30 day ab challenge

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 18:05

Doanique schreef:
Ik ga meteen als ik thuis ben beginnen ja :j

Ik zie hier allemaal gewichten, ben een beetje bang om het mijne er op te zetten nu :o

Je hoeft je inderdaad niet te schamen, maar je hoeft het er ook niet op te zetten als je dat niet wilt :)
Niks moet alles mag! :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:06

Doanique schreef:
Ik ga meteen als ik thuis ben beginnen ja :j

Ik zie hier allemaal gewichten, ben een beetje bang om het mijne er op te zetten nu :o

Hier het zelfde..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:06

Hm, vooruit dan. Dan heb ik tenminste een reden om door te gaan zodat ik er na een tijdje een minder gewicht kan plaatsen!

Ik ben 1.75m en weeg 68 kilo. Heb niet echt veel vet op mijn buik (wel op mijn benen), maar heb vooral een hele bolle buik...

Pfieuw dat is er uit, jij durft het ook Cchanny! Zeker weten!

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:07

Delphi schreef:
doezel2 schreef:
Weet iemand eigenlijk wanneer je mag sportrn na een bevalling?(aangezien alles weer moet helen en op zen plek moet komen)

Sammy_xxs schreef:
Volgens mij na een week, tot je baarmoeder weer goed is ingekrimpt.
daarna kan je gwn doen wat je wil/ aankan

Persoonlijk zou ik zelf 6 weken wachten! Een vriendin van mij is na 2/3 weken begonnen met o.a. buikspieroefeningen en dit was veel te snel. Haar buikspieren waren nog niet mooi terug gesloten (deze schuiven opzij als je buik groeit) en daardoor heeft ze eens diastase. Haar buikspieren zijn niet mooi gesloten waardoor er nu een langwerpige verticale bolling zit op het midden van haar buik.

Verder zou ik wel je bekkenbodemoefeningen goed doen! Mij leek het onzin, maar na mijn tweede heb ik een lichte verzakking gehad. De verloskundige heeft me op het hart gedrukt om echt braaf mijn oefeningen te doen. Daar heb ik uiteindelijk alles weer netjes mee op zijn plaats weten te krijgen.

Als het goed is krijg je nog een nacontrole met 6 weken. Op zich is het meer leuk baby showen en je bevalling nog een bespreken, maar dan kun je ook even vragen of je weer mag gaan sporten.

mijn zoontje is nu al bijna 11 w. Heb geen nacontrole gehad

Nirvana_

Re: 30 day ab challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:13

Ik ga zo met mijn eerste dag beginnen :D Wish me luck!

Ik ben 1.74 en 75 kg denk ik. Heb het opgegeven om af te vallen (beweeg al veel en eet eigenlijk te weinig ..) dus ga mijn lichaam maar op deze manier in vorm proberen te krijgen :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 18:18

Doanique schreef:
Hm, vooruit dan. Dan heb ik tenminste een reden om door te gaan zodat ik er na een tijdje een minder gewicht kan plaatsen!

Ik ben 1.75m en weeg 68 kilo. Heb niet echt veel vet op mijn buik (wel op mijn benen), maar heb vooral een hele bolle buik...

Pfieuw dat is er uit, jij durft het ook Cchanny! Zeker weten!

Oh dat valt toch wel mee? :) Je bent best groot ook :)

Let wel: Spieren wegen zwaarder dan vet. Dus dan zou je meer vet eraf moeten branden dan dat er spieren bij komen volgensmij. Ik weet niet precies hoe dit zit, heb me er ook nooit in verdiept. Maar weet wel dat spieren zwaarder wegen.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 18:19

Nirvana_ schreef:
Ik ga zo met mijn eerste dag beginnen :D Wish me luck!

Ik ben 1.74 en 75 kg denk ik. Heb het opgegeven om af te vallen (beweeg al veel en eet eigenlijk te weinig ..) dus ga mijn lichaam maar op deze manier in vorm proberen te krijgen :)

Succes! You can do it *\o/*

xmarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:23

toen waren ik en me broer alleen thuis vanavond en eten we pizza....
Going great! haha :+

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:24

Ik heb net friet op :+ :') Gelukkig beweeg ik best wel veel.
Laatst bijgewerkt door fourseasons op 11-12-13 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 18:24

xmarijn schreef:
toen waren ik en me broer alleen thuis vanavond en eten we pizza....
Going great! haha :+

Haha lekker toch! Gewoon van genieten! :) Ik eet morgen ook lekker friet en een broodje kroket op m'n werk. Leuk die koopavonden hihi

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 18:24

*stopt een worteltje in m'n mond* :)

xmarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:27

haha, en wat ook lekker meezit is dat ik bij de McDonald's werk.. flinke korting dus, krijg je vanzelf honger haha

@Wilke93: Jaa doe ik ook zeker :j Laat het worteltje smaken

xNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:30

Wilke93 schreef:
*stopt een worteltje in m'n mond* :)

