Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarinvdM

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 21:57

Dat wordt een hele verandering! :)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:00

In mijn zwangere labiele toestand mis ik mijn familie zo erg dat we besloten hebben naar Nederland te verhuizen. Mijn ouders verhuizen deze zomer al, wij volgende zomer.

De sportschool krijgt een te koop bord of een tijdelijke manager tot het verkocht is, zelfde voor het huis waar we net 2 maanden in wonen. :')

Hoe is het hier met de dames?
Wat voor successen hebben we al geboekt?
- kledingmaten minder?
- kilootjes minder?
- centimeters minder?
- gezonder eten?
- meer energie?
- beter ritme en balans tussen eten en bewegen?
- verslaafd aan je nieuwe hobby sporten?
- minder moeite om s'ochtends uit bed te komen?
- ineens een onwerkelijke passie voor gezond koken?

Alle bovenstaande opties worden natuurlijk goed gerekend als succes. :j

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:05

Na de Shred kwam Ripped, toen kwam Killer Buns (fieuw die was zwaar!) en nu Killer Abs *\o/*
En het hele lijstje is inmiddels een ja *\%/* (Nuja, momenteel blijft mijn gewicht stabiel maar eet ik minstens 1800 kcal, en daar ben ik supergelukkig mee!)

Best een dappere beslissing Raponsje! Maar het wordt vast reuzegezellig met je familie zo dicht bij je! En huizen en sportscholen zijn in NL ook te koop natuurlijk :)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:08

Bhriseis schreef:
Na de Shred kwam Ripped, toen kwam Killer Buns (fieuw die was zwaar!) en nu Killer Abs *\o/*
En het hele lijstje is inmiddels een ja *\%/* (Nuja, momenteel blijft mijn gewicht stabiel maar eet ik minstens 1800 kcal, en daar ben ik supergelukkig mee!)

Best een dappere beslissing Raponsje! Maar het wordt vast reuzegezellig met je familie zo dicht bij je! En huizen en sportscholen zijn in NL ook te koop natuurlijk :)

Wat fanatiek!
Ben je inmiddels al victoria secret model? :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:12

Nou nee... Mijn buikje is nog niet helemaal weg -O-

Maar over een uurtje gaat Jillian daar weer aan werken ~~}>

Het allersupergeweldigste is dat ik me door de verandering van levensstijl onbeschrijflijk veel beter voel. Ik ben gewoon helemaal verliefd geworden op Jillian!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:14

Dat is toch super?
Jezelf gezond en fit voelen is onbetaalbaar.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:14

Raponsje schreef:
geen persoonlijk sport en eetschema voor een heel jaar wilde sturen.

Niet?? Naaaaa wat ontzettend flauw van je! :') ;)

Ik heb vanavond dressuurles gehad, wat al een shred op zich is, inclusief buikspierkwartier ~~}> en toen ik stinkend en bezweet thuiskwam maar gelijk even doorgepakt met dag 3. Vond het al makkelijker dan op dag 1! Heb wel besloten dat ik het opdrukken niet ga doen, no pain no gain, maar blessures heb ik niks aan, dit geeft echt teveel spanning op m'n schouders. Eens nadenken wat ik goed in plaats daarvan kan doen.

Qua eten heb ik de luxe (of het probleem, net hoe je het bekijkt) dat ik niet hoef te koken en ook zelden zelf boodschappen doe (nee, ik woon niet nog bij m'n moeder :') ), maar meestal eten we wel vrij gezond hoor: veel groenten en low carb.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:18

Toch wel een hele stap hoor Rapons!

Bij mij eigenlijk ook en ja voor de hele lijst! :)
Hoewel ik met opstaan nooit veel moeite heb in deze tijd van het jaar, in de winter als het donker is draai ik me makkelijker nog weer eens om. :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:22

Klopt Raponsje! Voor geen geld van de wereld wil ik terug naar mijn oude levensstijl

En deze topics helpen natuurlijk enorm... zonder motivatie en steun had ik al lang afgehaakt

Pittige avond Margreet!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:23

Het is inderdaad een hele stap, maar na lang en hard nadenken hebben we er toch voor gekozen om bij mijn familie in 't zelfde land te gaan wonen.

We zitten hier eigenlijk maar alleen en hebben nu wel behoefte aan een vast plekje met familie en als ons kindje nog klein is kun je het zonder problemen mee slepen naar een ander land, als ze hier de taal spreekt en vriendjes en vriendinnetjes heeft gaat het al wat moeilijker.

Hoe zit het nu trouwens met dit topic? Is het een HK topic of mogen we alleen over spierballen praten?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:31

Nee, dit is geen HK topic, daarvoor moet je even verhuizen naar het andere topic. :)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:35

Hey raponsje!!!!!!!

Ik ook bijna op het hele lijstje 'ja'

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:37

Tja als je familie je dan gelukkiger maakt... Beter dat je er dan nu voor kiest, je hebt nog veel tijd om alles mooi uit te bouwen.

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:51

Ukkiee schreef:
Hmm ik vond level 2 dus echt wel meevallen := Vond hem wel zwaar, maar dat vond ik de eerste keer bij level 1 ook. Maar geen pols- en schouderklachten. Dus cruesli, HUP, niet aanstellen! :P Je wist waar je aan begon dus nu moet je het ook wel afmaken en je bent al zo ver.

