Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:42

Britta31 schreef:
Ik ga in bad staan en het been op de rand.Haren vallen in het bad.Niet doorspoelen daarna natuurlijk.

Niet doorspoelen? Waarom niet? Ik doe dat echt altijd :P

laughterline

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:43

Tussen 12 en 2u komt m'n Philips ding :P weet niet zeker of m'n haartjes lang genoeg zijn maar ga t gewoon proberen na t douchen :+

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:44

Komt er ook een anusbleek - topic? :+

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:46

antje_vip schreef:

Maak jij hem aan?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:47

Antje, dit topic is zo gek toch niet? Veel meiden zijn onzeker over hoe down there er 'hoort' uit te zien, en wat de hygiëne van andere dames is. Ik ben hier best allemaal nieuwsgierig naar :) Niets mis mee toch?

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:47

Slina schreef:
antje_vip schreef:

Maak jij hem aan?

Nee! :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:49

Ik gebruik altijd de ladyshave.Dus losse haren.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:51

Bhriseis schreef:
Antje, dit topic is zo gek toch niet? Veel meiden zijn onzeker over hoe down there er 'hoort' uit te zien, en wat de hygiëne van andere dames is. Ik ben hier best allemaal nieuwsgierig naar :) Niets mis mee toch?

Ik zeg ook niet dat het topic dicht moet. Ik doe slechts een suggestie voor nog een topic :))
Ik hoef niet zelf met mijn foef in de picture met beschrijving en alles...

Maarja stiekem lees ik wel mee

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:51

Wilke93 schreef:
Tussen 12 en 2u komt m'n Philips ding :P weet niet zeker of m'n haartjes lang genoeg zijn maar ga t gewoon proberen na t douchen :+

Als je bang bent dat het erg pijn gaat doen: Wat ik in het begin deed is scheren, en dan elke dag 2 of 3 keer per dag heel even epileren. Dan pakt hij steeds maar een paar haartjes en is het goed te doen. Daarna doe je dan eens per dag, en zo steeds minder vaak omdat de meeste haren toch al een keer gepakt zijn.
Zo heb ik dat met mijn oksels en bikinilijn ook gedaan. Eerst heb ik het geprobeert op een oksel die ik twee dagen daarvoor geschoren had, maar dat was een foutje. Ik werd levend gevilt en de epilady liep vast :P .

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:52

Wilke93 schreef:
xMendy schreef:
Ik heb 'm besteld *\%/*

Heuuj nog een! Bol.com zal wel denken :))

Edit: of je hebt m ergens anders besteld natuurlijk haha :P

Nee bol.com idd :D

Haha wat is het een geniaal topic. Maar ik ben dus niet de enige. Ik zat vorige week te dubben of ik een topic zou openen, want ja ik zat er toch wel mee in mijn maag.

Thanks TS :D voor het bespreekbaar maken

Ik kan niet wachten op m'n grasmaaier.. hoewel ik op mn benen niet zoveel te epileren heb nog (vorige week met een pincet m'n onderbenen gedaan.. ja inderdaad.. ), maargoed de rest moet wel lukken <<)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:53

Oh ik spoel dat ook altijd gewoon door hoor, waar moet ik er anders mee heen? Opvegen met stoffer en blik :?

Tja anusbleken, mag je van mij een topic over aanmaken hoor MAARRRRRRR dat ga ik toch niet doen hoor. Ik bedoel voor wie? Ik sta niet dagelijks voor overgebogen voor de spiegel om het even goed te bekijken hoor :')
Voor mijn vriend? Tja zou kunnen, maar dan heeft ie gewoon dikke pech :+

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:54

Maarre, blijft het met zo'n epilady even lang weg? Of moet je dat ook elke week doen?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:55

Ik denk hoe vaker je het doet, hoe beter het wegblijft :j

laughterline

eilleen333 schreef:
Wilke93 schreef:

Als je bang bent dat het erg pijn gaat doen: Wat ik in het begin deed is scheren, en dan elke dag 2 of 3 keer per dag heel even epileren. Dan pakt hij steeds maar een paar haartjes en is het goed te doen. Daarna doe je dan eens per dag, en zo steeds minder vaak omdat de meeste haren toch al een keer gepakt zijn.
Zo heb ik dat met mijn oksels en bikinilijn ook gedaan. Eerst heb ik het geprobeert op een oksel die ik twee dagen daarvoor geschoren had, maar dat was een foutje. Ik werd levend gevilt en de epilady liep vast :P .

