ongesteld op vakantie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:40

_Ekenna schreef:
En je collega's die elke keer denken, zo die's flink en vaak aan de schijt. :')

_O- zoooo die neemt dikke pakken vochtig toiletpapier mee elke keer!

Zouden er eigenlijk veel volwassen meisjes/vrouwen zijn die nog gebruik maken van maandverband? Kan het me bijna niet voorstellen. Hoe doe je dat dan als je een string aan hebt? :+

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:41

Maandverband word wel een beetje afgezeikt hier, maar er zijn gewoon onzekere meiden die het geen fijn idee vinden om het in te brengen, bang zijn dat het pijn doet oid. Jullie vinden maandverband vies maar ik vind het inbrengen van een tampon vies en eng.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:41

Alsof iedere volwassene een string draagt :P

Maar ik ben er wél benieuwd naar :=

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:42

XxX_Naoomii schreef:
Maandverband word wel een beetje afgezeikt hier, maar er zijn gewoon onzekere meiden die het geen fijn idee vinden om het in te brengen, bang zijn dat het pijn doet oid. Jullie vinden maandverband vies maar ik vind het inbrengen van een tampon vies en eng.

Hoezo vind je dat vies? Omdat je een vinger erin moet doen?

Het is trouwens ook niet zo lekker dat je vinger onder het bloed zit bij het indoen :=

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:42

Amaris schreef:
_Ekenna schreef:
En je collega's die elke keer denken, zo die's flink en vaak aan de schijt. :')

_O- zoooo die neemt dikke pakken vochtig toiletpapier mee elke keer!

Zouden er eigenlijk veel volwassen meisjes/vrouwen zijn die nog gebruik maken van maandverband? Kan het me bijna niet voorstellen. Hoe doe je dat dan als je een string aan hebt? :+

Er is maandverband voor strings :)) Ooit eens reclame van gezien op tv :+

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:43

Geryon schreef:
XxX_Naoomii schreef:

Hoezo vind je dat vies? Omdat je een vinger erin moet doen?

Het is trouwens ook niet zo lekker dat je vinger onder het bloed zit bij het indoen :=

ja dat :j

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:44

Nope dat haat ik ook, al helemaal in openbare toiletten!! Verschrikkelijk! Maar thuis, ja dan was je je hand gewoon even snel.. Wel doe ik altijd al weet ik dat ik echt lang weg ben en geen zekerheid heb op een wc een tampon in met nog maandverband of inlegkruisje.. Zo weet ik zeker dat ik niet doorlek als ik lang weg ben!

Anoniem

Re: ongesteld op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:47

Je kan je hand toch even afdoen met wc papier en hem daarna wassen? Zie ik het probleem niet van in.

Overigens moet iedereen zelf weten wat ze draagt, ik kan me prima voorstellen dat je tampons eng / onprettig vindt, ik heb ook lang gedaan over uberhaupt het durven dragen van een tampon.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:51

Ik ben nog nooit ongesteld geweest en zou het eerlijkgezegt fijn vind als we voor de zekerheid van die kleine tamponnetjes mee zouden nemen op vakantie maar dat wil mijn moeder niet.
Vind maandverband een vies idee...
Alleen weet ik niet welk gaatje hij moet.....

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:52

euh, het middelste :Y)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:54

liliekska schreef:
Ik ben nog nooit ongesteld geweest en zou het eerlijkgezegt fijn vind als we voor de zekerheid van die kleine tamponnetjes mee zouden nemen op vakantie maar dat wil mijn moeder niet.

Hoezo wilt je moeder het niet? Je bent nog heel jong, dus zou ook maandverband meenemen als je bang bent ongesteld te worden, want misschien past een tampon dan nog helemaal niet :)

Het pisgaatje is zo klein dat je daar echt niets in krijgt hoor, dus gewoon het andere gat dan je reet :=

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:55

Geryon schreef:
liliekska schreef:

Hoezo wilt je moeder het niet? Je bent nog heel jong, dus zou ook maandverband meenemen als je bang bent ongesteld te worden, want misschien past een tampon dan nog helemaal niet :)

Het pisgaatje is zo klein dat je daar echt niets in krijgt hoor, dus gewoon het andere gat dan je reet :=

Kán wel, maar dan mist het effect een beetje en moet je er nóg een maandverband bij gebruiken -O-

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 20:57

Maar sorry vind maandverband echt niet fijn lijken dan zit ie lekker in je eigen bloed. We gaan dan ook hoe dagen naar het strand dus zou dan liever een tampon hebben zou een spiegeltje erbij helpen?
Me moeder denkt dat ik ze dan toch niet gebruik.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 21:01

liliekska schreef:
Maar sorry vind maandverband echt niet fijn lijken dan zit ie lekker in je eigen bloed. We gaan dan ook hoe dagen naar het strand dus zou dan liever een tampon hebben zou een spiegeltje erbij helpen?

