Eerlijk gezegt vond ik het best vies, dus dat is wel een goed teken. Denk ook niet dat ik het nog een keer zal doen, maar dat ga ik nog meemaken.
Vandaag weer sinds m'n vakantie op stal geweest en had totaal geen zin om te roken!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nambi schreef:Hebben jullie een e-smoker erbij voor de moeilijke momenten? Of iemand hier ervaring mee? Ik ben aan twijfelen om er 1 te halen..
nambi schreef:Hebben jullie een e-smoker erbij voor de moeilijke momenten? Of iemand hier ervaring mee? Ik ben aan twijfelen om er 1 te halen..
Sassol schreef:Wel goed van je dat je doorgaat Chantaliiejj! Terugval is geen afval
ik ga er voor Robijntjah schreef:Ik ga zo even naar stal met een rokend stalgenootje... O oh!

Vandaag weer voor het eerst op school geweest, heel de klas (op 3 meiden na ofzo) rookt en zaten gezellig met z'n allen in het zonnetje te roken.. Niet eens dat ik dan denk van: ''Hmmmmm sigaretten, ik wil ook, ik wil ook!'' Het is meer dat ik me dan zo kaal voel en ik ga dan maar wat zitten frunniken aan m'n haar of snoepjes halen.. Maar de verleiding blijft groot! En op mijn nieuwe stage roken mijn collega's ook veel, inclusief stagebegeleidster.. Die mogen op kantoor ook gewoon roken.. Pfoe het ging allemaal zo makkelijk maar ik heb nu het gevoel alsof ik nu pas begin..
VOLHOUDEN VOLHOUDEN VOLHOUDEN VOLHOUDEN!!!