Hoe lang doe jij over het opmaken 's morgens?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 19:32

Gemiddeld 20 tot 30 minuten, eerst een basis, dan de foundation, vervolgens begin ik aan mijn ogen waar mijn oogschaduw perfect moet zitten en soms gebruik ik er oogpotlood of eyeliner bij, dan komt de mascara, dan teken ik mijn wenkbrauwen bij en daarna shape ik mijn gezicht met bronzer, indien nodig nog wat blush.. *\o/*

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 21:39

Hangt er een beetje vanaf. Nu moet ik vroeg op voor stage en dan heb ik geen zin om nog vroeger op te staan dus gebruik ik gewoon mascara (30 seconden). Maar als ik gewoon les heb, dan een vijf tot tien minuutjes. En dan heb ik meestal concealer (of foundation als concealer), oogschaduw (2 tot 3 kleuren), mascara en poeder gebruikt. (Vooral die oogschaduw kost me tijd trouwens) M'n wenkbrauwen bijtekenen doe ik niet altijd. Daar ben ik gewoon niet handig in dus als het snel moet sla ik dat over. Als ik uitga of bij een speciale gelegenheid doe ik er gerust een uurtje over :D

XxLMMxX

Re: Hoe lang doe jij over het opmaken 's morgens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 16:02

Voorheen maakte ik me een tijd lang elke dag op.
Toen werd ik ziek, waardoor ik in een klein kleding/make-up dipje kwam.
Nu ik die overwonnen heb maak ik me op wanneer me dat uitkomt.
Sochtends vroeg als ik nog doodmoe ben laat ik het vaak zitten.
Maar soms heb ik juist wel zin om moeite te doen.
Gemiddeld loop ik nu dus een keer of 3/4 per week met make up rond, en ben dan vaak in een minuutje of 5 klaar.
Gaat om mascara lipgloss en oogpotlood, vaak nog bodtlotion etc, en soms een nagellakje of wat oogschaduw.

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 16:12

Ik doe meestal concealer, eyeliner en mascara op. Doe er zo'n 5 minuten over :)

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 16:15

Ik doe er ongeveer 20 minuten over. En dat is zonder bijzondere oogmake-up. Dus, een beetje concealer, foundation, poeder. En dan oogschaduwbasis, eye-liner en mascara.

In die 20 minuten doe ik ook mijn haar :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 17:28

20 min voor mij denk ik. Wenkbrauwen bijtekenen, foundation, shapen met bronzer, blush en highlighter.
Dan oogschaduw basis, ogen opmaken(3 a 4 kleuren), eyeliner en mascara :D

Cremoris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 19:09

20 minuten als ik voor een alledaagse look wil gaan.
Ik heb altijd wel make-up op, niet dat mijn huid slecht is maar meer omdat ik wel hou van een gezonde uitstraling. Werk zelf vroeg in de ochtenden en zo zie ik wat frisser uit dan normaal.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 19:15

Dagelijkse make-up: Ik heb altijd een klein beetje crème tegen uitdrogen en schrale plekjes, een klein beetje foundation als ik flinke wallen heb, wenkbrauwpotlood, wimpers krullen en mascara er op. Doe ik gemiddeld 5 minuten over (eer dat dat zit zoals ik het wil...) . Als ik eyeliner draag komen er nog +/- 5 minuten bij. Dus maximaal 10 minuten :Y)

als ik uit eten ga of een feestje heb doe ik iets meer make-up op, dan komen er vaak nog 10-15 minuten bij.