Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Pandameisje schreef:Ik heb het contact met iedereen verbroken die hem kent puur me zelf nu te beschermen.
Ik wil even niks meer van hem weten. en zijn vrienden begonnen beetje op mij te zeiken dat mijn schuld is maar dat is het niet hij heeft het zelf verpest.
ik reageerde gister niet meer omdat ik ging windsurfen omdat ik alles even wilde vergeten.
Pandameisje schreef:Die R is nu mij gewoon echt kwijt hij hoeft ook niet meer terug te komen als die clean is. Hij heeft het verpest.
Ze heeft toch ook al genoeg keren aangegeven dat het gewoon een vriend is. Een vriend kan het ook verpesten.
) en als het mis gaat, komt dat, omdat JIJ niet hard genoeg gehold zou hebben.Ayasha schreef:Ik begrijp wel wat gebeurt is. Je steunt hem, hij gaat 'voor jou' de kliniek in maar dan heb je er ineens genoeg van en mag hij geen contact meer verwachten van je.
Niet zo heel gek dat ie boos is en deze situatie had ik ook verwacht. Iemand die niet sterk genoeg in zijn. Of haar schoenen staat moet zich in dit soort dingen niet moeien en het aan pro's over laten. Het enige wat je nu gedaan hebt is voor hem bevestigd dat zuipen beter is want drank zal er altijd zijn. Mensen aan de andere kant enkel als het hun uit komt.
Pandameisje schreef:Ayasha schreef:Ik begrijp wel wat gebeurt is. Je steunt hem, hij gaat 'voor jou' de kliniek in maar dan heb je er ineens genoeg van en mag hij geen contact meer verwachten van je.
Niet zo heel gek dat ie boos is en deze situatie had ik ook verwacht. Iemand die niet sterk genoeg in zijn. Of haar schoenen staat moet zich in dit soort dingen niet moeien en het aan pro's over laten. Het enige wat je nu gedaan hebt is voor hem bevestigd dat zuipen beter is want drank zal er altijd zijn. Mensen aan de andere kant enkel als het hun uit komt.
Hij flikte dingen bij mij ook met uitschelden toen die in het kliniek zat en hij heeft wat dingen geroepen naar me en dat ging bij mij te ver!!!. daarom wilde ik rust voordat het erger werd en ik had hem gezegd je mag me altijd bellen als je het echt niet meer trekt. alleen vervolgens is die weg gelopen en schold die mij verrot . je moet niet gelijk gaan denken dat ik zonder reden contact verbrook.
fleurtjeuh schreef:Nee, always look at the bright side of life
Citaat:Wat had je verwacht dat ie ging doen in die kliniek? Walking on sunshine zingen en relaxen?
Citaat:Nee iemand die af kicked wordt boos op, jawel, diens helper, hij ziet het op dat moment effe niet zo positief in zegma en daar geeft hij jou de schuld van. Terecht? Neen, te verwachten? Jep, absoluut.