Arm, arm zusje..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RusselNuwell

Re: Arm, arm zusje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:59

Jeetje meid, wat verschrikkelijk, héél veel sterkte voor jou en je familie, en heel veel beterschap voor je zusje. :(:)

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 21:00

Wij hebben het hier ook meegemaakt met ons -toen 6-jarige!- buurmeisje. Je schrikt er enorm van en waarschijnlijk helemaal als het je zus is. Sterkte aan de hele familie en beterschap voor je zus!

Nottinghill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 21:03

Heel erg veel sterkte voor jou en natuurlijk ook je familie. Ik hoop dat alles goed komt met je zusje!

maria1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 21:10

oef heavy story. Gelukkig is ze niet naar Vlissingen gegaan en is ze vanuit Goes naar Rdam gegaan. Daar is ze sowieso in goede handen! Heel erg veel sterkte. heavy sh*t! Mijn broer is ook net heel erg ziek geweest en is nu weer bijna de oude. Was er bijna geweest. Het is vreselijk om mee te maken. Je voelt je zo machteloos.

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 21:13

Heel veel sterkte !

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 21:19

Heel veel sterkte voor jullie allemaal en beterschap voor je zusje!! :(:) Wat een rotsituatie zeg... :(

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 21:23

Lieve meid, wat een verschrikkelijke situatie...
Wat moeten jullie je machteloos voelen. Je zusje zo te zien en niets kunnen doen.
Heel veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 21:34

Ik hoop dat ze snel weer beter is! Wat heftig voor zo'n jonge meid en jullie! Sterkte

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 21:35

Jeetje, heel veel sterkte!
gelukkig is ze nu in goede handen.
mijn vader is als 50+er in het zkh terecht gekomen met een subduraal hematoom en,is daaraan geopereerd. Helaas een behoorljjke complicatie en, was een tweede, heftigere, operatie noodzakelijker.
hij had niet bepaald een goede conditie of uitmuntende gezondheid (suiker, wat overgewicht) maar hij is zo hoed als helemaal hersteld (nu nog wel sneller moe, kinder concentratie ).

Je zusje heeft waarschijnlijk wel haar leeftijd (en,conditie) mee. Sneller herstellen en makkelijker aanpassen.

ik,wil jou, je zusje en de rest van je familie heel veel sterkte wensen!

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 22:30

Ik kom net thuis vanuit Rotterdam, ze was vandaag vrij helder en goed aanspreekbaar. De zuster zei dat ze misschien wartaal zou uitslaan (hallucineren) maar dat heb ik niet echt gemerkt. De drain lijkt te werken, die is pas rond een uur of 5 gezet dus we wachten af hoe goed het blijft.
Maar ze is zo sterk, en zo dapper. Zowel mij als mijn moeder zegt ze iedere keer niet te huilen want het komt wel goed. Mijn vader was er vlak voordat ik kwam, maar die wou mij niet zien dus is gauw ''gevlucht'' voordat ik er was. Mijn zusje zei nog: ''ik wilde hem vragen waarom hij wel naar mij toe komt, maar niet naar jou toe kwam''. Kon wel janken, de schat.

(ik ben zelf in februari opgenomen geweest in een psychiatrisch ziekenhuis)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:33

Dat is fijn! , lijkt goed werk te doen de drain!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:33

(stille meelezer)
Wat vreselijk dat jullie dit allemaal mee moeten maken zeg, veel sterkte voor jullie en je zusje!
Alleen waar ik heel erg mijn vraagtekens bij krijg is bij jullie vader, misschien zeer ongepast om me daar mee te "bemoeien". Maar hij heeft jullie een half jaar niet gezien? Hij vlucht snel omdat jij komt? Hij laat z'n gezicht ineens wel zien zodra je zusje een infarct heeft gehad? Waar slaat dat op.. Sorry dat frustreert mij enorm en denk dat ik niet de enige ben.
Je hoeft het niet te vertellen hoor als je het liever privé houd, maar je verteld het wel zo dus vandaar dat ik mijn vraagtekens erbij heb.
Ik blijf mee lezen en hoop echt dat ze er snel weer boven op komt en weer gewoon naar huis mag :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:34

:(:)
Wat een ellende maken jullie mee!
Maar jullie kunnen hier alleen maar sterker uit komen!!
Super dat je zusje zo reageerd! Dat moet toch een goed teken zijn!
Hoop dat je vanacht ook weer een beetje kunt slapen.
Sterkte hoor!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:35

Och jeetje, wat naar. Heel veel beterschap voor je zusje en sterkte voor jullie!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:38

Enorm veel beterschap en sterkte aan jullie allemaal gewenst!

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:40

Och meisie wat verschrikkelijk heftig zeg !!!!! Maak je aub niet druk om je "vader" je hebt wel belangrijkere dingen aan je hoofd zonder dat je nog eens extra gekwetst wordt !!!!
Even een dikke :(:)

polleman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:00

Heel veel sterkte voor jullie,
En beterschap voor je zusje!

laurajoy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:04

Jemig wat heftig! Veel sterkte.. :(

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:10

Alleen de berichten van TS gelezen, maar het Sophia is goed hoor :j mijn moeder werkt er ook, maar je zal haar wel niet gezien hebben want ze is OK assistente.

Sterkte ermee, het komt vast goed!

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 09:10

Annett1990 schreef:
(stille meelezer)
Wat vreselijk dat jullie dit allemaal mee moeten maken zeg, veel sterkte voor jullie en je zusje!
Alleen waar ik heel erg mijn vraagtekens bij krijg is bij jullie vader, misschien zeer ongepast om me daar mee te "bemoeien". Maar hij heeft jullie een half jaar niet gezien? Hij vlucht snel omdat jij komt? Hij laat z'n gezicht ineens wel zien zodra je zusje een infarct heeft gehad? Waar slaat dat op.. Sorry dat frustreert mij enorm en denk dat ik niet de enige ben.
Je hoeft het niet te vertellen hoor als je het liever privé houd, maar je verteld het wel zo dus vandaar dat ik mijn vraagtekens erbij heb.
Ik blijf mee lezen en hoop echt dat ze er snel weer boven op komt en weer gewoon naar huis mag :)

:j Hier sluit ik mij bij aan...

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 09:59

Ook ik ben een stille meelezer. Wat heftig zeg! Heel veel sterkte voor jullie en voor je zusje!
Hopelijk knapt ze snel op, en doet de drain zijn werk!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 10:37

Pff wat een verhaal, schrikken is dat :( ik wil jou en je moeder en zusje heel veel sterkte wensen en ik hoop dat ze er goed bovenop komt :(:)

Nevaeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 10:40

Hee erg veel sterkte TS! :(:)

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 10:47

Heel veel sterkte voor jou en natuurlijk je zusje en moeder, ook je andere naaste die je dierbaar zijn.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 10:54

Heel veel sterkte Lisa. Fijn dat je zusje gisteren wel helder en bij kennis was en zo dapper en sterk is.