Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eliana schreef:Haha ja dat wel:). Nog niet volop getraind nu vooral schaduw boksen en op techniek getraind ( en nu al zo moe, conditie mag dus nog wel verbeteren)
Eliana schreef:Ik reageer allergisch op histamine dus heb nu een histamine vrij dieet en mag heek veel dingen niet eten dus heb nu echt trek. En zin in chips nu..
OneAndOnlyx schreef:Ik zit er al een tijdje over na te denken om te gaan kickboksen(voor de boost zelfvertrouwen die je ervan krijgt, en mezelf weerbaarder maken). Ik wil het liefst geen wedstrijden doen. Maar zit momenteel echt enorm met de tijd & mijn ouders die het waarschijnlijk niet goed vinden.
Wie heeft tips om ouders over te halen?
Ik ben ook niet fan van sparren. Paar jaar terug toen ik nog deed kickboxen mijn neus bij het sparren gebroken dus vind het nu doodengCitaat:
Eliana schreef:Sloeg te hard was nogal een aso meisje. Ik ging pas na 4 weken naar de huisarts en zelfs toen kon ze nog niet met lampje in mijn neus kijken zo opgezet was het nog, was dus goed raak.
Suus__ schreef:Jeeej ik mag vanavond weer knallen![]()
Moest gisteren werken, 1 dag niet boksen is al te lang. Huilen dat ze in het weekend dicht zijn.... nog even een alternatief zien te vinden denk ik
Thesserd schreef:Goed bezig Bonjoy! Wanneer begin je?![]()
@Suus jeetje, 4 tot 6 keer