xEmily schreef:Ik zeg altijd expres als er een roker voor ons loopt of we eventjes verder kunnen lopen omdat er een roker is, en dat zeg ik extra 'hard' zodat ik weet dat ze het horen. Hoe ik me dr'aan kan irriteren dat ze op drukke openbare plekken (braderie etc.) gaan staan roken, belachelijk gewoon!
Dat vind ik dan gewoon heel sneu, zo'n reactie. áls ik in het openbaar rook, dan doe ik dat bij voorkeur echt op plekken en momenten dat anderen geen of zo weinig mogelijk last van mij hebben. Op een braderie zou ik dan in een wat afgelegen hoekje gaan staan. Is het niet hutje-mutje, mwhoah dan loop ik gewoon met sigaret de braderie over, als 't toevallig zo uitkomt.En als er dan zo'n over-bijdehand-anti-rook-mutsje zo'n rare opmerking maakt en zich zo belachelijk gedraagt, dan kun je 'm van mij ook terugverwachten hoor.
Ik irriteer mij mateloos aan het gebruik van social media en (smart)telefoons in het openbaar. Als ik me daar constant druk om moet maken en zo bijdehand belachelijke opmerkingen moet gaan maken omdat ík het er toevallig niet mee eens ben dat iemand ánders dat doet, ja dan ben ik zó lang bezig
En ik vind het nog zonde van m'n energie ook.Heb zelfs wel eens een oud vrouwtje héeeeeel boos gekregen omdat ik al rokend in de buurt van 1 van mijn pony's stond. Dat kón toch niet, kreeg dat arme beest toch longontsteking en wéét ik veel wat van!
Alsof ik het ze recht in de neus blaas. Sterker nog, veel paarden zijn dól op tabak. Ik ken paarden die zo een brandende sigaret naar binnen werken als je niet uitkijkt hoor.
Wat wordt er hier op een achterlijke manier afgegeven op rokers. Elke roker wordt ook gelijk over 1 kam geschoren haha. Ze stinken allemaal, ze hebben allemaal acne, ze walmen allemaal recht in je gezicht en ze roken op plekken waar iedereen er last van heeft.
!
.