Whahah niet aanstellen zegt ze dan :') Na 7 nachten niet meer dan 4 uur per nacht slapen en overdag met een ziek kind zitten, avonddiensten en nachtdiensten werken tussendoor en elke dag shredden :') :') :')

Maare, bedankt voor je schop ;) ik heb keurig dag 19 geshred, nog 1 dagje en dan daarna eindelijk naar level 3!!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:53

Nouja, alleen is ook maar alleen en merk nu wel met de zwangerschap dat we eigenlijk niemand hebben om het mee te delen, behalve van op een afstand.

Of ik in Nederland een sportschool zou kopen.. denk het niet.
Geen idee wat ik betreft werk wil gaan doen in Nederland, mijn vriend gaat weer web en software designen.

Jeetje cruesli, dat is zwaar.
Zorg wel dat je genoeg slaapt minimaal 7 uur per nacht anders heeft je lichaam niet voldoende tijd om zich te herstellen.
Zowel van je dag / mentale activiteit en sporten.
Kan zelfs tegen je werken als je te weinig slaapt.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:56

Ach, je ziet wel wat de toekomst brengt! Een sportschool maar dan een gezinnetje erbij dat je met niemand kan delen is ook niet ideaal... Komt wel goed!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:59

Zorg goed voor jezelf, cruesli!

Grote beslissingen raponsje, maar het klinkt wel goed!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 23:03

Petje af hoor cruesli, dat je dan nog aan het shredden gaat...

Ik ga er ook maar eens aan beginnen, laatste dag Killer Abs level 2, dan hopelijk nog een Blogilatesfilmpje en dan een bakje Griekse roomyoghurt met walnoten en tl honing en lijnzaad... mmm!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 23:03

Dat je daar nu nog zien aan hebt... Het is meer tijd voor een borreltje met wat lekkers. :D

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 23:13

Welke provincie ga je wonen raponsje?

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 23:21

Cindeeh schreef:
Welke provincie ga je wonen raponsje?

Brabant. Maar we weten nog niet in welke stad, dat gaan we hopelijk deze maand tijdens onze "vakantie" in Nederland uitzoeken.
Mijn ouders gaan is Rosmalen wonen.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 00:13

@Karin: Er liep vandaag al zoveel in het honderd, dat ik dit gewoon echt nog voor mezelf wilde doen... ik had hoofdpijn en was moe, maar sla ik ongepland over dan ben ik de dag er na humeurig :=

Klaar met level 2, jippie! En die korte Blogilates-workouts zijn best leuk!

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 08:37

Fijn dat je er weer bent Raponsje en nog fijner dat het goed met je gaat! Al een mooie buik? Belachelijk dat mensen boos worden dat je ze iet snel en gratis helpt... Anders beperk je je aanwezigheid toch tot dit topic en/of het hk topic? Spannende plannen hebben jullie. Ik denk dag er in nl genoeg te doen is op gebied van sport en gezondheid. Mensen worden steeds bewuster en er zijn niet heel verl trainers die durvdn afwijken van de schijf van vijf...

Jeetje Bhri, wat een discipline om dat zo laat nog te doen.

Mijn avond liep een beetje in de soep doordat mijn man pas laat naar bed ging en ik mezelf niet meer voldoende op kon laden om te gaan shredden. Het is dat dat bureau veel te zwaar is om zelf te verslepen, anders had ik meteen mijn Zweetkamer in orde gemaakt. Vandaag ga ik mij luiheid van gister goedmaken met straks dag 7 shred en dan meteen 5 km kangoo jumpen. Was vanmorgen wel 4 ons afgevallen :roll: . In dit tempo gaat het heel lang duren voor ik tevreden ben met mijn gewicht, maar goed. Eraf is eraf...

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 08:43

Hoi, met een nieuw topic zou ik me graag willen melden. Ik ben al een tijdje shred aan het doen (met mams), al langer dan 30 dagen haha, maar vandaag gaan we over op Ripped. Zelf doe ik op dagen dat ik niet werk NMTZ of killer buns erbij. Van killer buns wil ik binnenkort over naar level 2, vind level 1 een beetje gewoontjes worden.
Verder zie ik erg weinig resultaat, dus ik zal wel iets verkeerd doen, maar ik vind t leuk om te doen, dus blijf ik lekker door gaan.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 09:48

Leuk om je in dit topic alsnog wel te zien Raponsje! :) Heb veel aan je quotes in de OP post gehad en wil je alsnog bedanken voor de tip naar dit topic. Ik wist echt niet waar ik moest beginnen, wou wel graag, maar door de bomen zag ik het bos gewoon niet meer.

Hier ga ik zo dag 3 van de shred doen! Heb er gewoon echt zin in! *\o/*
Vraagje; sporten jullie altijd zoveel mogelijk op dezelfde tijd? En is dat beter of maakt het juist helemaal niet uit?
Doordeweeks zal ik elke dag om 6.45 sporten (voor werk/school aan dus). Maar het weekend blijf ik vaak toch liever nog wel even een paar uurtjes extra liggen, lekker uitslapen! Dus dan zou het rond 9 a 10 uur zijn.