Het waaide eerst heerlijk hier, en ik had hem nog niet op het erf staan of ja hoor, wind weg. Godsgloeiende
Maar ja, hij stond er toen toch al en toen had ik het toch al warm dus ja
Wel gaan rijden (WARM), hij was vréselijk druk (een Tinker met teveel energie bij 26 graden, geloof je het zelf?
) en de dazen waren níet te doen. Maar goed, hij heeft wel weer z'n beweging gehad
M'n haar was zeiknat toen ik afsteeg, het droop gewoon. Bleh. Morgenochtend les, maar dan is het gelukkig! minder warm. Paard en ik komen altijd druipend van het zweet de bak uit na les, dan stroomt het letterlijk van ons af. Zo charmant

Morgen vergaderen en een werklunch en overmorgen foto's maken van een rijles. Wrs véél drinken, veel schaduw zoeken en veeeel klagen
Had het vandaag al moeilijk tijdens werkzaamheden. 
,had na vijf minuten al het zweet op plekken waar ik voorheen nog niet wist dat daar zweetklieren zaten, heb er twee sportdrankjes en drie flessen water doorheen gejaagd en ben halverwege nog bijna van mijn stokkie gegaan ondanks dat ik mijzelf voor de staande fan had geposteerd en dapper mee waaierde...
's Winters is het in Limburg meestal net iets kouder, 's zomers helaas een paar graden warmer.