Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spullen schreef:3x per dag? Dat heeft toch helemaal geen zin. Ik testte hooguit 2x per dag... Maar eigenlijk altijd gewoon 1x in de ochtend!
Ik heb nog van die 123thuistest, zal die er naast gebruiken, kijken of ze dezelfde uitslag geven.
blokje schreef:Enjoy, oef pittig ik heb ook een missed abortion gehad.
Bij 12 weken kwamen ze er achter dat het al 3 weken niet leefde. Ik heb toen ook een curettage gehad.
Zag die pillen etc niet zitten
Spullen schreef:Jeetje Madelein! Wat een ellende zegHeel veel sterkte en duim ook voor jou dat je snel een gezond kindje mag verwelkomen...
Was vanochtend toch teleurgesteld, zit op dag 19, maar deze maand geen positieve test op dag 19Gyn zei al dat het goed mogelijk is dat er niet elke maand een eisprong is. Dit schijnt bij veel vrouwen te zijn. En hoe goed ik me ook realiseer dat het normaal is, maar ik was desondanks toch wel even verdrietig
Spullen schreef:Dat vind ik dus ook zo irritant van die thuistests... Dat het ook nog uitmaakt wanneer je test. Je mag 4u niet geplast hebben en niet te veel gedronken hebben... Zelfs daarmee kan al zoveel misgaan. Bizar eigenlijk, als je er zo over nadenkt.
Ben benieuwd wat er uit de bloedonderzoeken komt, moet morgen voor de laatste keer.