Het wordt weer bikinitijd..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ben jij tevreden met jezelf?

ja
189 (41%)
nee
263 (58%)

Totaal aantal stemmen: 452

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 21:58

Heino schreef:
Kirrr, vertel jij me dan maar hoe ik mijn buik platter krijg terwijl de rest zo mag blijven :) Pas wanneer ik 62 kg weeg bij ruim 1.80 gaat dat buikje weg... En de rest van mijn vormen ook :+ Een lichaam is maar tot op zekere hoogte maakbaar :)

Het leven gaat om keuzes.
Als je zo ongelukkig bent met je buikje, doe je alles om daar vanaf te komen.
Doe je er niets aan, dan zal je je daar ook niet zo enorm aan storen.

Het is niet omdat je tevreden bent, dat je jezelf niet anders zou bouwen als je elk lichaamsdeel kon hebben zoals je het exact wilde.

If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 22:03

Kirrr schreef:
If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude.

Kijk, hier kan ik me wel in vinden. Niet in dat je met spieren kweken etc. zo ver kan gaan als je wilt :)
En ik vind vrouwelijke vormen mooier dan een platte strakke buik en dan maat 34. Dan neem ik dat buikje wel op de koop toe :+

Kirrr

Re: Het wordt weer bikinitijd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 22:41

Je zou nog versteld staan van hoeveel vrouwelijke vormen je kan kweken door krachtraining...
Als je dat correct doe, pas je niet in een 34.
Het gaat niet om maten om gewicht, maar wel om wat je ziet.

Iedereen moet doen wat hij zelf wil, vindt het alleen belachelijk om over dingen te klagen die je makkelijk kan veranderen..

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 00:11

Tja ik kan ook wel mokken omdat ik dikke bovenbenen enzo heb maar feit is gewoon dat ik niet let op wat ik eet en ik veel junk food eet en daarbij niet sport... Toch ben ik gewoon niet onzeker over hoe mn lichaam eruit ziet in die bikini...

amberguyt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:13

ik vind het al moeilijk een trui te dragen want ik heb overgewicht niet zo erg .. maar ik voel me erg dik en dat wordt ook bevestigd in truitjes ik loop ook bijna nooit in een t-shirt ik schaam me. Ik ben altijd erg gepest ja van groep 6 tot nu eind eerste klas ..Maar nooit maar dan ook nooit ga ik in een bikini lopen heb me net zo ver gekregen voor een tan kini of hoe je het ook schrijft :+

Amyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:26

Hier ook erg gepest, dik en lelijk genoemd. Heb nu ook 0,00% zelfvertrouwen :(
maar ik heb wel even een vraagje.

Ik loop nu 4 of 5x per week hard (half uurtje á uur, ligt eraan hoeveel tijd ik heb) werk met paarden, dus is ook wel intensief en heb 2 eigen paarden die gereden moeten worden, en eet bijna alleen maar fruit groente en mager vlees. Drink ook alleen maar water of fruitsappen, meestal zelf gemaakte smoothies. maar ik zie dus echt totaal geen verschil in mijn lichaam. Hoe lang duurt het ongeveer totdat je ook echt verschil gaat zien?

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:28

Lang, ik zag aan me lichaam ook geen verschil terwijl ik 9 kilo wa afgevallen. Door sporten en gezond eten.
Andere zagen het wel maar ik zelf niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:36

@Amyy_: Pas goed op jezelf hoor. Je sport fanatiek en dan moet je wel goed en genoeg eten. Juist van te weinig eten kan je lijf op de spaarstand gaan en word je dikker. Een vriendin van mij is zeker 15 kilo afgevallen, door méér te gaan eten. Twee boterhammetjes 's ochtends, een stuk komkommer tussendoor, twee boterhammen 's middags, een appel tussendoor en weinig avondeten. Dat was alles wat ze at, en ze sportte zoveel als jij. Daar is je lijf gewoon niet op gemaakt.

Bovendien zie ik in je profiel eerder een dun meisje dan een dik meisje. Ik begrijp dat je 0,0 zelfvertrouwen hebt als je zoveel gepest bent, maar echt, laat dat beeld wat de pesters van jou hebben niet het beeld zijn waar jij in gelooft. Je bent niet dik, en je bent niet lelijk.

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:36

Kirrr schreef:

Dat vind ik echt een goeie!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:37

Ja, was het maar zo makkelijk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:44

Kirrr schreef:
Je zou nog versteld staan van hoeveel vrouwelijke vormen je kan kweken door krachtraining...

Iedereen moet doen wat hij zelf wil, vindt het alleen belachelijk om over dingen te klagen die je makkelijk kan veranderen..

dat het voor jou makkelijk is, maakt het niet voor iedereen makkelijk :+
Helemaal als je verwachtingen van jezelf ergens zo sky-high liggen dat het onrealistisch is - en dat geldt voor velen in dit topic volgens mij - is het een vrij zware, zo niet onmogelijke weg voor de meeste :+

Amyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:45

Blijheid schreef:
@Amyy_: Pas goed op jezelf hoor. Je sport fanatiek en dan moet je wel goed en genoeg eten. Juist van te weinig eten kan je lijf op de spaarstand gaan en word je dikker. Een vriendin van mij is zeker 15 kilo afgevallen, door méér te gaan eten. Twee boterhammetjes 's ochtends, een stuk komkommer tussendoor, twee boterhammen 's middags, een appel tussendoor en weinig avondeten. Dat was alles wat ze at, en ze sportte zoveel als jij. Daar is je lijf gewoon niet op gemaakt.