Natuurlijk helpt een spiegeltje heel goed. Zowiezo om het allemaal eens nader te bekijken daaronder. Als je je nu afvraagt waar de tampon in moet, dan is een beetje bijspijkeren denk ik niet verkeerd.

Ik ben ook begonnen met maandverband hoor. Lekker veilig en het is even makkelijk. Ik ben al heel snel over gegaan op OB mini. Maar inderdaad, het is even oefenen en even bekijken hoe het allemaal werkt. Komt allemaal goed!

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 21:07

Ik ben ook begonnen met maandverband, ik gebruik nu OB mini. Nooit meer ga ik wat anders gebruiken dan OB. Ik weet alleen niet wanneer ik over moet stappen naar normaal :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 21:08

Amaris schreef:
Geryon schreef:

Kán wel, maar dan mist het effect een beetje en moet je er nóg een maandverband bij gebruiken -O-

Kan?! Ik wil daar niet over nadenken :')

liliekska schreef:

Denk wel dat het kan helpen ja. Maar je vagina zit zo dicht dat je het zo jong (en ongebruikt :=) niet eens als gat herkend.

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 21:11

tampons! wat een verschil was dat! ik heb 1 maand maandverband gehad, en daarna tampons gebruik. ik vond het maandverband wat dan zo tussen ej benen zit zo vies! ik heb wel altijd OB.
de 1e keer vond ik het ook heel spannend haha, maar nooit dat gewissel om het uur!

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 21:24

als het echt niet anders kan dan misschien gewoon het zwemmen even overslaan? meestal begrijpen mensen de situatie wel hoor
Laatst bijgewerkt door xnaomivdh op 08-02-26 17:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 21:27

Waarom? :)
Het is je eigen lichaam, niks geks/vies aan.

Ik vind het persoonlijk niet viezer dan mn vinger in mn mond stoppen. Alhoewel, nu ik erover nadenk, volens mij leven er aardig wat bacteriën in je mond.. _O-

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 21:28

Liesje1611 schreef:
Waarom? :)
Het is je eigen lichaam, niks geks/vies aan.

Ik vind het persoonlijk niet viezer dan mn vinger in mn mond stoppen. Alhoewel, nu ik erover nadenk, volens mij leven er aardig wat bacteriën in je mond.. _O-

Naja ik weet niet, heb het nog nooit gebruikt maar vraag me af of er een 1e keer komt.

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 23:43

Als ik nu nadenk
ik ben op mijn 10e ongesteld geworden midden op een kamp. mijn moeder had alles nog niet uitgelegd. (wist zij veel dat ik zo vroeg ongesteld zou worden) en ik ben gewoon doorgelopen. Ik schaamde me dood en dacht dat het niet normaal was. Ik durfde niet te vertellen dat "daar" bloed uit kwam.
ik geloof dat ik iets met wc papier heb gedaan.

Toen ik thuis kwam en mijn moeder merkte het zei ze zo van "oh je bent ongesteld geworden" gaf me maandverband en ging weg.

Ik ben ook pas heel laat tampons gaan gebruiken omdat mijn moeder dit niet wou. ze had ze zelf ook nooit in huis en ging gewoon niet zwemmen.

wij hadden ook alleen maar van die maxi pads in huis. toen ik ze zelf ging halen kocht ik wel altijd de dunnere.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 08:20

Ik heb bij mijn ouders thuis de eerste jaren alleen maar euroshopper maandverband kunnen gebruiken, ouders kochten geen tampons of dunner maandverband. Moest gebruiken wat ma gebruikte. Toen ik ouder werd ben ik wel zelf gaan kopen, wat een verademing.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 10:22

Ik gebruik het allebei nu, sinds 2 weken terug ofzo :Y)
OB mini. Ik kreeg het toen ik het ging proberen met die, ze gelijk erin. En ik kreeg hem er gewoon met mijn vingers in, en ik voelde niks meer dus hij zal dan vast wel goed zitten :Y)

Mijn moeder haalt wat ik nodig heb :Y) Of ik koop het zelf van haar geld :P

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 11:04

liliekska schreef:

Eh er is maar één gaatje daaronder hoor. := (behalve het andere gaatje, wat een uitgang is, maar me dunkt dat je wel weet dat je het daar niet in moet duwen)

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 11:06

Je vergeet je urinebuis gaatje ;) Het zijn er 3 in totaal :)