Na lang meelezen toch maar reageren.... hier ook jarenlange klachten (vreselijke rugpijn waaronder uitstraling naar de benen, na 10minuten lopen gevoelloos + steken in de onderrug, bloedarmoede, stemmingswisselingen depressief welke ik afschreef aan het verliezen van 1 van mijn soulmates Mist i 2011, niet meer slapen dan 4-5 uur per nacht en zo'n 2x per week gewoon helemaal niet kunnen slapen) nooit serieus genomen door huisartsen en het uiteindelijk opgegeven de afgelopen jaren ....toch na mijn verhuizing een poging gewaagd bij een nieuwe HA; doorverwijzing naar gyn. en dus endometriose ...
1 maand lucrin + Livial om te kijken of ik tegen de bijwerkingen kon, en dat ging eigenlijk best goed, zelfs 2 complete pijnvrije dagen gehad
. De verwijzing naar een psycholoog heb ik afgewezen ( om om te gaan met de pijn en reacties van andere mensen- dat ging me toch tever) toen de spuit Lucrin voor 3mnd + een andere pil welke volgens de apotheek hetzelfde zou zijn als Livial (die hadden ze niet in het assortiment)
Dat heb ik geweten, kon niets meer, hartkloppingen zelfs als je op bed ligt, laat staan als je een trap op moet of een stal moet uitmesten, misselijk vooral smorgens, echt uren over de wc hangen. Sinds een week zelf besloten om met die pil (die eigenlijk voor de bijwerkingen van de Lucrin is) te stoppen, gaat nu iets beter.
Voor de ervaringsdeskundigen met Lucrin....hoe lang voordat het beter gaat ? de gyn zegt dat ik het zeker een half jaar tot jaar de kans moet geven, maar "alles er uit" is nu ook een optie (iets wat ik al heel lang wilde ivm dramatische ongesteldheid nu al bijna 30jr en geen kinderwens, nooit gehad ook maar blijkbaar mag je niet over je eigen lijf beschikken in NL- continue pijnlijden daarintegen is blijkbaar wel aanvaardbaar)
@Miranda; krijg jij alleen die spuiten ? of ook nog een oestrogeen pil erbij ? (zo ja welke?)
MirandaFuego schreef:Zelf krijg ik elke 3 maanden een spuit lucrin sinds een jaar en voor mij is het het wondermiddel, heb me nog nooit zo goed gevoeld!
Nu ben ik wel 45 dus normaal zou ik ook richting de overgang kunnen gaan, als je jonger bent is dat anders.
Ik heb één dochter gekregen en natuurlijk geen kinderwens meer.