KarinvdM schreef:Maca vind ik erg smerig. Dat lust ik alleen in m'n warme havermout waar ik dan ook kaneel aan toevoeg om de smaak van de maca wat weg te poetsen.
Ik heb de Maca in capsules gestopt net als de Acai poeder, net potgrond die zooi.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarinvdM schreef:Maca vind ik erg smerig. Dat lust ik alleen in m'n warme havermout waar ik dan ook kaneel aan toevoeg om de smaak van de maca wat weg te poetsen.
Stal_Fiore schreef:Ik doe het ook, al een tijd. Voel me er erg goed bij.
Elke dag start ik met halve liter lauw water met daarin een citroen geperst.
Daarna een glas met spirulina (erg vies, maar zo goed)
Dan ontbij ik met een smoothie, waar in ieder geval maca, cacao en chia zaad in zit.
Ook heb ik elke dag wel een groente smoothie.
KarinvdM schreef:Ik begin elke dag met een glas lauw-warm water, maar om er nou citroen in te doen....
Maca vind ik meer naar butterscotch (of hoe je dat ook schrijft) maken, maar dan een erg sterke variant.
Ik vraag me wel af wie werkelijk verschil met qua gezondheid met het eten van chia, maca, hennepzaad etc.
Eerlijk gezegd voel/zie/merk ik niks....
KarinvdM schreef:Ik begin elke dag met een glas lauw-warm water, maar om er nou citroen in te doen....
Maca vind ik meer naar butterscotch (of hoe je dat ook schrijft) maken, maar dan een erg sterke variant.
Ik vraag me wel af wie werkelijk verschil met qua gezondheid met het eten van chia, maca, hennepzaad etc.
Eerlijk gezegd voel/zie/merk ik niks....