Fiffill schreef:Maar Geryon, dat er dat soort dingen gezegd worden kijk ik inderdaad niet raar van op. Maar moeten we het daarom maar accepteren?
En waarom is dat de waarheid? Jij vindt iemand klaarblijkelijk makkelijk, ik denk er anders over. Het is dus jouw 'waarheid'. En jij (of iig de mensen die zo reageerden) hangt er een waardeoordeel aan. Het voegt totaal niks toe om te zeggen dat iemand makkelijk is of een slet is of zich laat pakken etc.
Je kunt wel zeggen dat mensen zich er niet zoveel van aan moeten trekken, ik vind gewoon dat mensen die oordelen best achterwege kunnen laten.
Zoals ik al eerder zei noem ik mensen hier ook geen preutse trutten omdat ze eerst een relatie hebben en dan pas seks, en ik zou zelf ook niet ieder weekend met een ander het bed delen maar als mensen dat willen moeten ze dat vooral lekker doen.
Dat over die moordenaar vind ik nou niet echt een goede vergelijking. Een moord is nog altijd een ernstig misdrijf, seks hebben niet. En dat is wat er imo moet veranderen; mensen moeten seks niet meer zo 'eng' gaan vinden. Het is een doodnormaal iets, bijna iedereen heeft seks, en nog steeds maken mensen zich er druk over.
Zoals ik al zei, accepteren is wat verkeerd gezegd. Als je dik bent en mensen zeggen dat je dik bent moet je dat ook niet accepteren, maar het is wel een logische beredenering.
Als je elk weekend met een man in bed duikt (of meer), dan bén je toch ook gewoon makkelijk in het seks hebben met zomaar iemand? Dat is niet mijn waarheid, maar toch gewoon een waarheid? Definitie van makkelijk..
Gaat helemaal niet om de ernst van de actie. Dat is helemaal niet de clue erachter. Maar boos worden oid om een logische gedachte, terwijl je er tenslotte zélf voor kiest. Het gebeurt zo vaak. Waarom?!