Rumina schreef:Horseyfries, inderdaad, ze wil het niet proberen. Heeft ze bij de eerste wel gedaan en dat is mislukt, maar dat zegt niets over een tweede kind, daar wil ze het echt niet proberen. Is haar goed recht, mag ze helemaal zelf weten! Ik reageerde alleen op russel over bv doneren. Vrouwen die doneren stoppen daar enorm veel tijd en energie in. Dat doen ze om moeders en vaders te helpen die echt hun kind niet zelf kunnen voeden. Bij TS is dat een heel ander verhaal. Er is al een tekort aan doneren, dan kan je niet verwachten dat mensen die het zelf niet proberen dat ook krijgen. Als ik mee zou doen zou ik ook liever melk doneren voor een moeder die haar borsten heeft moeten laten verwijderen bijvoorbeeld.
Ik vraag me af waarom je denkt dat ik niet in de categorie "vrouwen die niet kunnen voeden" val. Ik ben een vrouw, en het is wel duidelijk dat ik niet kan voeden, toch?
En waar haal je het dat ik het niet geprobeerd heb? Ik heb het tot bloedens toe geprobeerd. Hoe lang moet iemand doorgaan voordat het volgens jou `genoeg` geweest is?
.
.
. 
) of er later achter komen en denken 'damn, had ik dat maar geweten!' ... op welke grond denken jullie dan iemand te kunnen adviseren? Niet aanvallend bedoeld hoor, ik snap het gewoon niet.