*Neemt nog een slok water i.p.v. cola*

xNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:31

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:32

Sorry dat ik nu in een keer binnen kom vallen. :P Je kunt véél beter je benen trainen als je een platte buik wil. Je buik verbruikt met oefeningen in tegenstelling tot je benen heel weinig energie (In de vorm van vetverbranding). Dit omdat je been spieren veel groter zijn dan je buikspieren. En nee, hierdoor krijg je geen dikkere benen, want voor een vrouw is het überhaupt zeer lastig om spier aan te komen, je kunt het alleen wel behouden als je je vet weg wil hebben. Anders houd je alleen botjes over. Ook krijg je van benen trainen nog eens mooie billen, en is je rug ook gelijk getraind zodat hij in evenwicht staat met je buik.
Je spieren in je buik zullen ook nauwelijks groeien wanneer je ze trained, ze zullen alleen iets strakker worden. Als je vet af wil vallen op je buik en het overal iets gelijkmatiger wil, dan zul je je dieet ook iets moeten aanpassen. Wat wil zeggen; geen suiker, en minstens 2 liter water per dag (Géén ranja of andere dingen er aan toevoegen, puur water).
Ook houd je aan minstens 3x per dag goede maaltijden (vooral ontbijt is heel belangrijk). Vet is helemaal niet erg want zonder vet kun je geen vet verbranden (Olie is vooral gezond, de verzadigde vetten), maar natuurlijk met mate.
Ik hoop dat ik jullie hiermee een beetje geholpen heb, en het fabeltje 'buikspieren trainen' uit de wereld heb geholpen... :)
Laatst bijgewerkt door Desty op 11-12-13 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

xNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:34

Dankjewel voor de tips, Desty! :)

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:34

Oh my, dit topic is niet bij te houden zo snel gaat het. :')

Nieuw voornemen: ik ga het in de ochtend doen als ik wakker ben. Meteen een rede om mijn bed eens een keer optijd uit te komen :')

xNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:35

xOkidoki schreef:

Nieuw voornemen: ik ga het in de ochtend doen als ik wakker ben. Meteen een rede om mijn bed eens een keer optijd uit te komen :')

Dat gaat bij mij niet helpen, want dan val ik in slaap op de grond. :')

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 18:36

Desty schreef:
Sorry dat ik nu in een keer binnen kom vallen. :P Je kunt véél beter je benen trainen als je een platte buik wil. Je buik verbruikt met oefeningen in tegenstelling tot je benen heel weinig energie (In de vorm van vetverbranding). Dit omdat je been spieren veel groter zijn dan je buikspieren. En nee, hierdoor krijg je geen dikkere benen, want voor een vrouw is het überhaupt zeer lastig om spier aan te komen, je kunt het alleen wel behouden als je je vet weg wil hebben. Anders houd je alleen botjes over. Ook krijg je van benen trainen nog eens mooie billen, en is je rug ook gelijk getraind zodat hij in evenwicht staat met je buik.
Je spieren in je buik zullen ook nauwelijks groeien wanneer je ze trained, ze zullen alleen iets strakker worden. Als je vet af wil vallen op je buik en het overal iets gelijkmatiger wil, dan zul je je dieet ook iets moeten aanpassen. Wat wil zeggen; geen suiker, en minstens 2 liter water per dag (Géén ranja of andere dingen er aan toevoegen, puur water).
Ook houd je aan minstens 3x per dag goede maaltijden (vooral ontbijt is heel belangrijk). Vet is helemaal niet erg want zonder vet kun je geen vet verbranden, maar natuurlijk met mate.
Ik hoop dat ik jullie hiermee een beetje geholpen heb, en het fabeltje 'buikspieren trainen' uit de wereld heb geholpen... :)

Dankje voor de tips! We zullen ze zeker meenemen. Dat water drinken is een goeie voor mij, ik drink sowieso te weinig :')
De squats halen sommige er al bij dus de beentjes zullen niet ontbreken. :)
Al merkte ik toen ik bij dag 15 was al wel ietsje verschil, dus het zal vast wel iets doen ;) Maar bedankt!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:36

Ik drink/eet al paar maanden amper suiker meer vanwege mijn tanden dus dat zit wel goed! :D Heeft iemand nog tips voor een ontbijt? In de ochtend krijg ik echt niks door mijn keel.. Heb al brood, kwark, yoghurt, cornflakes, crackers en fruit geprobeerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:36

Ik had net ook pizza _O-!

Ik eet ook niet goed hoor, maar ik kan gewoon geen bruine boterhammen met kaas of pindakaas oid naar school nemen want dat wordt zo smerig en plakkerig... Dus meestal eet ik alleen fruit op school (drie mandarijntjes en een banaan) of twee eierkoeken en een mandarijntje...

Desty, klopt helemaal wat je zegt! Gelukkig loop ik iedere dag keiveel trappen op en fiets ik 3 kwartier heen, en drie kwartier terug naar paardlief!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 18:37

xNiemand schreef:
xOkidoki schreef:

Dat gaat bij mij niet helpen, want dan val ik in slaap op de grond. :')

Same here! :O

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:37

naomi_g1998 schreef:
Ik drink/eet al paar maanden amper suiker meer vanwege mijn tanden dus dat zit wel goed! :D Heeft iemand nog tips voor een ontbijt? In de ochtend krijg ik echt niks door mijn keel.. Heb al brood, kwark, yoghurt, cornflakes, crackers en fruit geprobeerd.

Hoe ga je naar school? Fiets? Bus?

xNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 18:38

naomi_g1998 schreef:

Zelfde probleem hier...

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 18:39

naomi_g1998 schreef:

Alles in de mixer gooien? :') Haha nee geen flauw idee. Meestal is kwark wel goed te doen volgensmij. Vriendin van me kon ook nooit sochtends eten, toen ze ging dieten moest ze wel sochtends kwark en dat lukt nu. :)
Edit: Misschien even doorzetten? Net als de ab challenge :D
Laatst bijgewerkt door laughterline op 11-12-13 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt