Tampon draadje afgebroken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 16:48

Raponsje schreef:
Too Much Information

Ohh :o

Myrthe92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:52

Nanda schreef:
Myrthe,

Als je de tampon erin duwt rek je de vagina een beetje op. Als je stopt met duwen en je vinger eruit haalt veert het weer een beetje terug naar de normale toestand van 6/7 cm.

Voor jou geen zorgen mocht het draadje van je tampon afbreken dan in ieder geval! *\o/*
Zal het een volgende keer is op deze creatieve manier proberen, maar ben me toch vrij zeker dat het bij mij niet lukt!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:52

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:53

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 16:55

Myrthe92 schreef:
Nanda schreef:
Myrthe,

Als je de tampon erin duwt rek je de vagina een beetje op. Als je stopt met duwen en je vinger eruit haalt veert het weer een beetje terug naar de normale toestand van 6/7 cm.

Voor jou geen zorgen mocht het draadje van je tampon afbreken dan in ieder geval! *\o/*
Zal het een volgende keer is op deze creatieve manier proberen, maar ben me toch vrij zeker dat het bij mij niet lukt!

Breekt je draadje vaker af dan?? :(:)

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:55

Myrthe92 schreef:

Dan ga je voor optie 2! tussen 2 vingers naar buiten trekken. :) :P :D

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:56

Nanda schreef:
sannedeedee1 schreef:

ik ben 15, dus een p.e.n.i.s is nog niet van pas gekomen :+

Dat kan, maar daarom is die ruimte wel aanwezig. :)

voor de eerste keer niet want dan is alles nog "strak" zegmaar daarom dat bij heelveel de eerste keer pijn doet omdat dat allemaal niet opgerekt is zegmaar :=

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:57

renskesanne schreef:
Nanda schreef:

voor de eerste keer niet want dan is alles nog "strak" zegmaar daarom dat bij heelveel de eerste keer pijn doet omdat dat allemaal niet opgerekt is zegmaar :=

Ga nou niet het arme meisje bang maken :(:)

renateeee_

Re: Tampon draadje afgebroken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:59

Haha nou! Je bent iig niet de eerste, een vriendin van mij was ooit vergeten dat ze nog een tampon in had toen ze een nieuwe in deed.. Toen zaten er twee in. Ze had er niks van gevoeld zei ze :')

Myrthe92

sannedeedee1 schreef:
Myrthe92 schreef:

Breekt je draadje vaker af dan?? :(:)

Hahahah gelukkig niet zeg! Bedoelde meer volgende keer dat dr een tampon in zit! :') :')

Raponsje

Oh ja als je eenmaal 1 x seks hebt gehad dan kun je een vrachtwagen naar binnen rijden.
Voel je niks meer van.

Ik geloof er trouwens niets van dat mijn vagina nu meer is uitgelebberd dan toen ik het nog nooit gedaan had. Schiet gewoon als een elastiek weer terug.

Na een bevalling geloof ik wel dat je niet helemaal meer zoals "nieuw" bent.

Nanda

Natuurlijk is de ene vrouw de andere vrouw niet. Maar wat me echt oprecht verbaasd is dat heel veel meiden dus helemaal niet weten hoe het bij henzelf van binnen voelt. En nee ik loop niet hele dagen te graaien :D , maar ik weet wel hoe mijn vagina en baarmoedermond aanvoelen.

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 17:01

Raponsje schreef:
Oh ja als je eenmaal 1 x seks hebt gehad dan kun je een vrachtwagen naar binnen rijden.
Voel je niks meer van.

Ik geloof er trouwens niets van dat mijn vagina nu meer is uitgelebberd dan toen ik het nog nooit gedaan had. Schiet gewoon als een elastiek weer terug.

Na een bevalling geloof ik wel dat je niet helemaal meer zoals "nieuw" bent.

Haha, geweldige uitspraken.
Maar het is toch wel waar lijkt me, 1e (paar keer) seks doen pijn, daarna heb je er over het algemeen toch minder last van...
Dus misschien een klein beetje?

