Als ik naar school ga heb ik het ergste weer gehad. En dan is weer een paar maand uitstellen. Moet met mijn opleiding veel sporten en vind nog een ranzig idee
Beppie, oohgod jongens raap me op Haha je zou inderdaad maar zo aankomen. ''Ja sorry schat, maar ik heb Beppie eerst even nodig!''
Anoniem
Geplaatst: 20-08-13 23:24
_sharonnn schreef:
Beppie, oohgod jongens raap me op Haha je zou inderdaad maar zo aankomen. ''Ja sorry schat, maar ik heb Beppie eerst even nodig!''
Anoniem
Geplaatst: 20-08-13 23:26
Beppy Wet is een speciale, frisse draadloze tampon. De 4, 16 en 30 stuks worden geleverd in een Soft Flatpack. De tampon biedt extra comfort én past altijd goed, omdat het materiaal van de tampon de vorm van het lichaam aanneemt. Beppy Wet is veilig en onzichtbaar, daardoor geschikt voor gebruik in de sauna en tijdens het uitgaan. Sporten, zwemmen en vrijen tijdens de menstruatie is met Beppy Wet geen enkel probleem.
Het inbrengen gaat comfortabel, omdat de Beppy Comfort Wet is bevochtigd met Lacta-gel, die tevens de natuurlijke zuurgraad van de vagina ondersteund. Beppy Comfort Wet is gemakkelijk te verwijderen dankzij het handige uitneemgaatje en past altijd goed, omdat het materiaal de vorm van het lichaam aanneemt. Beppy Wet is ontwikkeld door een vrouwelijke ingenieur in nauwe samenwerking met de Technische Universiteit Delft en de Erasmus Universiteit Rotterdam.
Lig hier helemaal plat door het dik gedrukte tekst?
Bah kunnen ze ook wat verzinnen op die irritante hormonen? Heb echt al tig jankbuien gehad vandaag, zo niet grappig meer. Als je zegt er is een pandabeer dood dan ga ik al janken bij wijze van..
Ik meld mij ook, lol ik had ze in het weekend gekregen en ik was juist zo vastberaden om dan te beginnen met lopen en ja hoor, dan krijg ik mijn rode vriendjes
Die Beppy is toch dat ding wat je zelf moet uitwassen, of ben ik nou in de war?
@meganx Komtwelgoedschatje. Ik heb gisteravond ook een giga huilbui gehad en mezelf echt in moeten houden om geen contact met mn ex te zoeken. Maar, het is gelukt en vandaag voel ik me een stuk beter.
GAtver, ik moet er niet aan denken om de boel daarna ook nog uit te wassen, dan ga ik helemaal over mn nek!
Sassii
Geplaatst: 21-08-13 09:29
Goedemorgen! Ja, ik ga me hier even melden... Ik ben vorige week donderdag t/m zondag naar een festival geweest, en daar zou ik ongesteld moeten worden. Daar had ik dus mooi geen zin in dus ik ben aan de uitstelpil gegaan (op recept natuurlijk.) Alles ging heeeelemaal goed, aan het begin was ik een beetje misselijk maar dat hoorde erbij volgens de dokter. Ik ben zaterdag gestopt met de uitstelpil, en zou dan 3 dagen later ongesteld moeten worden (gisteren dus.) Dat is ook netjes gebeurd, maar sinds gisteren heb ik me toch een buikpijn! Ik heb nog nooit tijdens mijn menstruatie zoveel buikpijn gehad. Ik heb mezelf gisteren gewoon in slaap gejankt en werd om het uur wakker. Nu lig ik alweer te piekeren op de bank omdat ik zó enorm veel pijn heb. Gisteren deed ik de vreemdste dingen om de pijn te 'overwinnen' ik ging op de grond liggen, tegen de muur aanleunen.... Vaag! Ik hoop dat het vandaag wat beter wordt, want die buikpijn die ik nu heb is serieus niet meer normaal. Ik zei gisteren al tegen m'n moeder : 'Mam, als een bevalling zo voelt als die pijn die ik nú heb, dan laat die kinderen maar mooi zitten!'
Uitwassen lijkt me inderdaad echt behoorlijk smerig..
Iemand nog meer last van slapeloosheid? Ben vannacht tot 3 uur wakker geweest. Kreeg ineens een bonk energie, niet normaal. Niet als in rondjesrennen-energie maar blijfcomputerspelletjesspelen-energie... Heel irritant...
Uitwassen, gatver. wie verzint dat nou (zeker een man ) Hier geen last van slapeloosheid, wel 's avonds het gevoel continue te moeten plassen. Heel irritant als je net op bed ligt.
Bhodi
Geplaatst: 21-08-13 10:59
belle_boef schreef:
Uitwassen, gatver. wie verzint dat nou (zeker een man ) Hier geen last van slapeloosheid, wel 's avonds het gevoel continue te moeten plassen. Heel irritant als je net op bed ligt.
Ja ik slaap ook slecht tijdens het maandelijkse feestje. Maar dat komt meer door het vieze gevoel. Moet ook met handdoek slapen omdat ik anders een halve nacht het niet red om t schoon te houden..
Ik slaap altijd slecht Maar vannacht was wel exteem, sliep pas om 6 uur. En 8 uur moest ik er uit voor de pup. Pup gevoerd mee naar boven genomen. En zijn allebei weer in slaap gevallen. Krijg alleen over een jaar een probleem, want dan is meneer rond 30 kilo en mag van mij geen trap lopen. Dus word spierballen kweken.
En net wil hij aan mijn poot van bed knagen. Maak een kuch geluidje en hij schiet er als een gek vandoor en gaat mij onschuldig aankijken. En nu ligt hij op bed naast mij. Maar slaat telkens zijn poot op mijn toetsenbord. Hond word te veel verpest