Bovendien zie ik in je profiel eerder een dun meisje dan een dik meisje. Ik begrijp dat je 0,0 zelfvertrouwen hebt als je zoveel gepest bent, maar echt, laat dat beeld wat de pesters van jou hebben niet het beeld zijn waar jij in gelooft. Je bent niet dik, en je bent niet lelijk.

Dat is wel een foto van een jaar terug, en hiervoor heb ik geprobeerd af te vallen op een niet zo gezonde manier en alleen maar dikker geworden.. Ik at toen alleen maar een cracker als ik bijna flauw viel, en verder dronk ik alleen maar water.
Ik ben nu 1.80m en weeg 72 kg.
Ik dacht trouwens dat er in brood erg veel koolhydraten zaten?
ik moet denk ik even goed opschrijven wat ik allemaal kan eten op een dag.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:46

Koolhydraten heb je nodig wanneer je sport of veel beweegt. Je spieren moeten ergens op teren.

Amyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:51

Dat is ook zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:53

@Amyy_: 72 kilo is toch een prima gewicht bij 180 :)
Kijk maar eens op de site van het voedingscentrum, daar kan je je BMI berekenen (ook gecorrigeerd naar je leeftijd). Je zit daar echt bijna op je perfecte gewicht, pas als je 79/80 kilo zou wegen ben je wat te zwaar :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:54

low carb is so 2011 :+

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:56

Menino schreef:
Kirrr schreef:

dat het voor jou makkelijk is, maakt het niet voor iedereen makkelijk :+

Als je echt iets wil, kan je er toch voor werken denk ik?
Het enige wat moeilijk is, is mind overtuigen, je lichaam volgt automatisch.

Niets in het leven komt zomaar hé...

Amyy_ schreef:
Ik dacht trouwens dat er in brood erg veel koolhydraten zaten?

Klopt op, best eet je volkorenbrood.
Zo ook volkoren pasta en rijst.
Je hebt zeker koolh nodig, maar wil je spieren bouwen, die dan weer extra vet verbranden, moet je zeker genoeg eiwitten eten.
Te weinig eten heeft vaak het omgekeerde effect. Er zijn allerlei methodes om uit te rekenen wat je moet binnekrijgen om af te vallen, aan te komen of stabiel te blijven.
Ik hou de verhoudingen 60-25-15 aan (koolh - eiwit - vet) aan.

Ik hou persoonlijk niet van BMI... Vet% is een veel beter maatstaf voor gezond..

Amyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 17:18

Volgens die BMI meter zit ik op goed gewicht, maar ik heb op mijn heupen en bovenbenen veel vet.

ik ga eventjes googelen :P

Bedankt iedergeval :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 17:19

Ik word oprecht verdrietig van de stokslagen die jullie zelf aan jullie ego's geven. Niemand zal ooit zo hard voor je zijn als jullie zelf :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 17:46

phormicola schreef:
Ik word oprecht verdrietig van de stokslagen die jullie zelf aan jullie ego's geven. Niemand zal ooit zo hard voor je zijn als jullie zelf :(:)

Idem :)
Zulke mooie meiden zie ik hier, als ik even in de profielen spiek, ik hoop van harte dat jullie jezelf ook zo kunnen gaan zien *\o/*

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 17:47

Blijheid schreef:
phormicola schreef:

Idem :)
Zulke mooie meiden zie ik hier, als ik even in de profielen spiek, ik hoop van harte dat jullie jezelf ook zo kunnen gaan zien *\o/*

Pfff, de onzekerheid hier maakt mijn leven kapot :') Zo erg!

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 17:48

Ik vind me buik, heupen en bovenbenen niet echt heeeeeel mooi
Dus ik heb me net ingeschreven bij de sportschool (en deze is speciaal voor vrouwen _/-\o_ )

Ben benieuwd!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 17:50

@JasmijnJoy: Je bent 13, en hoe banketstaaf het ook klinkt, iedereen voelt zich onzeker op die leeftijd. Ook de mensen van wie je het niet vermoed :)
Komtwelgoedschatje *schuift de roosvicee door*

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 17:51

Blijheid schreef:
@JasmijnJoy: Je bent 13, en hoe banketstaaf het ook klinkt, iedereen voelt zich onzeker op die leeftijd. Ook de mensen van wie je het niet vermoed :)
Komtwelgoedschatje *schuift de roosvicee door*

Hahha, ik weet het :) Maar bij mij ligt het net wat anders :j

hhahah _O-

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 17:54

k liep vandaag al weer even in een kort broekje, k het een redelijk normaal
lichaam alleen hele dikken boven benen en schouders maar

i don't care, i love it *\o/*