Oh god hoezo loopt ie dan vast? :wow: haha heb vrijdag nog m'n benen geschoren volgensmij :P

Rosie

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:57

Sakkia, hoe vaak doe jij het ongeveer? Op de flamoes welteverstaan :')

Op mijn benen groeit het niet zo snel, daar ben ik met 1 x per week scheren klaar. En dan nog staan er maar wat stoppeltjes.

Britta31

SAKKIA schreef:
Oh ik spoel dat ook altijd gewoon door hoor, waar moet ik er anders mee heen? Opvegen met stoffer en blik :?

Tja anusbleken, mag je van mij een topic over aanmaken hoor MAARRRRRRR dat ga ik toch niet doen hoor. Ik bedoel voor wie? Ik sta niet dagelijks voor overgebogen voor de spiegel om het even goed te bekijken hoor :')
Voor mijn vriend? Tja zou kunnen, maar dan heeft ie gewoon dikke pech :+

Met de stofzuiger.

eilleen333

Ik epileer 2 keer per week ofzo, maar dan met de franse slag, dus 2 minuutje ofzo (boven en onder been, oksels en bikinilijn). De laatste twee neem ik iets meer tijd voor.
Maar dan eens in de twee weken ofzo? Dan neem ik wat meer tijd voor mijn bene omdat ik merk dat er dan wel weer meer haar op zit. Soms scheer ik ze een beetje bij omdat de haren dan te lang zijn geworden en dan pakt de epilady ze niet goed meer.

Ik krijg het sowieso niet helemaal 100% kaal met de epilady of ik ben echt eindeloos bezig. Maar het is wel zoveel uitgedund dat ik best blote benen durf zonder dat ik onzeker wordt over de bebossing ;) . De haren worden een stuk dunner en lichter, en het zijn er veel minder, dus het valt niet zo op.

Selina

Benen met een pincet? ö
Dan ben je toch 6 uur bezig?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:58

xMendy schreef:
SAKKIA schreef:

http://www.bol.com/nl/p/black-decker-na ... 011300778/

Nat & droog voor uw kontkruimels

:') :D

Ook een idee natuurlijk. Maar ik sta of zit gewoon op een groot badlaken. Daarna even uitkloppen (wel rekening houden met waar de wind vandaan komt :)) ) en in de was.

Voorlopig doe ik nog helemaal niks :') Ik zit moed te verzamelen om vanmiddag in elk geval 1 been te doen :=

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:59

Eileen, maar lukt het epileren down there wel beter dan zelf met veet aan de slag te gaan?
Want met Veet kreeg ik echt niets mee...

O ja, jij bent die van de wijn Sakkia :D

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:59

Slina schreef:
Benen met een pincet? ö

Ja _O- moet je ook doen als je je verveelt

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 12:00

Ik kan echt niet wachten om t uit te proberen hahah, ik ga gewoon kei hard meeblère met een liedje :') benieuwd hoe dat gaat klinken als ik ondertussen epileer _O-

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 12:01

Wilke93 schreef:
eilleen333 schreef:
[quote="Wilke93"
[/quote

Oh god hoezo loopt ie dan vast? :wow: haha heb vrijdag nog m'n benen geschoren volgensmij :P

Je wil het niet weten... Ik schoor altijd al, en ik dacht, eens proberen. Dus een paar dagen niet geschoren, zodat dat ding de haren goed kon pakken. En dat deed ie, allemaal tegelijk :P . Maar ja, die haren onder de oksel zijn vaak wat stugger en dikker, dus omdat hij probeerde ze er allemaal tegelijk uit te trekken lukte dat niet (apparaat van dik 10 jaar oud). Hij bleek ook een stuk vel te pakken te hebben (denk dat er ergens een bultje zat wat ie te pakken had), want het ging ook niet bloeden.
Dus dat was een beetje een inschattingsfoutje ;) . Met scheren en daarna bijhouden had ik het binnen een paar weken voor elkaar. De haren zijn al zoveel minder dik, en ik doe het nu 1-2 keer per week en er zit bijna geen haar meer. Ook doet het geen pijn meer. Ik had dat even moeten doseren en niet met volle bebossing moeten grasmaaien.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 12:01

Slina schreef:
Benen met een pincet? ö

Doe ik ook hoor :j Ideale tijdens de examens, tijdens elke korte pauze een stukje :')
Waxen vind ik te pijnlijk :o En scheren is ook niet ideaal, dus dit is voor mij de beste oplossing.
Ik doe eerst de dikkere haren, dan ziet het er meteen veel beter uit en dan de dunne onzichtbare haartjes :)