Raponsje schreef:Too Much Information
Ohh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nanda schreef:Myrthe,
Als je de tampon erin duwt rek je de vagina een beetje op. Als je stopt met duwen en je vinger eruit haalt veert het weer een beetje terug naar de normale toestand van 6/7 cm.
Iselda schreef:Misschien ben ik heel dom, maar TMI-tje?
Winged schreef:Iselda schreef:Misschien ben ik heel dom, maar TMI-tje?
http://o.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f ... nformation![]()
Ja, ik ga weer werken
Myrthe92 schreef:Nanda schreef:Myrthe,
Als je de tampon erin duwt rek je de vagina een beetje op. Als je stopt met duwen en je vinger eruit haalt veert het weer een beetje terug naar de normale toestand van 6/7 cm.
Voor jou geen zorgen mocht het draadje van je tampon afbreken dan in ieder geval!![]()
Zal het een volgende keer is op deze creatieve manier proberen, maar ben me toch vrij zeker dat het bij mij niet lukt!
sannedeedee1 schreef:Myrthe92 schreef:Voor jou geen zorgen mocht het draadje van je tampon afbreken dan in ieder geval!![]()
Zal het een volgende keer is op deze creatieve manier proberen, maar ben me toch vrij zeker dat het bij mij niet lukt!
Breekt je draadje vaker af dan??
Raponsje schreef:Oh ja als je eenmaal 1 x seks hebt gehad dan kun je een vrachtwagen naar binnen rijden.
Voel je niks meer van.
Ik geloof er trouwens niets van dat mijn vagina nu meer is uitgelebberd dan toen ik het nog nooit gedaan had. Schiet gewoon als een elastiek weer terug.
Na een bevalling geloof ik wel dat je niet helemaal meer zoals "nieuw" bent.
Just_Sannee schreef:renskesanne schreef:
voor de eerste keer niet want dan is alles nog "strak" zegmaar daarom dat bij heelveel de eerste keer pijn doet omdat dat allemaal niet opgerekt is zegmaar
Ga nou niet het arme meisje bang maken
renskesanne schreef:Nanda schreef:
Dat kan, maar daarom is die ruimte wel aanwezig.
voor de eerste keer niet want dan is alles nog "strak" zegmaar daarom dat bij heelveel de eerste keer pijn doet omdat dat allemaal niet opgerekt is zegmaar
NatasjavE schreef:renskesanne schreef:
Nee joh.
Dat het de eerste keer pijn doet bij vele is omdat ze bang zijn voor de pijn die komen gaat en verkrampen dan. Tel daar bij op dat de meeste jongen op die leeftijd ook nog niet zo bedreven zijn in het liefdesspel en dan kan het pijnlijk worden.
Maar oprekken is daarbij echt niet aan de orde. Hoogstens van het maagdenvlies. Maar dat is vaak al eerder gescheurt.