeveel kilo per kant te zitten hoor. Wat voor jou werkt is het beste. Als je over je grenzen heen gaat krijg je alleen maar blessures. Niet iedereen is gelijk supersterk
Woensdag had onze pump docent een hele verhandeling dat als je de weerstand verhoogd als je omhoogkomt je bil spieren dan sneller ontwikkelen en dus een mooie kont krijgt. (oftewel neem meer gewicht luie donders) ik zei dat ik al een mooie kont heb, zegt 'ie heel hard "NIET"
Soez
Geplaatst: 05-09-14 12:55
Hahahhaa, Warboel
Maar idd, lekker rustig opbouwen. En als het teveel is, dan gewoon wat eraf. Beter de workout helemaal kunnen doen dan halverwege een blessure oplopen en daarna even niet kunnen sporten.
Maar dat drummen is echt heerlijk. Lekker meppen op die ballen ( ) en meezingen
Hier helaas ook een ongeluk gehad.. we stopten voor een file in een tunnel en er is iemand achterop geklapt. Godzijdank is niemand ernstig gewond... M'n vriend heeft een klein sneetje in z'n rug van zijn riem. M'n vader heeft niks en ik heb best wel een klap gehad in m'n rug en nek. De ambulance is geweest maar hoefde niet mee. Onze auto is helaas wel total loss, we hadden 'm pas 4 weken ofzo.. we waren er zo trots op. Maargoed die is vervangbaar. Mijn deur kon niet meer open. Heb doodsangsten uitgestaan.
Maar even niet pumpen denk ik, erg veel last van m'n nek en rug...
Lunges zijn als kriebeltruien ze zijn leuk voor je billen en benen maar als je ze moet doen is het zooo vervelend. Hier in de buurt is een sportschool die 50 minuten rooster aanhouden, dus geen lunges. Zei laatst ook al, doei F4F, ik ga daarheen.