Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
bromfiets schreef:Dat is idd goed nieuws
En je gaat het doorzetten? Denk dat dat een goede keuze is.
Saintelette schreef:Het verstandigste is volgens mij altijd om een zon hoog mogelijke opleiding te volgen![]()
Ik denk trouwens dat het echt nog wel mogelijk is om te werken naast een hbo opleiding hoorbijna al mijn klasgenoten werken, ook op andere opleidingen werken er veel mensen
je hoort van 8 tot 5 beschikbaar te zijn bij een voltijd studie (deeltijd ook nog een optie mocht je je echt druk maken hierom) dus je zou 's avonds of in het weekend kunnen werken?
Er zijn echt een heleboel studenten die het in hun eentje moeten zien te redden financieel gezien, dus dat gaat jou vast ook helemaal lukken![]()
En super dat je een goed gevoel hebt bij de e-hulp! Hopelijk blijft dat ook! En jamme rvan dat paard, hoe kwam het dat je eraf viel? Geen andere hobby zoeken hoor, paardrijden is daar veel te leuk voor
Jupp6 schreef:Verder gaat het beter met me. Vlak na mijn relatie voelde ik me echt even fantastisch en er zit helaas wel weer een dalende lijn in, dat ik me af en toe weer ellendig voel. Maar het is gelukkig niet dat het de hele dag blijft hangen en ik ben er nu natuurlijk voor in therapie dus ik hoop snel naar de stijgende lijn te kunnen kijken!