Sorry dat ik nu in een keer binnen kom vallen.

Je kunt véél beter je benen trainen als je een platte buik wil. Je buik verbruikt met oefeningen in tegenstelling tot je benen heel weinig energie (In de vorm van vetverbranding). Dit omdat je been spieren veel groter zijn dan je buikspieren. En nee, hierdoor krijg je geen dikkere benen, want voor een vrouw is het überhaupt zeer lastig om spier aan te komen, je kunt het alleen wel behouden als je je vet weg wil hebben. Anders houd je alleen botjes over. Ook krijg je van benen trainen nog eens mooie billen, en is je rug ook gelijk getraind zodat hij in evenwicht staat met je buik.
Je spieren in je buik zullen ook nauwelijks groeien wanneer je ze trained, ze zullen alleen iets strakker worden. Als je vet af wil vallen op je buik en het overal iets gelijkmatiger wil, dan zul je je dieet ook iets moeten aanpassen. Wat wil zeggen; geen suiker, en minstens 2 liter water per dag (Géén ranja of andere dingen er aan toevoegen, puur water).
Ook houd je aan minstens 3x per dag goede maaltijden (vooral ontbijt is heel belangrijk). Vet is helemaal niet erg want zonder vet kun je geen vet verbranden, maar natuurlijk met mate.
Ik hoop dat ik jullie hiermee een beetje geholpen heb, en het fabeltje 'buikspieren trainen' uit de wereld heb geholpen...