Britta31 schreef:Ik ga in bad staan en het been op de rand.Haren vallen in het bad.Niet doorspoelen daarna natuurlijk.
Niet doorspoelen? Waarom niet? Ik doe dat echt altijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhriseis schreef:Antje, dit topic is zo gek toch niet? Veel meiden zijn onzeker over hoe down there er 'hoort' uit te zien, en wat de hygiëne van andere dames is. Ik ben hier best allemaal nieuwsgierig naarNiets mis mee toch?
Wilke93 schreef:Tussen 12 en 2u komt m'n Philips dingweet niet zeker of m'n haartjes lang genoeg zijn maar ga t gewoon proberen na t douchen
Wilke93 schreef:xMendy schreef:Ik heb 'm besteld
Heuuj nog een! Bol.com zal wel denken
Edit: of je hebt m ergens anders besteld natuurlijk haha
eilleen333 schreef:Wilke93 schreef:Tussen 12 en 2u komt m'n Philips dingweet niet zeker of m'n haartjes lang genoeg zijn maar ga t gewoon proberen na t douchen
Als je bang bent dat het erg pijn gaat doen: Wat ik in het begin deed is scheren, en dan elke dag 2 of 3 keer per dag heel even epileren. Dan pakt hij steeds maar een paar haartjes en is het goed te doen. Daarna doe je dan eens per dag, en zo steeds minder vaak omdat de meeste haren toch al een keer gepakt zijn.
Zo heb ik dat met mijn oksels en bikinilijn ook gedaan. Eerst heb ik het geprobeert op een oksel die ik twee dagen daarvoor geschoren had, maar dat was een foutje. Ik werd levend gevilt en de epilady liep vast.
SAKKIA schreef:Oh ik spoel dat ook altijd gewoon door hoor, waar moet ik er anders mee heen? Opvegen met stoffer en blik
SAKKIA schreef:Oh ik spoel dat ook altijd gewoon door hoor, waar moet ik er anders mee heen? Opvegen met stoffer en blik
Tja anusbleken, mag je van mij een topic over aanmaken hoor MAARRRRRRR dat ga ik toch niet doen hoor. Ik bedoel voor wie? Ik sta niet dagelijks voor overgebogen voor de spiegel om het even goed te bekijken hoor
Voor mijn vriend? Tja zou kunnen, maar dan heeft ie gewoon dikke pech
xMendy schreef:SAKKIA schreef:Oh ik spoel dat ook altijd gewoon door hoor, waar moet ik er anders mee heen? Opvegen met stoffer en blik
http://www.bol.com/nl/p/black-decker-na ... 011300778/
Nat & droog voor uw kontkruimels
Wilke93 schreef:eilleen333 schreef:[quote="Wilke93"
Tussen 12 en 2u komt m'n Philips dingweet niet zeker of m'n haartjes lang genoeg zijn maar ga t gewoon proberen na t douchen
[/quote
Als je bang bent dat het erg pijn gaat doen: Wat ik in het begin deed is scheren, en dan elke dag 2 of 3 keer per dag heel even epileren. Dan pakt hij steeds maar een paar haartjes en is het goed te doen. Daarna doe je dan eens per dag, en zo steeds minder vaak omdat de meeste haren toch al een keer gepakt zijn.
Zo heb ik dat met mijn oksels en bikinilijn ook gedaan. Eerst heb ik het geprobeert op een oksel die ik twee dagen daarvoor geschoren had, maar dat was een foutje. Ik werd levend gevilt en de epilady liep vast.
Oh god hoezo loopt ie dan vast?haha heb vrijdag nog m'n benen geschoren volgensmij
Slina schreef:Benen met een pincet? ö
Dan ben je toch 6 uur bezig?