Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chaanttaall schreef:Hallo allemaal,
Mijn zusje en ik willen deze vakantie graag een navelpiercing laten zetten.
We hebben hier goed over nagedacht en hebben dit in overleg gedaan met onze ouders.
Nu vroegen wij ons af wat een goede piercingshop is omgeving Ruurlo, Doetinchem, Lochem enz.?
Liever niet buiten Gelderland omdat wij afhankelijk zijn van onze ouders.
Alvast bedankt!
xxcleeoo schreef:chaanttaall schreef:Hallo allemaal,
Mijn zusje en ik willen deze vakantie graag een navelpiercing laten zetten.
We hebben hier goed over nagedacht en hebben dit in overleg gedaan met onze ouders.
Nu vroegen wij ons af wat een goede piercingshop is omgeving Ruurlo, Doetinchem, Lochem enz.?
Liever niet buiten Gelderland omdat wij afhankelijk zijn van onze ouders.
Alvast bedankt!
is dat wel handig? Als je een navelpiercing laat zetten is het handiger als je de eerste 2/3 maanden niet gaat zwemmen in chloor of meren..
xxcleeoo schreef:xxcleeoo schreef:Hoi!
Ik heb Keloïd maar wel een navelpiercing laten zetten nadat dat wist, daar is niet veel mee aan de hand, zou ik dan nog een andere piercing kunnen zetten of niet..?
heeft iemand hier antwoord op of ervaring mee?
[***] schreef:Ik heb vandaag mijn forward helix laten zetten, ben er zo blij mee![]()
Ik was echt SUPER zenuwachtig, echt vreselijk![]()
Maar goed, ik ben gaan zitten, zegt ie 'ik doe even het buisje daar', nu ik dacht dat ze dat klemmetje wel zijn wat ze eerst doen, maar het prikte aardig, bleek dat de naald er al in zat haha.
Ik had dat dus niet verwacht maar goed, ik was al heel snel weer klaar.
Het prikte best, maar dat het nou echt super veel pijn deed kan ik ook niet zeggen.'
Nu 2 uur later voel ik hem helemaal niet meer.
Ik weet alleen niet hoe ik hem moet schoonmaken , de piercer zei van dat Unicura, maar ik lees ook veel die dat afraden.
Kan ik het gewoon schoonmaken met water anders ?
Of ik heb ook wel zeezout ( zout van de dode zee ? )
Hier een foto'tje, heel wazig maar goed, ben er gewoon echt heel blij mee![]()
[ Afbeelding ]
Kayleigh schreef:Hoelang mag je niet paardrijden als je een navelpiercing heb gezet ?
En ik las ergens dat als ze een navelpiercing zetten dat ze het eerst verdoven ?
marlies85 schreef:xxcleeoo schreef:Hoi!
Ik heb Keloïd maar wel een navelpiercing laten zetten nadat dat wist, daar is niet veel mee aan de hand, zou ik dan nog een andere piercing kunnen zetten of niet..?
Een Keloïd is overmatig littekenweefsel bij een kleine wond zoals een piercing. Dat het bij bijvoorbeeld een navelpiercing optreed, wil niet zeggen dat het bij bijvoorbeeld een oorpiercing ook weer zal optreden
DearLove schreef:Mijn navel is wel verdoofd toen ze het gingen zetten. Inc. Naald en klem.