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 17:04

Just_Sannee schreef:
renskesanne schreef:

Ga nou niet het arme meisje bang maken :(:)

ohh sorry.... maar een tampon inbrengen ofzo daarna zal wel makkelijker gaan (vind ik dan := ) en dus lijkt mij ook makkelijker er uit al denk je logisch na :D

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 17:04

Mijn eerste keer deed niet zeer.
En mijn vagina is echt geen gapend gat.

Nu ben ik via een keizersnede bevallen, dus ik kan over een vaginale bevalling niet mee praten.
Maar ook nu past het af en toe niet helemaal goed en voelt het soms krap aan.

Zeker een aantal dagen na mijn laatste ongesteldheidsdag is het alsof alles weer helemaal strak getrokken is.

En mocht ik wel ooit de stoomboot van Sinterklaas kunnen inparkeren daar dan zetten we er gewoon een paar flinke botox spuiten in. Probleem ook weer opgelost.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 17:06

Ik denk wel dat je vagina iets elastischer word wanneer er een p.enis in heeft gezeten, niet dat je gelijk zo'n flubber ding hebt, maar wel dat het iets makkelijker gaat.
Na een bevalling geloof ik indd wel, dat het minder nauw daar binnen is....

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 17:07

Dit topic krijgt een hele andere wending _O-

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 17:08

renskesanne schreef:
Nanda schreef:

Nee joh.

Dat het de eerste keer pijn doet bij vele is omdat ze bang zijn voor de pijn die komen gaat en verkrampen dan. Tel daar bij op dat de meeste jongen op die leeftijd ook nog niet zo bedreven zijn in het liefdesspel en dan kan het pijnlijk worden.

Maar oprekken is daarbij echt niet aan de orde. Hoogstens van het maagdenvlies. Maar dat is vaak al eerder gescheurt.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 17:08

Just_Sannee schreef:
Dit topic krijgt een hele andere wending _O-

Ja we gaan van een tampon draadje, naar mensen die komkommers in hun achterste stoppen, naar vrachtwagens in je vagina, en met klap op de vuurpijl een stoomboot die erin parkeerd :=

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 17:09

wauw, de eerste keer hoeft helemaal niet pijn te doen.
als je maar de tijd neemt en er lol in hebt.
het strakke komt van je bekkenbodemspieren, die kun je gewoon trainen. (ook in het ontspannen)

daarna laat je de vrachtwagens maar aanrukken. :')

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 17:09

Inderdaad.

De eerste keer weet je niet wat je moet verwachten, kun je niet ontspannen, kan je vagina niet ontspannen en dan ook nog een jongen die inderdaad vaak geen idee heeft wat hij eigenlijk aan het doen is.

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 17:10

NatasjavE schreef:
renskesanne schreef:

Nee joh.

Dat het de eerste keer pijn doet bij vele is omdat ze bang zijn voor de pijn die komen gaat en verkrampen dan. Tel daar bij op dat de meeste jongen op die leeftijd ook nog niet zo bedreven zijn in het liefdesspel en dan kan het pijnlijk worden.

Maar oprekken is daarbij echt niet aan de orde. Hoogstens van het maagdenvlies. Maar dat is vaak al eerder gescheurt.

van mijn ervaring dan deed de eerste keer wel pijn en ik was totaal niet gespannen en van de jongen was het niet de eerste keer dus hij wist wel wat hij moest doen zegmaar :=

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 17:12

Raponsje schreef:
Inderdaad.

De eerste keer weet je niet wat je moet verwachten, kun je niet ontspannen, kan je vagina niet ontspannen en dan ook nog een jongen die inderdaad vaak geen idee heeft wat hij eigenlijk aan het doen is.

Nou dat word voor mij een jonge met ervaringen :=

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 17:13

Weet je zeker dat hij wist wat hij moest doen?

Seks werd voor mij eigenlijk pas echt goed toen ik seks ging hebben met twintigers.
De 17 jarige die deden alsof ze heel veel ervaring hadden konden er in vergelijking echt niets van.

Nu wist ik toen ook niet beter, dus dat scheelt.

Maar als ik aan die onhandige bonkerige seks terug denk van toen..
Alsof je weer voor het eerst moet leren lichtrijden.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 17:14

Mijn dochter van 12 vroeg net waarom ik aan het lachen was.Hoe leg ik dit nu uit.
Ik ben een keurige huismoeder.