Ahhh een dag na m'n man z'n verjaardag Gefeliciteerd met je (zeker weten) prachtige dochter! Hoe heb je de keizersnee en de weëen enzo ervaren?
De weeën waren geen ernstige weeen. Dat komt omdat ik als ik voortijdige weeen zou krijgen direct het ziekenhuis moest bellen zodat ik dan een keizersnede kon krijgen. Ik heb dus niet de pijnlijke weeen uit hoeven zitten.
De KS viel me eigenlijk 100% mee. Het is natuurlijk geen pretje maar merkte er tijdens de KS eigenlijk niets van want ik was heel druk bezig met kletsen en mijn vriend aan het commanderen dat hij nu wel echt even de geboortekaartjes moest gaan regelen als ik dicht genaaid zou worden. Voor ik het wist zag ik onze mini-me al en hield mijn vriend haar vast.
Daarna wel pijnlijk natuurlijk want je bent toch open gesneden, maar "leg day" ervaar is ik als onprettiger.
Alles is me eigenlijk hartstikke meegevallen en het natuurlijk hartstikke waard!
Mooi, dan kan ik nu misschien eindelijk met een gerust hart zwanger worden Ik bedoel...I love leg day
Chubby
Geplaatst: 26-08-13 17:50
Stoer hoor!
Mijn ks is inmiddels gepland en ik zie er toch tegenop Twee jaar geleden werd in the heat of the moment, na uren weeen en persen en pomp enzo, besloten tot een keizersnede. Ik was al verdoofd dmv een beenprik en heb niet echt wat gevoeld van de ruggeprik, het katheter, het infuus enzo. Maar nu ga ik dat allemaal heel nuchter (letterlijk en figuurlijk) meemaken. Pffffff...
Chubby: Misschien is het juist prettiger om er nu nuchter in te gaan.
Je weet dat je in goede handen bent en hebt die stress niet die je afgelopen keer wel had. Waarbij je waarschijnlijk niet echt wist wat je allemaal overkwam.
Ik zeg niet dat een KS iets is wat je eventjes doet, maar ik ben er wel met zo'n instelling ingestapt en kon wel gewoon koel en rustig blijven. Ik vond het zelf wel gezellig om zo te kletsen op de operatie tafel.
Lekker mijn vent commanderen ik was zelfs hardop een boodschappen lijstje aan het maken. Want we waren eigenlijk van plan om boodschappen te gaan doen in plaats van ons dochtertje alvast op de wereld te zetten.