Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Daar had ik dan wel moeite mee in het begin, maar het gaat steeds beter. De koolhydraten laat ik zeker niet liggen, sport bijna dagelijks minimaal een uur, heb ze dus wel nodig! Door ongezonde gewoontes te vervangen en meer te sporten ben ik dan wel mooi 4 kilo afgevallen
.. Hoe staan jullie tegenover tussendoortjes? ik neem meestal een handje noten, lees vaker dat dat geen kwaad kan, alleen zijn ze wel vaak gezout, wat ik heel erg irritant vind.
Ik ben een beetje blijven hangen.. Misschien omdat ik (door omstandigheden thuis) weer een beetje minder consequent ben 
. 
bijvoorbeeld de koekjes die gezoet zijn met mais of tarwestroop. Vooral de stroopwafels hiervan (Billy's Farm) zijn erg lekker en ooit als beste getest door de consumentenbond. 
SusanH schreef:In Calve pindakaas en de pindakaas van de Aldi zit ook geen suiker toegevoegd. En bij EkoPlaza is heel veel keus uit suikervrije koekbijvoorbeeld de koekjes die gezoet zijn met mais of tarwestroop. Vooral de stroopwafels hiervan (Billy's Farm) zijn erg lekker en ooit als beste getest door de consumentenbond.
heb een heel goed naslagmiddel:
. Zie linkje http://suikerwijzer.nl/faq/