Ik heb net mijn bestelling weer binnen. Ga nu de Whey Hydrolisaat ipv de Whey Perfection. Ik las dat de Hydrolisaat oa vaak als 'ochtend eiwit' gebruikt wordt. Veel mensen blijken 20-30 min voor het ontbijt een eiwitshake te nemen en nou was mijn vraag wat daar precies het voordeel van is (behalve alleen het opstarten van je lichaam) en wat je ervan merkt? Heeft 1 van jullie hier ervaring mee?
Misschien zit je dan al voller waardoor je minder eet? Eiwitten verhogen de verbranding (tijdelijk)? Een eiwitshot om de dag mee te beginnen? Geen idee.
Vandaag zelf maar testen! Vanmorgen gelijk gestart met een shake van de Hydrolisaat, na half uurtje wat havermout en ga zo trainen. Direct na het trainen weer een shake. Ga dit even volhouden denk ik om te kijken of ik verschil merk met zowel de Hydrolisaat en het 's morgens gelijk nemen van eiwitten (nog voor het ontbijt).
Om snel anabool te worden Tijdens de nacht word je catabool (afbrekend, zowel vet als spier). Als je spiermassa wil opbouwen wil je 's ochtends zo snel mogelijk anabool (opbouwend) worden, daar heb je eiwitten voor nodig. Dat is het standaard verhaaltje, de waarheid is een stuk ingewikkelder.
Haha, je een standaard verhaal geeft al wat duidelijkheid hoor! Ik wil alleen graag nog droger worden en hoef niet perse heel veel gespierder te worden (wel strakke harde spieren maar hoef geen grote massa zeg maar). Weet dus niet of het dan handig is want jij geeft aan dat de carabole toestand ook vet afbreekt maar voor vetverbranding is opbouw of in ieder geval behoud van mn spieren weer noodzakelijk dus ik ga het maar gewoon een tijdje testen.
Winged
Geplaatst: 20-10-14 10:51
Ik stelde laatst de vraag welke supplementen ik het beste kon toevoegen. Uiteindelijk ben ik er nu uit dat ik behoefte heb aan magnesium, heb het nodig voor mijn spieren. Maar nu is de keuze weer reuze bij de B&F en zie ik weer door de bomen het bos niet meer. Ik neig naar de B&F calcium en magnesium, wat zijn jullie ervaringen?
Ik zou beginnen met 's ochtends vroeg (ik doe direct na het ontbijt, anders stuitert het zo op de maag). En even kijken hoe je lichaam erop reageert. Ik weet niet welke je hebt, maar bij mij levert het slaapgebrek op, er eind van de middag één nemen. Ik slaap de eerst 8 uur niet.
Voor degenen die nieuwsgierig waren naar de nieuwe smaken: ik vind chocolate brownie het lekkerst. Ik vind de vanilla ice bijzonder goor. En de pindakaas is wel lekker, maar lijkt niet op pindakaas. Het deed me meer denken aan amandel.
Ik moet de chocolate brownie nog proberen. Pindakaas moet ik nogmaals proeven, daar heb ik geen duidelijke herinnering aan. Die heb ik voornamelijk snel naar binnen gegoten. De Vanilla Ice vond ik prima te drinken, gewoon vanille-smaak voor mijn gevoel. Maar die heb ik ook nog maar één keer geproeft.
Ik ga volgende keer meer dan vier kilo whey kopen en twijfel nog tussen chocolate brownie en nutella hazelnoot. Heeft iemand die laatste weleens geproefd?
Ik heb daar nog een proefzakje van liggen, als je wilt kan ik die wel naar je opsturen Phor? Wordt wel volgende week dan, want ik vertrek zo richting terschelling
Ik heb nutella alleen geproefd als smart protein en die vond ik wel lekker Maar ik vind chocolate brownie lekkerder. Dat is echt gewoon lekkere chocolademelk!
Even een vraagje en heb het in de afgelopen pagina's niet kunnen vinden. Ik wil kokosolie gaan proberen. Voor eten en gezichtsverzorging. Maar ik zie op die website zóveel soorten! Iemand hier ervaring met kokosolie?
Kokosolie om in te koken, kun je het beste de onbewerkte versie kopen. Dat is een pot van body & fit van 555 ml voor €5,50 geloof ik. Dat is de gezondste. Voor gezicht kun je ook die van omega & more doen, het is niet zo erg daarbij dat hij bewerkt is.